اخبار خوزستان

ایران با تمام قدرت مقابل دشمن ایستادگی خواهد کرد

ایران با تمام قدرت مقابل دشمن ایستادگی خواهد کرد

ایران با تمام قدرت مقابل دشمن ایستادگی خواهد کرد

ایسنا/خوزستان مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خوزستان گفت: به لطف خدا دشمن زمین گیر است و اگر کسی مقابل ایران بایستد ایران نیز با تمام قدرت در مقابل دشمن ایستادگی خواهد کرد.

سردار عبدالرضا حاجتی در نشست خبری که به امروز (۲۹ شهریورماه) در خصوص برنامه های هفته دفاع مقدس برگزار شد، با تشکر از مسئولان و مردم عراق بابت برگزاری خوب مراسم اربعین حسینی و گرامیداشت یاد شهدا، اظهار کرد: اگر این شهدا اینگونه از خودگذشتگی نمی کردند امروز اینگونه مرزها باز نبودند؛ شرایط کنونی به لطف شهدایی است که از کربلای ایران به کربلای معلا خون داده اند.

به گزارش خوزستان خبر به نقل از ایسنا، وی با اشاره به قدرت منطقه ای جمهوری اسلامی ایران، افزود: شعار امسال هفته دفاع مقدس “ما مقاوم هستیم” در نظر گرفته شده است و با وجود جنگ های منطقه ای اما با گذشت ۴۲ سال از پیروزی انقلاب، با افتخار سرمان بالاست و کسی جرات نمی کند به ما نزدیک شود زیرا می دانند هر کاری کنند پاسخش را دریافت می کنند که همه این موارد از رشادت های شهدا و خانواده های آنها حاصل شده و مدیون آنها هستیم.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خوزستان گفت: به لطف خدا دشمن زمین گیر است و اگر کسی مقابل ایران بایستد ایران نیز با تمام قدرت در مقابل دشمن ایستادگی خواهد کرد.

حاجتی تصریح کرد: ۸۰ درصد جنگ تحمیلی در خوزستان رخ داد و دشمن می خواست خوزستان را از ایران جدا کند اما می بینیم که امروز آبادان ما عبادان و یا خرمشهر ما محمره نیست. الاهواز همان اهواز است و خوزستان، همان خوزستان است و عربستان عراق نیست که همه این موارد به برکت خون شهدا است. 

وی با اشاره به برنامه ریزی برای اجرای بیش از ۳ هزار برنامه در خوزستان در هفته دفاع مقدس بیان کرد: تجلیل از یک میلیون پیشکسوت با حضور رهبر به صورت تصویری، برگزاری رژه نیروهای مسلح با حضور یکی از معاونین رئیس جمهور و فرمانده عالی دفاع مقدس در آن دوران، نواختن زنگ مقاومت در مدارس، برگزاری ۱۴۰ یادواره در اهواز، اجرای برنامه ملی لاله های سرخ در اندیمشک و مسابقه کتاب خوانی در حوزه نخل های آبادان برخی از این برنامه ها هستند.

حاجتی با بیان اینکه در طول سال در خوزستان از ۳۰ هزار نفر تجلیل می شود، افزود: در این هفته در اهواز از ۲۰۰ نفر تجلیل می شود که ۴۲ نفر از این افراد مادران شهدا، رزمندگان پیشکسوت آزاده و فرزندان جانبازان نخاغی و شیمیایی هستند.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خوزستان با بیان این‌که باید با نسل جوان ارتباط خوبی برقرار کنیم، گفت: در حوزه دفاع مقدس دشمن از ما جلوتر است و ما عقب تر هستیم که باید این عقب ماندگی را جبران کنیم.

انتهای پیام