ویژه

سفارت ایران در لندن اشغال شد | حمله به سفارت ایران در انگلیس

خبرگزاری شفقنا نوشت:
?عده ای با عنوان حمایت از بیت آیت الله سید صادق شیرازی و اعتراض به دستگیری پسرش (سید حسین شیرازی) امروز در لندن متعرض سفارت ایران در این شهر شده و با بالا رفتن از دیوار سفارت پرچم های خود را به نمایش آوردند.
?این افراد که تصاویر آیت الله سید صادق شیرازی و سید حسین شیرازی را در دست دارند، وابسته به گروهی با عنوان هیات «خدام المهدی» هستند که در حومه لندن فعالیت دارند.
?شبکه ماهواره ای فدک که گفته می شود وابسته یاسر حبیب (کویتی الاصل) است و ارتباط خاص با هیات خدام المهدی دارد پوشش پر رنگی به این ماجرا داده است.
?شبکه ماهواره ای فدک دیدگاه های تندی راجع به ایران و بر دیدگاه های اختلافی بین تشیع و اهل سنت تاکید و اصرار می ورزند.

تکمیلی : 22:30

 عناصر فرقه‌ای خود را وابسته به سیدصادق شیرازی خواندند، پس از آنکه تعرض‌شان به اماکن دیپلماتیک با کنترل مرسوم پلیس انگلیس همراه شد، به حریم سفارت ایران تجاوز کردند و وارد فضای سفارت ایران در لندن شدند.

این افراد که تصاویر آیت الله سید صادق شیرازی و سید حسین شیرازی را در دست دارند، وابسته به گروهکی با عنوان هیات «خدام المهدی» هستند که در حومه لندن فعالیت دارند. این گروهک به بهانه اعتراض به دستگیری سیدحسین شیرازی فرزند سیدصادق شیرازی، پس از آنکه با قمه و چماق وارد حریم سفارت ایران شدند، با سرنگون کردن پرچم مقدس کشورمان، پرچم گروهک خود را بر بام سفارت نصب کردند.

«حمید بعیدی نژاد» سفیر ایران در انگلیس در توییتی تاکید کرد: «دقايقي پيش تعداد اندكي از طرفداران فرقه شيرازي به سفارت جمهوری اسلامی ایران در لندن تعرض نموده و با شکستن پرچم، در حال شعار دادن علیه مقامات کشور و لعن عایشه، ابوبکر، عمر و عثمان هستند. به هنگام ورود، آنها با چماق و قمه دیده شدند. پلیس محل حاضر است»

تحرکات این فرقه به صورت زنده از برخی شبکه‌های ضدانقلاب به صورت زنده پخش شد و شبکه ماهواره ای فدک که گفته می شود وابسته یاسر حبیب (کویتی الاصل) است و ارتباط خاص با هیات خدام المهدی دارد پوشش پر رنگی به این ماجرا داده است. شبکه ماهواره ای فدک دیدگاه های تندی راجع به ایران و بر دیدگاه های اختلافی بین تشیع و اهل سنت تاکید و اصرار می ورزند.

پلیس لندن تا این لحظه کمترین واکنشی درقبال این تحرکات خطرناک نشان نداده است.

 

تکمیلی : 21:30

فرقه شیرازی با قمه و چماق وارد سفارت ایران در لندن شدند  .بعیدی نژاد سفیر ایران در انگلیس:‏دقايقي پيش تعداد اندكي از طرفداران فرقه شيرازي به سفارت ج.ا.ايران در لندن تعرض نموده و با شكستن پرچم، در حال شعار عليه مقامات كشور، و لعن عايشه، ابوبكر، عمر و عثمان هستند. به هنگام ورود، آنها با چماق و قمه ديده شدند. پليس در محل حاضر است.

 هواداران یک گروهک از ساعتی پیش با حمله به سفارت ایران در لندن، وارد فضای سفارت ایران در این شهر شدند.  اعضای این گروهک با سرنگون کردن پرچم مقدس کشورمان ؛ پرچم گروهک خود را بر بام سفارت به اهتزاز درآوردند. تحرکات این گروهک شورشی به صورت زنده از برخی شبکه‌های ضدانقلاب در حال پخش شدن است. پلیس لندن تا این لحظه کمترین واکنشی درقبال این رفتار تروریستی نشان نداده است.

 

فیلم حمله به سفارت ایران در انگلیس

سفارت ایران در لندن

 

امتیاز دهید
اشتراک در
اطلاع از
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها