اخبار خوزستان

احمد پارو: شرایط فنی تیم صنعت نفت توسط سرمربی جدید اصلاح خواهد شد

احمد پارو: شرایط فنی تیم صنعت نفت توسط سرمربی جدید اصلاح خواهد شد

به گزارش خوزستان خبر به نقل از خبرنگار برنا از آبادان، احمد پارو مدیرعامل جدید باشگاه صنعت نفت آبادان که پس از استعفای جهانگیر کی شمس عهده دار این مسوولیت شده، امروز سه شنبه 29 شهریور ماه در خصوص شرایط تیم و آخرین وضعیت انتخاب سرمربی جدید اظهار کرد: در حال حاضر تیم تمرین های خود را در آبادان ادامه می‌دهد و ما دغدغه‌های هواداران را کاملاً درک می‌کنیم و به آنها حق می‌دهیم، اما مطابق انتظاری که دارند با دقت مشغول بررسی‌ گزینه‌های داخلی و خارجی هستیم، با این حال سعی ما بر این است تا در کمترین وقت سرمربی را انتخاب کنیم و بیش از این زمان از دست ندهیم.

او گفت: ما انتظار هواداران، بودجه و شرایط باشگاه را در نظر داریم، با این اوصاف قصدمان بر این است شرایط تیمی را در حوزه فنی با انتخاب سرمربی جدید اصلاح کنیم.

مدیرعامل باشگاه صنعت نفت آبادان با اشاره به انتشار نام برخی سرمربیان در فضای مجازی در این خصوص، تصریح کرد: انتظار است از گمانه‌زنی در این خصوص خودداری شود.

پارور در پایان بیان کرد: هدف اول ما همدلی و اتحاد میان کلیه اعضای تیم و هواداران است، ابتدا باید آرامش را در تیم بزرگسالان حاکم کنیم و در مسیری که مدنظرمان است پیش برویم. در طول زمان باید به استعدادهای جوان شهر آبادان هم توجه کنیم.

انتهای پیام/

 



آیا این خبر مفید بود؟









نتیجه بر اساس 0 رای موافق و 0 رای مخالف