اخبار خوزستان

یک کشته و ۱۰ مصدوم در دو حادثه واژگونی خودروی زائران در خوزستان

یک کشته و ۱۰ مصدوم در دو حادثه واژگونی خودروی زائران در خوزستان

ایسنا/خوزستان رئیس اورژانس پیش بیمارستانی و مدیریت حوادث دانشگاه علوم پزشکی آبادان از کشته شدن یک نفر و مصدومیت ۱۰ تن در حادثه واژگونی خودروی زائران اربعین در محورهای خوزستان خبر داد.

دکتر سید نادر نقیبی در گفت‌وگو با ایسنا، اظهار کرد: در حادثه واژگونی یک دستگاه خودروی پژو که ساعت ۵:۰۰ بامداد امروز (۲۸ شهریورماه) در محور آبادان – بندرامام (ره) بعد از نیروگاه، رخ داد، یک نفر به علت شدت جراحت وارده در دم جان باخت.

وی با اشاره به اعزام سه دستگاه آمبولانس به محل حادثه افزود: همچنین در این حادثه چهار نفر مصدوم شدند که توسط تکنسین‌های اورژانس ۱۱۵ به بیمارستان آیت‌الله طالقانی شهرستان آبادان منتقل شدند.

رئیس اورژانس پیش بیمارستانی و مدیریت حوادث دانشگاه علوم پزشکی آبادان گفت: همچنین در حادثه واژگونی یک دستگاه خودروی تیبا که حدود ساعت ۵:۳۰ امروز بعد از سه راهی خور دورق در جاده آبادان به بندرامام رخ داد، شش نفر مصدوم شدند.

وی افزود: در پی این حادثه نیز سه دستگاه آمبولانس به محل حادثه اعزام و مصدومان را به بیمارستان راه زینب بندرامام منتقل کردند.

نقیبی بیان کرد: توصیه می‌شود زائران پس از بازگشت از سفر اربعین قبل از رانندگی، استراحت کافی داشته باشند و سپس به شهرهای محل سکونت خود عزیمت کنند.

انتهای پیام