اخبار خوزستان

خدمت‌رسانی کتابخانه مرکزی خوزستان در تعطیلات نوروزی

خدمت‌رسانی کتابخانه مرکزی خوزستان در تعطیلات نوروزی

رئیس کتابخانه مرکزی خوزستان گفت: کتابخانه مرکزی استان خوزستان در ایام تعطیلات نوروزی سال ۱۴۰۲، در هر دو شیفت صبح و عصر خدمت‌رسانی می‌کند.

محمدرضا شکاری می گوید: با هدف گسترش فرهنگ مطالعه، و فراهم‌کردن فضایی آرام و امن در این زمینه و پاسخگویی به نیاز‌های اطلاعاتی مخاطبین و اعضا، کتابخانه مرکزی استان خوزستان در تعطیلات نوروزی ۱۴۰۲ (در روز‌های ۲۹ اسفند، و ۱، ۲، ۳ و ۴ فروردین ماه) از ساعت ۸ تا ۱۹ به صورت یک‌سره باز بوده و علاقه‌مندان می‌توانند علاوه بر عضویت در کتابخانه، و امانت کتاب، از سالن‌های مطالعه عمومی، اتاق‌های مطالعه اختصاصی و گروهی استفاده کنند.

به گفته او مراجعین محترم برای استفاده از کتابخانه مرکزی در تعطیلات نوروزی، نیاز به پرداخت هیچگونه مبغلی اضافه‌ای نخواهند داشت و صرفاً با ارائه کارت عضویت می‌توانند از تمامی خدمات کتابخانه بهره‌مند شوند.

او گفت: کتابخانه مرکزی استان خوزستان، به عنوان یک مرکز اجتماعی و فرهنگی و با بیش از ۹۰۰۰ عضو فعال، و با ۷۱۰۰ متر زیر بنا به عنوان بزرگترین کتابخانه استان، دارای بخش‌های متنوعی از جمله بخش‌های نابینایان و کم‌بینایان، بخش ناشنوایان، امانت، عضویت، بخش کودک، نوجوان، بخش دفاع مقدس، کمک‌درسی، خوزستان‌شناسی، مرجع، اتاق آکوستیک، تالار اجتماعات، اتاق کنفرانس، اتاق نشست‌های ادبی، نگارخانه وغیره، است.

باشگاه خبرنگاران جوان خوزستان اهواز