اخبار خوزستان

درخواست از خیران برای تجهیز و استانداردسازی اورژانس شوش

درخواست از خیران برای تجهیز و استانداردسازی اورژانس شوش

به گزارش خوزستان خبر به نقل از  خبرگزاری صدا و سیما استان خوزستان، رئیس مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی شوش با اشاره به وجود ۶ پایگاه فوریت‌های پزشکی در این شهرستان گفت: نیرو‌های امدادی این مرکز ماهانه به طور میانگین حدود ۶۰۰ عملیات امدادی انجام می‌دهند.

عبدالرضا چاررافر با بیان اینکه شهرستان شوش تا پیش از جدا شدن کرخه به عنوان شهرستان جدید دارای هشت پایگاه اورژانس بود، ادامه داد: هم اکنون ۶ پایگاه درون شهری و جاده‌ای در این شهرستان فعالیت دارد که پیگیری برای ایجاد یک پایگاه جدید نیز در حال انجام است.
رئیس مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی شوش از خیران نیک اندیش دعوت کرد تا در قالب «پویش نذر سلامت» به منظور تجهیز و استانداردسازی سطح خدمات به شهروندان به کمک مرکز مدیرت حوادث و فوریت‌های پزشکی شوش بیایند.
وی ادامه داد: برای هر ۲۰ هزار نفر یک پایگاه فوریت‌های پزشکی باید وجود داشته باشد که رسیدن به این استاندارد نیاز به همراهی و کمک مردم و خیران دارد.
چاررافر بیان کرد: بخشی از کمبود نیروی انسانی مرکز فوریت‌های پزشکی شوش با برگزاری آزمون استخدامی که به صورت متمرکز و ملی تا یک ماه آینده برگزار می‌شود، برطرف خواهد شد.
 

اشتراک در
اطلاع از
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها