اخبار خوزستان

دزپارت قطب گردشگری طبیعی خوزستان/گردشگری آبی دزپارت باید مورد توجه قرار گیرد + تصاویر

دزپارت قطب گردشگری طبیعی خوزستان/گردشگری آبی دزپارت باید مورد توجه قرار گیرد + تصاویر

مجید رحمانی در گفت و گو با خبرنگار ایلنا در این باره افزود: در بوم گردی های دارای مجوز نیز در هر شبانه روز جمعیتی بالغ بر پانصد تا ششصد نفر اسکان ثابت داده می شوند. این آمار جدای از آمارهای سیار و متغیر در منطقه است.

رحمانی افزود: در حوزه سد کارون ۳ نیز جمعیتی بالغ بر ۵۰۰ نفر روزانه بازدید کننده وجود دارد. در کنار این جمعیت با توجه به نمایشگاه صنایع دستی که در این بخش دایر است، جمعیتی هزار نفری نیز باید بر مجموع این آمار افزود.

فرماندار دزپارت با اشاره به جمعیت ۵۰۰۰ نفری که روزانه وارد شهرستان دزپارت می شوند، افزود: در جابه جایی های صورت گرفته از شش بارج و بیش از ۵۰ قایق در شبانه روز استفاده می شود و این تنها بخشی از آمار حوزه گردشگری دزپارت است.

رحمانی در پایان با تاکید بر توسعه ظرفیت های گردشگری این شهرستان شمالی خوزستان، گفت: گردشگری آبی دزپارت باید مورد توجه قرار بگیرد، هرچند ما در حوزه میراثی هم دارای پتانسیل بسیار بالایی هستیم. دهدز قطب گردشگری طبیعی خوزستان است و ما همچنان از اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی خوزستان بابت عدم توجه جدی به این حوزه توریست پذیر گلایه مند هستیم و جالب است که هیچ مسئولی از این اداره کل تا کنون بازدیدی جهت آشنایی با ظرفیت های منطقه، به این شهرستان انجام نداده اند.

انتهای پیام/