اخبار خوزستان

تامین زمین برای ۷۰ هزار واحد نهضت ملی مسکن در خوزستان

تامین زمین برای ۷۰ هزار واحد نهضت ملی مسکن در خوزستان

ایسنا/خوزستان مدیرکل راه و شهرسازی خوزستان از تامین زمین ۷۰ هزار واحد مسکونی برای اجرای طرح نهضت ملی مسکن در استان خبر داد.

محمدحسین پناهی فر در گفت و گو با ایسنا، اظهار کرد: زمین‌های مسکونی تامین شده برای طرح نهضت ملی مسکن در شهرهای استان برای ساخت ۷۰ هزار واحد مسکونی تامین شده است و مشکلی در این خصوص وجود ندارد.

وی افزود: تاکنون عملیات اجرایی ۱۱ هزار واحد مسکونی با کارگزاری بنیاد مسکن، ستاد اجرایی فرمان حضرت امام، قرارگاه امام حسن مجتبی و برخی تعاونی‌ها آغاز شده و در حال انجام است.

مدیر کل راه و شهرسازی خوزستان گفت: تا اوایل سال آینده طرح‌های سایر زمین‌ها تهیه خواهد شد تا پس از تفکیک این اراضی، طرح‌ها واگذار و سپس عملیات اجرایی واحدهای نهضت مسکن ملی در آن اراضی اجرایی شوند.

پناهی فر بیان کرد: همه ما وظیفه سنگینی نسبت به مردم استان داریم و بر این اساس تلاش خواهیم کرد تا زمینه ساز افزایش رضایت‌مندی همه شهروندان شویم زیرا این موضوع در صدر اولویت‌های اداره کل راه و شهرسازی استان قرار دارد.

وی تصریح کرد: امسال و سال آینده برای ۷ هزار و ۴۰۰ نفر زمین قابل واگذاری به ایثارگران فاقد مسکن در این طرح تخصیص داده می‌شود که این میزان در مقایسه با ۴۰ سال گذشته برابری می‌کند.

انتهای پیام