اخبار خوزستان

18 مصدوم بر اثر انحراف اتوبوس زایران کربلا محور آبادان به ماهشهر

18 مصدوم بر اثر انحراف اتوبوس زایران کربلا محور آبادان به ماهشهر

به گزارش خوزستان خبر به نقل از خبرنگار برنا از آبادان، احسان قنواتی در خصوص این حادثه اظهار کرد: در ساعت ۱۱:۲۲ روز امروز جمعه چهارم فروردین ماه طی تماس با مرکز پیام اورژانس پیش بیمارستانی مبنی به انحراف از جاده یک دستگاه اتوبوس مسافربری زایرین کربلا در محور آبادان به ماهشهر، هشت دستگاه آمبولانس و یک دستگاه اتوبوس آمبولانس از نزدیکترین پایگاه های اورژانس ۱۱۵ دانشگاه علوم پزشکی آبادان به محل حادثه اعزام شد.

او با بیان اینکه این حادثه نزدیک شرکت فولاد شادگان اتفاق افتاده بود، گفت: در این حادثه ۱۸ نفر مصدوم شدند که پس از دریافت اقدام های درمانی لازم توسط تکنسین های اورژانس برای ادامه درمان به بیمارستان‌ های معرفی زاده شادگان و راه زینب(س) ماهشهر منتقل شدند.

معاون فنی اورژانس پیش بیمارستانی و مدیریت حوادث دانشگاه علوم پزشکی آبادان در پایان افزود: سه مصدوم این حادثه در محل درمان سرپایی شدند.

لازم به ذکر است که در این حادثه مسوول مرکز هدایت عملیات بحران  Eoc دانشگاه و رئیس مرکز فوریت های پزشکی این شهرستان ،معاون فنی اورژانس پیش بیمارستانی و مدیریت حوادث  دانشگاه علوم پزشکی آبادان را همراهی می‌کردند.

علت حادثه توسط کارشناسان پلیس راهور در حال بررسی است.

انتهای پیام/

 

 

 

آیا این خبر مفید بود؟

نتیجه بر اساس رای موافق و رای مخالف