اخبار خوزستان

بازداشت اعضای دو باند سارق سیم برق در دزفول

بازداشت اعضای دو باند سارق سیم برق در دزفول

بازداشت اعضای دو باند سارق سیم برق در دزفول دو باند سارق حرفه‌ای سیم برق با حضور مقتدرانه و به ضرب گلوله پلیس دزفول منهدم شدند. به گزارش خوزستان خبر به نقل از خبرگزاری صداوسیما مرکز خوزستان ، فرمانده انتظامی شهرستان دزفول گفت: پس از وقوع چند فقره سرقت سیم برق در سطح شهرستان، دستگیری سارق یا سارقان به صورت ویژه در دستور کار پلیس قرار گرفت و ماموران کلانتری ۱۲ نسبت به برقراری تور‌های ایست بازرسی اقدام کردند.

سرهنگ روح‌الله گراوندی، افزود : پس از عبور خودروی پژو ۴۰۵ از تور ایست بازرسی و مصدوم شدن یک نفر از پرسنل، دیگر ماموران حاضر با عکس‌العملی مقتدرانه و رعایت قانون به‌کارگیری سلاح اقدام به تیراندازی کردند و یک نفر از متهمان را به شدت مجروح و دو نفر دیگر را دستگیر کردند.
فرمانده انتظامی دزفول با اشاره به اینکه ماموران کلانتری ۱۶ شهر امام نیز حین گشت‌زنی در سطح حوزه استحفاظی خود، موفق به دستگیری دو سارق سیم برق در حین سرقت شدند، بیان کرد: در بازرسی از متهمان مقادیر زیادی سیم برق سرقتی، قیچی سیم‌بر، دستکش و دیگر وسایل سرقت کشف شد.
وی با تاکید بر اینکه پلیس در بحث تامین امنیت مردم دزفول تعارف ندارد، افزود: پرونده مقدماتی در این خصوص تشکیل و متهم مجروح برای مداوا به بیمارستان منتقل شد.
گراوندی بیان کرد: متهمان دیگر نیز برای انجام مراحل قانونی به مرجع قضایی معرفی و از آن طریق حسب دستور دادستان مقتدر شهرستان، متهمان برای ادامه تحقیقات در اختیار پلیس آگاهی دزفول قرار گرفتند.