اخبار خوزستان

ذخیره ۷۰۰ تن مرغ در سردخانه‌های خوزستان

ذخیره ۷۰۰ تن مرغ در سردخانه‌های خوزستان

ذخیره ۷۰۰ تن مرغ در سردخانه‌های خوزستان رئیس سازمان جهاد کشاورزی خوزستان گفت: ۷۰۰ تن مرغ در سردخانه‌های استان ذخیره شده است و نگرانی برای تامین نیاز مردم وجود ندارد. به گزارش خوزستان خبر به نقل از خبرگزاری صدا و سیما استان خوزستان، سید رحمت الله پریچهر با اشاره به ذخیره ۷۰۰ تن مرغ منجمد در سردخانه‌های خوزستان، گفت: به میزانی که محصول از سردخانه‌ها خارج می‌شود، به همان میزان و براساس ظرفیت آنها، محصول مجدد ذخیره خواهد شد.
وی افزود: در تامین محصولات پروتئینی از جمله؛ مرغ منجمد، گوشت قرمز منجمد، تخم مرغ و همچنین برنج‌های خارجی مشکلی وجود ندارد و هم استانی نگرانی برای تامین کالا‌های اساسی نگرانی نداشته باشند.
آقای پریچهر با بیان اینکه برنج ایرانی عنبربو با ۲۰ درصد کمتر از قیمت بازار در نمایشگاه‌های خوزستان با همکاری اتحادیه تعاونی‌های روستایی استان به صورت مستقیم درحال عرضه است، ادامه داد: این اتحادیه آمادگی دارد تا این محصول ایرانی را در سایر محل‌های توزیع کالا، در اختیار مصرف کنندگان قرار دهد.
رئیس سازمان جهاد کشاورزی خوزستان می‌گوید: علاوه بر کالا‌های اساسی یاد شده، خرما ویژه ماه مبارک رمضان با قیمت کمتر از بازار عرضه می‌شود، اما سعی کردیم محصولات پروتئینی که تقاضای بیشتری دارند، به وفور در بازار عرضه کنیم، بطوریکه تاکنون بیش از ۹۵۰ تن کالا در این نمایشگاه‌ها توزیع شده است.
وی زمان فعالیت نمایشگاه‌های عرضه مستقیم کالا را تا ۲۸ اسفندماه امسال اعلام و اضافه کرد: توزیع کالا‌ها در فروشگاه‌های زنجیره‌ای و مباشرین امین استان براساس درخواست آن‌ها با قیمت‌های مصوب انجام می‌شود و گروه‌های مشترک نظارتی توزیع کالا را به صورت مستمر رصد می‌کنند.