دنیای موبایل

چگونه زیر نویس فیلم را در گوشی بیاوریم

چگونه زیر نویس فیلم را در گوشی بیاوریم.برای هل این مشکل با خوزستان خبر بخش آموزش موبایل همراه باشید.

 

چگونه زیر نویس فیلم را در گوشی بیاوریم

در هر برنامه ی پخش فیلم در موبایل باید وارد بخش تنظیمات آن شوید.اگر بعد از ورود به تنظیمات گزینه subtitle  را دیدید در این قسمت باید گزینه Open (باز کردن) را انتخاب کرد اکنون صفحه ای با عنوان Open subtitle file ( باز کردن فایل زیرنویس) باز میشود که باید در این قسمت فایل زیرنویس مربوط به فیلم را انتخاب کرد. ( خرید بک لینک ).اما اگر این گزینه را ندارد باید به سراغ برنامه زیر بروید.

برای اضافه کردن زیرنویس به فیلم در گوشی ها بهتر است از اپلیکیشن MX Player استفاده کنید.بهترین برنامه در این زمینه که مشکل شما را به صورت کامل برطرف می کند.

آموزش MX Player اضافه کردن زیر نویس به فیلم در اندروید

شاید تا کنون برایتان پیش آمده باشد که بخواهید فیلمی با زبان اصلی مشاهده کنید و نیاز به زیر نویس داشته باشید و ندانید چگونه باید به آن زیر نویس اضافه کرد. در این آموزش به شما کمک خواهیم کرد تا به کمک برنامه MX Player زیر نویس فیلم را بر روی فیلم درج نمایید. و فیلم را همراه با متن زیر نویس در گوشی اندرویدی خود مشاهده کنید
در ابتدا نیاز هست که برنامه ام ایکس پلیر را داشته باشید در صورتی که این برنامه را در اختیار ندارید میتوانید آخرین نسخه موجود از برنامه را دانلود و سپس آن را نصب کنید

نحوه اضافه کردن زیر نویس در برنامه MX Player

در مرحله اول پس از دانلود و نصب برنامه MX Player باید فیلم مورد نظر را انتخاب کرد تا اجرا شود.



• اکنون باید از سمت راست بالای صفحه تنظیمات MX Player را باز کرد و گزینه ی subtitle (تنظیمات زیر نویس) را انتخاب کرد.اکنون در این قسمت میتوانید تنظیمات زیرنویس را مشاهده کنید ( رپورتاژ خبری )



• در این قسمت باید گزینه Open (باز کردن) را انتخاب کرد اکنون صفحه ای با عنوان Open subtitle file ( باز کردن فایل زیرنویس) باز میشود که باید در این قسمت فایل زیرنویس مربوط به فیلم را انتخاب کرد. ( خرید بک لینک )



• اکنون مشاهده خواهید کرد که به راحتی زیرنوی بر روی فیلم درج شده است.

(1 امتیاز)
اشتراک در
اطلاع از
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها