اخبار خوزستان

افتتاح بیمارستان ۲۴۲ تختخوابی بنیاد مستضعفان در آبادان + تصاویر

افتتاح بیمارستان ۲۴۲ تختخوابی بنیاد مستضعفان در آبادان + تصاویر

– اخبار استانها –

به گزارش خوزستان خبر به نقل از خبرگزاری تسنیم از آبادان به نقل از روابط عمومی بنیاد مستضعفان، سیدپرویز فتاح صبح امروز با حضور در شهرستان آبادان، بیمارستان 242 تختخوابی علوی این شهرستان که با ارزش 800 میلیارد تومان توسط بنیاد مستضعفان احداث و به همت وزارت بهداشت تجهیز شده را افتتاح کرد.

وی در تشریح اقدامات بنیاد مستضعفان برای احداث این بیمارستان اظهار کرد: ساختمان این بیمارستان به طور 100درصدی توسط بنیاد مستضعفان احداث شده و تجهیز و اداره آن برعهده وزارت بهداشت است.

افتتاح بیمارستان رادیوتراپی و شیمی درمانی

رئیس بنیاد مستضعفان با اشاره به بخش‌های تخصصی این بیمارستان گفت: این بیمارستان دارای بخش‌های تخصصی است و در احداث آن تمام مسائل فنی مرتبط با زلزله، آتش‌نشانی و الزامات مربوط به بخش‌های عفونی لحاظ شده است و بیمارستانی در تراز بین‌المللی در آبادان احداث شد.

فتاح با بیان اینکه مردم آبادان و خرمشهر و کل استان خوزستان شایسته خدمت هستند و ما منت‌دار مردم این استان هستیم افزود: ما با افتخار و اعتقاد تلاش کردیم که در احداث این بیمارستان هیچ کم و کسری وجود نداشته باشد و ان‌شاءالله نکاتی را هم که امروز مسولان بیمارستان اعلام کردند، انجام و تجهیز آن با وعده‌ای که مسولان وزارت بهداشت داده‌اند تکمیل خواهد شد.

وی مشارکت بنیاد در احداث بیمارستان کودکان اهواز، بیمارستان الزهرا (س) دزفول و ساخت مراکز درمان‌بستر در مناطق محروم را بعنوان بخشی از اقدامات بنیاد مستضعفان در حوزه بهداشت و درمان استان خوزستان برشمرد و خاطرنشان کرد: علاوه بر این موارد، ما در دوران کرونا نیز خدماتی را به مردم این استان در حوزه بهداشت و درمان همچون اهداء آمبولانس ارائه دادیم و به زودی نیز تعداد دیگری آمبولانس را به مناطق محروم کشور و این استان اعزام خواهیم کرد.

انتهای پیام/.