اخبار خوزستان

مصدومیت ۷ نفر بر اثر تصادفات رانندگی در خوزستان / یک نفر فوت کرد

مصدومیت ۷ نفر بر اثر تصادفات رانندگی در خوزستان / یک نفر فوت کرد

مصدومیت ۷ نفر بر اثر تصادفات رانندگی در خوزستان / یک نفر فوت کرد

به گزارش خوزستان خبر به نقل از خبرنگار مهر، سید نادر نقیبی ظهر امروز پنجشنبه در جمع خبرنگاران اظهار کرد: پس از تماس با مرکز اورژانس ۱۱۵ آبادان در روز جاری مبنی بر تصادف خودروی سواری پژو با یک دستگاه خودروی باری (نیسان) در محور خرمشهر به اهواز گزارش شد.

وی افزود: با هماهنگی مرکز پیام (دیسپچ) و پیگیری‌های مسئول هدایت عملیات بحران ۳ دستگاه آمبولانس از نزدیک‌ترین پایگاه‌های اورژانس دانشگاه علوم پزشکی آبادان به محل حادثه اعزام شد.

رئیس اورژانس پیش بیمارستانی و مدیریت حوادث دانشگاه علوم پزشکی آبادان بیان کرد: یک نفر به دلیل شدت جراحت وارده در دم جان باخته بود.

نقیبی گفت: این حادثه نیز سه مصدوم دیگر داشت که پس از اقدامات درمانی برای ادامه درمان به بیمارستان شهید معرفی زاده شهرستان شادگان منتقل شدند.

وی تصریح کرد: در همین روز نیز تصادف دو دستگاه خودروی سواری پژو پارس و سمند در محور بندر امام به آبادان در ۴۰ کیلومتری بندر امام ساعت ۷:۷ صبح رخ داد.

رئیس اورژانس پیش بیمارستانی و مدیریت حوادث دانشگاه علوم پزشکی آبادان افزود: سه دستگاه آمبولانس از نزدیک‌ترین پایگاه اورژانس دانشگاه علوم پزشکی آبادان به محل حادثه اعزام شد.

وی از مصدومیت ۴ نفر در این حادثه خبر داد و تصریح کرد: پس از اقدامات اولیه درمانی برای مصدومان بلافاصله به بیمارستان راه زینب بندر امام منتقل شدند.