اخبار خوزستان

خدمت‌رسانی مواکب در مرزهای خوزستان 4 روز دیگر ادامه دارد

خدمت‌رسانی مواکب در مرزهای خوزستان 4 روز دیگر ادامه دارد

خدمت‌رسانی مواکب در مرزهای خوزستان 4 روز دیگر ادامه دارد

به گزارش خوزستان خبر به نقل از خبرگزاری تسنیم از  اهواز،  به نقل از روابط عمومی ستاد اربعین خوزستان، حجت الاسلام سیدمحمود موسوی روز یکشنبه اظهار داشت: 80 موکب مردمی همچنان مشغول خدمت رسانی به زائران اربعین حسینی در مرزهای شلمچه و چذابه هستند.

وی افزود: از این تعداد 30موکب در چذابه و 50موکب در شلمچه مشغول خدمت رسانی در زمینه اسکان و تغذیه هستند و از امروز(یکشنبه) تا چهار روز دیگر به خدمت رسانی به زائران عزیز ادامه می دهند.

موسوی از عموم زائران اربعین که از این 2 گذرگاه مرزی وارد کشور می شوند خواست پس از پذیرایی و استراحت کافی با خیال آسوده و به دور از شتاب زدگی به شهرهای خود برگردند.

رئیس ستاد توسعه و بازسازی عتبات عالیات خوزستان در ادامه افزود:موکب های اربعین حسینی در خروجی شهرهای اندیمشک ، هندیجان و بهبهان واهواز همچنان آماده خدمت رسانی و اسکان زائران در مساجد ، حسینیه ها و اردوگاهها هستند.

موسوی افزود: خوشبختانه تعداد زیادی از موکب های عراقی در داخل خاک عراق که بر خلاف سال های گذشته تا ظهر روز اربعین به زائران خدمت رسانی می کردند امسال همچنان مشغول خدمت رسانی به زائران می باشند.

به گزارش خوزستان خبر به نقل از تسنیم، موج سنگین بازگشت زائران اربعین به کشور از صبح روز یکشنبه شروع شده و همچنان ادامه دارد.موکب هایی که در نقطه صفر مرزی چذابه مستقر هستند پس از ورود زائران به کشور با آب ، غذا و چای از آنان پذیرایی می کنند.

تاکنون حدود 260هزار زائر اربعین از گذرگاه مرزی چذابه وارد کشور شده اند.357هزار زائر نیز از ابتدای ماه صفرتاکنون از چذابه راهی کربلای معلا شدند.شلمچه و چذابه 2 گذرگاه مرزی و رسمی کشور برای تردد زائران اربعین حسینی هستند.

انتهای پیام/735/ن