دنیای موبایل

آموزش رفع تمام خطا های اسنپ در یک دقیقه

اسنپی عزیز، متاسفانه نسخه فعلی اپلیکیشن ios اسنپ دچار اختلال شده است.

راهنمای نصب اسنپ برای iOS

با توجه به مشکلات موجود برای اپلیکیشن‌های ایرانی در Appstore به اطلاع شما می‌رسانیم که متاسفانه نسخه‌ی فعلی اپلیکیشن iOS اسنپ به زودی از دسترس خارج خواهد شد. با مراجعه به لینک snapp.ir آخرین نسخه‌‌ی جایگزین اسنپ را دانلود و نصب کنید.

همچنین در صورت بروز اختلال در نسخه موبایلی اپلیکیشن iOS اسنپ می‌توانید از وب‌اپلیکیشن این سامانه استفاده کنید.

نسخه وب‌اپلیکیشن اسنپ تمام امکانات نسخه موبایل را دارد و با اضافه کردن میانبر به صفحه اصلی تلفن‌همراه‌ اضافه می‌شود.

مراحل اضافه کردن میانبر وب‌اپلیکیشن اسنپ به صفحه اصلی تلفن‌همراه:

– در مرورگر سافاری app.snapp.ir را باز کنید.
– گزینه Share را انتخاب کنید.
– گزینه Add to Home Screen را بزنید.
– گزینه Add را بزنید.
– وب‌اپلیکیشن اسنپ را در صفحه اصلی تلفن‌همراه خود باز کنید.
– با شماره تلفن همراه یا آدرس ایمیل، وارد حساب کاربری خود شوید.

اگر کاربر اپلیکیشن موبایل اسنپ هستید، با همان حساب سابق خود می‌توانید به وب‌اپلیکیشن وارد شوید. پس از ورود به حساب کاربری با نقشه اسنپ مواجه خواهید شد. لطفا دقت داشته باشید که در این قسمت مرورگر از شما درخواست دسترسی به مکان جغرافیایی‌تان را می‌دهد. برای عملکرد صحیح در یافتن مبدا دقیق توصیه می‌کنیم با این دسترسی موافقت کنید.

همانند نسخه موبایل می‌توانید مبدا و مقصد مورد نظرتان را روی نقشه پیدا کنید و یا نشانی‌ آن را در محل جست‌وجوی بالای نقشه بنویسید تا به صورت خودکار جست‌وجو شود.

پس از انتخاب نشانی موردنظرتان، با کلیک روی نشانگرهای مبدا و مقصد، آنها را ثبت کنید. اگر کاربر قدیمی اسنپ هستید و آدرس‌های منتخب دارید، باید بدانید که اطلاعات آدرس‌های منتخب شما با همان ترتیب سابق در نسخه وب در دسترس هستند. در نظر داشته باشید تمام سرویس‌های متنوع اسنپ، شامل اسنپ‌اکو، اسنپ‌رُز، اسنپ‌باکس و اسنپ‌بایک از طریق نسخه تحت وب اسنپ در دسترس شما قرار دارند و می‌توانید بنا به نیاز خود سرویس مورد نظرتان را انتخاب کنید.

با ثبت مبدا و مقصد، سرویس‌های متنوع اسنپ و همچنین هزینه سفر نمایش داده می‌شود. در صورت نیاز می‌توانید با مراجعه به قسمت گزینه‌ها برای سفر خود مقصد دوم، رفت‌وبرگشت و یا توقف در مسیر مشخص کنید. روال استفاده از کد تخفیف در وب‌اپلیکیشن اسنپ مانند اپلیکیشن موبایل است. در گوشه سمت راست گزینه کد تخفیف را انتخاب و کد خود را وارد کنید تا از هزینه سفرتان کسر شود.

برای سرویس اسنپ‌باکس باید همانند نسخه موبایل، اطلاعات تکمیلی‌تان (مشخصات تحویل‌گیرنده، شماره موبایل، آدرس دقیق و توضیحات) را وارد کنید. اگر گزینه «پرداخت نقدی توسط تحویل‌گیرنده» را فعال کنید، فرد تحویل‌گیرنده مرسوله باید هزینه سفر را نقدی پرداخت کند و مبلغی از اعتبار حساب اسنپ شما کسر نمی‌شود.

پس از کلیک روی گزینه درخواست اسنپ، درخواست شما به کاربران راننده اطرافتان ارسال می‌شود؛ با پذیرش درخواست اسنپ از سوی یک کاربر راننده، مشخصات او (نام و نام خانوادگی، تصویر، نوع و پلاک خودرو و همچنین فاصله مکانی دقیقش نسبت به شما) نمایان می‌شود.

هنگامی که کاربر راننده به مبدا مورد نظر شما رسید، می‌توانید نوع پرداخت خود را از طریق گزینه پرداخت هزینه مشخص کنید. پرداخت اعتباری، پرداخت آنلاین و پرداخت نقدی از روش‌های پرداخت هزینه سفر با اسنپ است.

در انتهای سفر هم می‌توانید بر اساس تجربه سفر، از یک (کمترین) تا ۵ ستاره (بیشترین) به کاربر راننده اسنپ امتیاز دهید تا ما را در حفظ و ارتقای کیفیت سفر یاری کنید.

منوی سمت راست

با انتخاب آیکون سه خط موازی در گوشه بالا سمت راست صفحه، به منوی اصلی اسنپ دسترسی پیدا می‌کنید. در این قسمت نام و موجودی اعتبار اسنپی خود را به همراه موارد زیر مشاهده خواهید کرد:

گردش حساب

آخرین گردش‌های حساب کاربری شما در صفحه گردش حساب موجود است. برای افزایش موجودی اعتبار اسنپی می‌توانید + را انتخاب کنید و با یکی از گزینه‌های پرداخت اینترنتی یا اسنپ کارت، اعتبار خود را افزایش دهید.

سفرها

در این صفحه تمامی سفرهای انجام شده را می‌توانید ببینید. با انتخاب گزینه «جزئیات سفر» اطلاعات کامل‌تری (شامل هزینه، مبدا و مقصد، مشخصات راننده و شماره سفر) را مشاهده خواهید کرد.

تغییر اطلاعات

برای تغییر اطلاعاتی همچون مشخصات فردی و شماره همراه می‌توانید از طریق این بخش اقدام کنید.

آدرس‌های منتخب

آدرس‌های منتخب شما مقصدهایی هستند که بیشترین مراجعه را به آنها دارید. برای درخواست سریع‌تر و دسترسی راحت‌تر می‌توانید مقصدها را با نام دلخواه خود در این بخش اضافه کنید.

سفر رایگان

با ارسال کد معرفی یا لینک دعوت به دوستانتان ۷٫۰۰۰ تومان اعتبار اسنپی هدیه دهید و یک سفر رایگان (تا سقف ۷٫۰۰۰ تومان) هدیه بگیرید. برای دریافت این هدیه تنها کافی است که دوست شما اولین سفر اسنپی خود را انجام دهد.

پیام‌ها

پیام‌هایی که از طرف اسنپ برای کاربران ارسال می‌شود در این بخش در دسترس است.

پشتیبانی

اگر نیاز به راهنمایی همکاران پشتیبانی اسنپ داشتید، می‌توانید به این بخش مراجعه و مورد خود را از فهرست انتخاب کنید، و یا با انتخاب گزینه تماس با پشتیبانی اسنپ یا اسنپ‌باکس، به طور مستقیم با واحد پشتیبانی تماس بگیرید.

تنظیمات

در صفحه تنظیمات می‌توانید مواردی همچون دریافت خبرنامه، ایمیل اطلاعات سفر، پیامک اطلاعات سفر، پیامک تراکنش‌های سفر و نمایش ترافیک را فعال یا غیرفعال کنید.

درباره اسنپ

اطلاعات تکمیلی درباره سامانه هوشمند حمل‌ونقل اسنپ و همچنین، قوانین و شرایط اسنپ در این صفحه قرار دارد.

خروج

برای خروج از حساب کاربری خود کافی است این گزینه را انتخاب کنید.

وب‌اپلیکیشن اسنپ با نسخه موبایل آن تفاوتی ندارد و همان تجربه کاربری نرم‌افزار موبایل را دارد. فرصت را از دست ندهید و با معرفی وب‌اپلیکیشن اسنپ و دعوت از دوستانتان به آنها اعتبار رایگان هدیه دهید و شما نیز از سفر رایگان بهره‌مند شوید.

(1 امتیاز)
اشتراک در
اطلاع از
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها