گردشگری

جذابیت هایی که در سفر به اسلوونی باید دید!

خوزستان خبر – اسلوونی یکی از زیباترین کشورها در قلب اروپا است و به دلیل برخورداری از تاریخی پر نشیب و فراز مجموعه ای از انواع آثار باستانی را در خود جای داده است. این کشور توسط مدار شرقی کوهستان آلپ احاطه شده و در مرزهای خود با کشورهای حوزه ی بالکان، ایتالیا و مجارستان همسایه است. شما با سفر به اسلوونی این امکان را در اختیار خواهید داشت که از حجم قابل توجهی از جذابیت های طبیعی و تاریخی برخوردار شوید. از جذابیت های طبیعی گرفته تا دهکده های جذاب و کوهستان های خوش منظره و فوق العاده. در تور مسافرتی به اسلوونی این امکان را در اختیار خواهید داشت که بهترین انواع تور طبیعت گردی برخوردار شوید.

Maribor
این شهر بعد از Ljubljana به عنوان بزرگ ترین شهر اسلوونی به حساب می آید این شهر مرزی در حاشیه ی رودخانه ی Drava قرار گرفته و از چشم انداز فوق العاده ای برخوردار است. باغ های تاکستان زیبا و دیدنی این شهر شهرت جهانی دارند. یکی از دلایل جذب توریست به این شهر همین تاکستان های فوق العاده دیدنی و معروف است.

Koper
این شهر را به واسطه ی صخره های ساحلی و دیواره های فوق العاده اش می شناسند. این شهر در روزگاران تور به عنوان پایتخت یکی از امپراتوری های منطقه بوده و به همین دلیل مجموعه ای بی نظیر از آثار باستانی و عمارت های تاریخی را در خود جای داده است که می توانید در قالب تور یک روزه به تک تک آنها سفر کنید. این امکان در اختیار شما قرار گرفته که از خیابان های جذاب شهر دیدن کنید یا سری به سواحل زیبای آن بزنید و از مناظر فوق العاده لذت ببرید.

Ptuj
یکی دیگر از شهرهایی که در حاشیه ی رودخانه ی Drava قرار گرفته Ptuj است. این شهر به عنوان قدیمی ترین شهر منطقه شناخته می شود و به عنوان قلب فرهنگی و سنتی اسلوونی شهرتی خاص بین گردشگران و توریست های این کشور دارد به گونه ای که اگر قصد داشتید فرهنگ خاص اسلوونیایی ها را از بیشتر بشناسید و از نزدیک شاهد سنن و آداب آنها باشید می توانید با سفر به این شهر تجارب فوق العاده ای کسب کنید از جهت دیگر این امکان در اختیار شما قرار خواهد گرفت که به مجموعه ای بی نظیر از آثار تاریخی دسترسی داشته باشید در سفر خود از یکی از بزرگ ترین موزه های منطقه بازدید و به عمل آورید و از تک تک لحظات خود در طول سفر نهایت استفاده را ببرید.

Triglav National Park
اگر به دنبال یک تور طبیعت گردی فوق العاده بکر و دیدنی در اسلوونی هستید و به این حوزه علاقه دارید این ناحیه بهترین انتخاب برای شما است. این منطقه که در مدار کوهستان آلپ واقع شده توسط دریاچه ی زیبا و دیدنی Bohinj جذابیتی خاص به خود گرفته . آب و هوای مطبوع، مناظر کوهستانی و زیبا، طبیعت بکر و انواع و اقسام گونه های جانوری این منطقه را به عنوان یک نقطه ی بکر در طبیعت اسلوونی معرفی کرده اند. قدمت این منطقه به قرن ۱۹ میلادی می رسد این امکان در اختیار شما است که در تور نوروزی ی خود از آبشارهای منطقه بازدید کنید و عکس هایی خاص و ماندگار را در طول سفر کوتاه خود به ثبت برسانید.

 

امتیاز دهید
اشتراک در
اطلاع از
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها