اخبار خوزستان

آغاز توزیع میوه نوروزی در خوزستان/ “مردم” بهترین ناظران بازار

آغاز توزیع میوه نوروزی در خوزستان/ “مردم” بهترین ناظران بازار

ایسنا/خوزستان رییس سازمان جهاد کشاورزی خوزستان گفت: ۴۰۰ تن میوه با قیمت ۱۰ درصد کمتر از قیمت بازار در استان برای شب عید در حال توزیع است.

سید رحمت الله پریچهر در گفت و گو با ایسنا، با اشاره به توزیع میوه شب عید در خوزستان اظهار کرد: توزیع میوه ویژه ایام نوروز و شب عید از ۲۵ اسفندماه در استان آغاز شده است و تا پایان فروردین ماه نیز ادامه دارد.

وی افزود: ۴۰۰ تن میوه شامل ۱۵۰ تن سیب و ۲۵۰ تن پرتقال با ۱۰ درصد کمتر از قیمت بازار در  محل‌های تعیین شده در سراسر استان در حال توزیع است.

رییس سازمان جهاد کشاورزی خوزستان گفت: این اقدام در راستای تنظیم بازار شب عید و تامین نیاز مردم به میوه در استان خوزستان در حال انجام است و مشکلی در این خصوص وجود ندارد.

پریچهر عنوان کرد: مردم بهترین ناظران بر توزیع و قیمت کالاها برای جلوگیری از گرانفروشی، کم‌فروشی، احتکار، درج نکردن قیمت، معرفی متخلفان و مدیریت عرضه هستند و از این رو از مردم درخواست داریم تا هرگونه تخلف را گزارش دهند.

وی افزود: سامانه ۱۲۴ سازمان صمت، تعزیرات حکومتی و جهاد کشاورزی خوزستان به صورت شبانه‌روزی گزارش‌های مردمی تخلفات را دریافت و پیگیری می‌کنند. ضمن اینکه فرمانداری‌ها نیز در زمینه برخورد با متخلفان همکاری دارند.

رییس سازمان جهاد کشاورزی خوزستان با اشاره به عرضه کالاهای اساسی با هدف تنظیم بازار شب عید عنوان کرد: همچین با هدف تنظیم بازار کالاهای اساسی، حدود ۴ هزار تن برنج، یک هزار تن گوشت منجمد، یک هزار تن مرغ منجمد و ۳ هزار تن شکر برای استان درخواست شده است تا مشکلی در تامین این اقلام وجود نداشته باشد.

انتهای پیام