دنیای موبایل

روش وارد كردن شارژ همراه اول

روش وارد كردن شارژ همراه اول به ترتیب زیر است که خوزستان خبر خواهد گفت :

با استفاده از رمز شارژ دریافتی ، دستور زیر را در گوشی وارد نمائید :
Send یا Ok یا دكمه سبز # شماره رمز شارژ # * ۱۴۰ *
با اجرای دستور فوق سیم کارت به میزان اعتبار خریداری شده شارژ خواهد شد.

مواردعدم انجام شارژ

لیست سیاه :  در زمان فعالسازی رمز شارژ الکترونیکی ، درصورت تکرار بیش از ۴بار خطا در ورود رمز ، سیم کارت شما قفل شده و وارد لیست سیاه می شود.

خط استفاده نشده : وضعیت سیم کارت در زمان تحویل

قطع تقاضای مشترک : درصورتیکه مالک تلفن همراه با مراجعه به ادارات مشترکین ۸گانه (درتهران ) و ادارات مشترکین(سایراستانها ) برای مدت معین (حداکثر ۳ماه) نسبت به قطع تقاضای مشترک اقدام نموده باشد.

مفقودی توسط تلفن گویا(۴۴۴) : درصورتیکه اعلام مفقودی توسط مشترک تلفن همراه ازطریق سامانه۴۴۴(تلفن گویا)صورت پذیرفته باشد.(جهت کسب اطلاعات بیشتربه خدمات سیم کارت اعتباری(اعلام مففودی سیم کارت) مراجعه نمائید.)

سلب امتیاز: درصورت عدم افزایش اعتبار در وضعیت غیرفعال (طی ۱۲ماه ) شماره و حق الامتیاز سلب  می گردد وامکان افزایش شارژمیسرنمی باشد.

خروج ازلیست سیاه

حضوری : مراجعه به دفاتر خدمات ارتباطی و مراکز تلفن ثابت  (در تهران ) و ادارات مشترکین (درسایراستانها  )

غیرحضوری : جهت دسترسی به راهنمای استفاده از خدمات تلفن های همراه اعتباری می توان با تماس با مرکز ۹۹۹۰ ازاین سرویس استفاده نمود و سیستم بصورت اتوماتیک حداکثر ظرف  ۲۴ ساعت نسبت  به حذف شماره تلفن همراه اعتباری  ازلیست سیاه ( (Black list) اقدام می نماید.

در زمان خريد شارژ الكترونيكي به نكات زير توجه فرماييد:

رمز شارژ الكترونيكي را از پايانه هاي فروش متعلق به نمايندگيهاي معتبر تهيه نماييد.

از خريد هرگونه رسيد يا برگه از پيش چاپ شده خودداري نماييد.

تنها فرد مجاز به رويت اطلاعات مندرج بر روی برگه رمزدارای پوشش ، شما هستيد. رسيد حاوي رمز شارژ خود را در اختيار ديگران قرار ندهيد و براي ميسر نمودن پيگيريهاي احتمالي بعدي، براي خريد ازطریق کارت عضوشتاب متعلق به خود استفاده نماييد.

در  هنگام  فعالسازي  رمز  شارژ  الكترونيكي خود دقت نماييد ، زيرا  در صورت تكرار  بيش از  ۴  بار خطا  در ورود رمز  ،  سيم كارت شما قفل شده و وارد ليست سياه مي شود . در اين صورت براي  برقراري مجدد  ارتباط ،‌ به  دفاتر خدمات ارتباطي،  مراکز تلفن ثابت (درتهران ) و ادارات مشترکین (سایراستانها) مراجعه و  يا با مركز اطلاع رساني تماس حاصل نماييد.

جهت هرگونه پيگيري بعدي،‌ رسید عابر بانک و یا دستگاه pos صادر شده را تا پايان زمان استفاده نزد خود نگه داريد.

در صورت بروز مشكل، از فروشنده راهنمايي بخواهيد و يا با مركز پشتيباني شركت توزيع كننده تماس بگيريد. چنانچه موفق به برقراري ارتباط نشديد براي پيگيري با سامانه ارتباط مردمي همراه اول  (۹۹۹۰) تماس حاصل نماييد.

جهت سهولت و امنیت بیشتر پیشنهاد می گردد ازشارژهای الکترونیکی استفاده نمائید.

در صورت خريد رمز از نشاني اينترنتي همراه اول  مشكلات خود را با پست الكترونيكي charge@mci .ir در ميان بگذاريد.

امتیاز دهید
اشتراک در
اطلاع از
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها