اخبار خوزستان

انتقال 12 زائر مصدوم به شلمچه

انتقال 12 زائر مصدوم به شلمچه

انتقال 12 زائر مصدوم به شلمچه

 به گزارش خوزستان خبر به نقل از خبرگزاری تسنیم از اهواز، به نقل از روابط عمومی اورژانس پیش بیمارستانی آبادان، سیدنادر نقیبی امروز اظهار داشت: 12 مصدوم حادثه واژگونی خودروی ون در مسیر بصره به کربلا در عراق از طریق مرز شلمچه به کشور منتقل شده و در بیمارستان‌های خرمشهر و آبادان بستری شدند.

وی افزود: پس از تماس با مرکز پست فرماندهی حادثه ICP مستقر در مرز شلمچه، در خصوص وقوع حادثه واژگونی یک دستگاه خودروی ون در جاده بصره به کربلا مقدمات تحویل حادثه‌دیدگان در دستور کار قرار گرفت.

وی گفت: هشت دستگاه آمبولانس با هماهنگی پست فرماندهی حادثه ICP ، از نزدیکترین پایگاه‌های سیار اورژانس 115 مستقر در شلمچه به نقطه صفر مرزی اعزام و مصدومان از طرف عراقی تحویل گرفته شدند.

نقیبی افزود: پس از رسیدن کدهای اورژانس و تحویل از تکنسین‌ها عراقی، اقدامات تریاژ و امداد بر بالین تمام مصدومان انجام و ضمن دریافت خدمات درمانی در نقطه صفر مرزی، توسط تکنسین‌های آمبولانس‌های اورژانس 115 به بیمارستان ولیعصر(عج) شهرستان خرمشهر و آبادان برای ادامه درمان منتقل شدند.

وی اظهار داشت: مصدومان شامل 6 زن و 6 مرد هستند که در بیمارستان‌های طالقانی آبادان و ولیعصر خرمشهر اعزام شدند.

به گزارش خوزستان خبر به نقل از تسنیم، مرز بین‌المللی شلمچه در 15 کیلومتری غرب خرمشهر و 20 کیلومتری بصره عراق قرار دارد، شلمچه و چذابه 2 گذرگاه تردد زائران اربعین حسینی در استان خوزستان است.  

انتهای پیام/735/ح