اخبار خوزستان

جزئیات مصوبات ۲۲۵ میلیارد تومانی بنیاد مستضعفان برای آبادان

جزئیات مصوبات ۲۲۵ میلیارد تومانی بنیاد مستضعفان برای آبادان

– اخبار استانها –

به گزارش خوزستان خبر به نقل از خبرگزاری تسنیم از اهواز به نقل از روابط عمومی بنیاد مستضعفان، سید پرویز فتاح در سفر به خوزستان و در جلسه شورای اداری شهرستان آبادان در تشریح تصمیمات اتخاذ شده برای کمک به بهبود وضعیت محرومان این شهرستان اظهار کرد: بنیاد مستضعفان در حوزه مسکن محرومان در سراسر کشور اقداماتی داشته و مقرر شد 370 واحد مسکونی برای محرومان فاقد پوشش حمایتی، مددجویان کمیته امداد و خانواده‌های دارای چند معلول بهزیستی در این شهرستان با مشارکت دستگاه‌های مربوطه احداث کنیم.

رئیس بنیاد مستضعفان با بیان اینکه 100 میلیارد تومان برای وام قرض‌الحسنه نیازمندان تخصیص از سوی این بنیاد تخصیص یافته گفت: در جلسه امروز مقرر شد تا اعتبار تخصیصی بنیاد در حوزه تسهیلات قرض‌الحسنه محرومان این شهرستان به 120 میلیارد تومان رسید.

وی با اعلام خبر پرداخت 20 میلیارد تومان برای کمک‌های موردی و بسته‌معیشتی به مددجویان کمیته امداد و بهزیستی آبادان و اروندکنار افزود: مقرر شد که به هریک از نهادهای حمایتی کمیته امداد و بهزیستی در آبادان و اروندکنار، 10 میلیارد تومان تخصیص داده شود.

افتتاح بیمارستان 242 تختخوابی بنیاد مستضعفان در آبادان + تصاویر

به گفته فتاح، بنیاد مستضعفان در این سفر 10 میلیارد تومان برای لایروبی انهار و 30 میلیارد تومان برای مبلمان شهری آبادان تخصیص داده شد.

وی ادامه داد: بنیاد مستضعفان علاوه بر این اقدامات، احداث 18 زمین چمن مصنوعی ورزشی و 13 زمین بازی کودکان در این شهرستان را با اعتباری معادل 20 میلیارد تومان عهده‌دار شد.

فتاح در پایان خاطرنشان کرد: با توجه به بهره‌برداری از بیمارستان علوی و کمک به وزارت بهداشت برای تجهیز این بیمارستان، 25 میلیارد تومان برای محوطه‌سازی، تامین آمبولانس، 12 تخت دیالیز و یک دستگاه سونوگرافی اختصاص دادیم.

استاندار خوزستان: هر چه برای مردم آبادان و خرمشهر کار کنیم کم است

علی اکبر حسینی محراب استاندار خوزستاننیز در این نشست اظهار داشت: امیدواریم با احصاء مشکلات بتوانیم باری از روی دوش مردم عزیزمان برداریم.

حسینی محراب با بیان اینکه هر چه برای مردم آبادان و خرمشهر کار کنیم؛ کم است، بیان داشت: به دلیل وجود مسائل ناشی از جنگ تحمیلی که گریبانگیر شهرستان آبادان شده است؛ می‌طلبد تا توان، سرمایه و انرژی بیشتری را از تمام کشور در این شهرستان بگذاریم.

وی عنوان داشت: خرمشهر و آبادان تنها شهرستان‌هایی بودند که در جنگ تحمیلی با رشادت مردم خوب این شهرستان‌ها در مقابل دشمن بعثی ایستادگی کردند.

استاندار خوزستان ابراز داشت: خانواده رزمندگان مستوجب هر نوع خدمتی است که باید با همکاری یکدیگر خدمات مؤثری را برای این مردم ارائه دهیم.

حسینی محراب  گفت: برنامه‌هایی که امسال باید انجام شود را با جدیت دنبال می‌کنیم.

انتهای پیام/735/