دنیای موبایل

چرا تلگرام کد نمیده

 چرا تلگرام کد نمیده.این از سوال هایی است که اکثر کاربران تلگرام بدنبال آن هستند.برای حل این مشکل با خوزستان خبر همراه باشید.

علت و رفع مشکل نیامدن کد فعال سازی و تایید تلگرام

How Do I Get the Telegram Log-In Code

پس از نصب پیام رسان تلگرام در مراحل اولیه ثبت نام به منظور فعالسازی اکانت نیاز به یک کد ۵ رقمی دارید که این کد اغلب به صورت پیام کوتاه برایتان ارسال می شود. اما در صورت نیامدن کد تلگرام به صورت پیامک متنی در عرض دو دقیقه، امکان دریافت مجدد کد تلگرام از طریق تماس صوتی در نظر گرفته شده است. به یاد داشته باشید در هنگام تماس صوتی کد ورود به تلگرام را به حافظه سپرده و در برگه یادداشت کنید.

در صورتی که به اشتباه کد تلگرام را تایپ کرده اید میتوانید با ضربه زدن روی Wrong Number درخواست دوباره خود را برای دریافت کد تلگرام ارسال کنید. در هفته های اخیر به دلیل فیلتر بودن تلگرام برخی از کاربران با مشکل ندادن کد ورود تلگرام مواجه شده بودند و سوالاتی نظیر “چرا کد تلگرام نمیاد؟” مطرح شد اما اکنون که فیلتر موقت تلگرام برداشته شده مشکل کد ندادن تلگرام نیز مرتفع شده است.

روش دیگر برای حل مشکل ندادن کد تلگرام از طریق پیامک استفاده از آدرس وب تلگرام به آدرس Web.Telegram.org است. ابتدا به این صفحه مراجعه نموده و شماره خود را ثبت کنید در صورتی که امکان ارسال پیامک وجود نداشته باشد کد فعالسازی را از طریق تماس صوتی اعلام می کند.

برای نصب تلگرام نسخه دسکتاپ و یا دسترسی از طریق وب نیز به کد فعالسازی نیاز دارید ضمن اینکه باید به شماره ثبت شده در اکانت نیز دسترسی داشته باشید. زمانی که کد فعالسازی به گوشی شما ارسال شود پیامی مشابه تصویر برایتان به نمایش در می آید.

در صورت حذف و نصب مکرر تلگرام و یا ورود اشتباه کد فعالسازی تلگرام (چند بار متوالی) شماره موبایل شما به صورت موقت یا دائم مسدود می گردد. که در صورت مسدود شدن موقت شما باید حدود ۲۴ ساعت بعد دوباره مجددا برای دریافت کد اقدام کنید و در صورت مسدود شدن دائم و اسپم شناخته شدن شماره دائمی خود میتوانید با یک اکانت تلگرام دیگر مشکل را از بخش تنظیمات اکانت فعلی با تیم پشتیبانی تلگرام در میان بگذارید.

عدم دریافت کد تلگرام و مشکل جدید بلاک موقت یا دائم

همانطور که گفتیم ممکن است در صورت اشتباه وارد کردن مکرر کد ورود تلگرام، شماره موبایل شما در لیست سیاه قرار گرفته و مسدود شود. تلگرام کاربران خود را به دو شیوه محدود می کند:

  • مسدودی موقت: معمولا بعد از گذشت ۲۴ ساعت یا بیشتر رفع مسدودی از طریق تلگرام صورت می گیرد و جای نگرانی نیست.
  • مسدودی دائم: این نوع از محدودیت برای کاربران خاطی که با شماره های مجازی اقدام به ساخت اکانت های متعدد میکنند اعمال می شود.

توصیه میشود پست خوزستان خبر با عنوان ۵ روش رفع مشکل ریپورت شدن در تلگرام و موبوگرام در چند ثانیه را در جهت خارج شدن از محدودیت های کاربری تلگرام مطالعه نمایید.

تجربیات و پیشنهادات شما ؟

در این پست خوزستان خبر علت و حل مشکل کد ندادن تلگرام بر روی برنامه های نصب شده گوشی و نیامدن کد تلگرام حتی در نسخه وب را معرفی کردیم. تجربیات خود را در زمینه عدم دریافت کد تلگرام با ما به اشتراک بگذارید همچنین میتوانید پیشنهادات خود را برای راه های دریافت کد تایید تلگرام مانند از طریق اینترنت و ایمیل در بخش نظرات عنوان کنید.

 

 

 

امتیاز دهید
اشتراک در
اطلاع از
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها