قیمت

⋐⋐⋐ فروشگاه لپ تاپ استوک اهواز ⋑⋑⋑

لب تاب استوک

فروشگاه لپ تاپ استوک خوزستان خبر برای شما کاربران راه اندازی شد تا در این موج گرانی و قیمت های بالای لب تاب بتوانید با کمترین قیمت و خیالی راحت اقدام به خرید کالای مورد نظر خود کنید.این لپ تاپ ها از دوبی وارد می شوند.البته برخی لب تاب های تمیز از کاربران خود ما با قیمت خوب برای شما نیز در دسترس هستند.برای خرید می توانید یک پیام به شماره زیر دهید تا در کانال شما را عضو کنیم یا به صورت مستقیم از لینک زیر وارد شوید.(لب تاب استوک اهواز)

کانال ما روی تلگرام قرار دارد به آیدی زیر :

عضویت در کانال و دریافت قیمت به صورت روزانه در کانال تلگام زیر :

 

https://t.me/khuzestanshop 

 

  • پرداخت از درگاه بانک ملی همین سایت
  • تحویل به صورت از راه دور
  • ارسال به سراسر کشور
  • 7 روز مهلت تست
  • مشاوره در خصوص خرید

آموزش خوزستان شاپ در این خصوص

لپ تاپ استوک چیست ؟

لپ تاپ استوک به لپ تاپ های کارکرده یا دست دوم گفته میشود . اما همیشه اینطور نیست !
در فروشگاه های زنجیره ای اروپایی و امریکایی مشتریان میتوانند کالای خریداری شده را تا مدت 30 روز بدون هیچ دلیلی مرجوع کرده و تمام مبلغ کالا را دریافت کنند. کالای برگشتی به دلیل باز بودن کارتن کالای نو شناخته نمیشود، بنابراین به هیچ وجه وارد فروشگاه نمیشوند و مستقیما به انبار فرستاده می شود.
پس از انبار کردن ، کالاها درجه بندی شده و در گرید های A,B,C و D به صورت عمده به فروش میرسند. پس ممکن است شما کالای استوکی را خریداری کنید ولی کالا به صورت دست نخورده و کاملا نو باقی مانده باشد! این کالا از درجه ی A است.یا کار کرده به ترتیب تمیزی در کلاس B C و D باشد.

مزایای  لپ تاپ های استوک چیست؟

مهم ترین عامل برای انتخاب یک دستگاه استوک اختلاف قیمت بین لپ تاپ استوک وآکبند است . این تفاوت در کم ترین حالت از چند برابر شروع می شود و گاهی اوقات به دهها برابر می رسد یک دستگاه استوک به قیمت واقعی ۱ میلیون تومان احتمالا قیمت آکبند آن ۳ میلیون تومان به بالاست .

(3 امتیاز)
اشتراک در
اطلاع از
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها