اخبار خوزستان

فعالیت مراکز جامع سلامت شبانه‌روزی خوزستان در تعطیلات نوروز

فعالیت مراکز جامع سلامت شبانه‌روزی خوزستان در تعطیلات نوروز

ایسنا/خوزستان معاون بهداشت دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز از تداوم فعالیت مراکز جامع سلامت شبانه‌روزی استان خوزستان در تعطیلات نوروز خبر داد.

دکتر پژمان بختیاری‌نیا در گفت‌وگو با ایسنا، اظهار کرد: در تعطیلات نوروز همه مراکز جامع سلامت شبانه‌روزی به صورت ۲۴ ساعته فعال خواهند بود. مراکز خدمات جامع سلامت تک شیفتی مشخص شده نیز با ۵۰ درصد ظرفیت، خدمات مورد نیاز را به مردم ارائه خواهند داد.

وی با اشاره به برنامه‌ریزی برای خدمت‌رسانی در صورت افزایش بار مراجعات سرپایی کرونا، افزود: مراکز منتخب ۱۶ ساعته که ویژه مراقبت‌های حاد تنفسی هستند نیز در تمام ایام فعال خواهند بود. مراکز مستقر در مناطق استراتژیک و دارای جمعیت بالا نیز مشخص شده‌اند و بر اساس نیاز در شیفت صبح یا ۱۶ ساعته با ۵۰ درصد ظرفیت فعالیت خواهند کرد.

بختیاری‌نیا گفت: مراکز منتخب برای ارائه خدمات تشخیصی بیماری کووید – ۱۹ در دو شیفت فعال خواهند بود اما در صورت مراجعه روزانه کمتر از ۴۰ نفر، خدمات‌رسانی صرفا در شیفت صبح ارائه خواهد شد.

معاون بهداشت دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز بیان کرد: با توجه به افزایش موارد حیوان‌گزیدگی، مراکز درمان حیوان‌گزیدگی و پیشگیری از ابتلا به هاری نیز در همه شهرستان‌ها به صورت شبانه‌روزی فعال خواهند بود.

انتهای پیام