گردشگری

در پاریس از کجا خرید کنیم؟

خوزستان خبر – معمولا بعد از شنیدن اسم پاریس اولین جاههایی که در ذهن تداعی می شود برج ایفل و موزه لوور است. این شهر که یکی از پربازدید ترین شهرهای توریستی دنیاست مطمئنا مراکز خرید بزرگ و خوبی دارد، با ما همراه باشید تا نگاهی بیندازیم به تعدادی از مراکز خرید معروف و بزرگ پاریس.
پاریس

مرکز خرید کاروزل دو لوور (Carrousel du Louvre)
اگر بعد از مدتی در هتل ماندن هوس کردید که سری به جاههای لوکس پاریس بزنید می توانید به مرکز خرید کازول دو لوور بروید همانطور که شاید از اسمش حدس زده باشید این مرکز در کنار موزه لوور و میدان دو کاروزل قرار دارد. این مجموعه بزرگ که در سال ۱۹۹۳ ساخته شده حدود ۶۰ مغازه و بوتیک دارد که در آن ها اجناس لوکس زیادی فروخته می شود. برای غذا خوردن می توانید به فودکورت آن بروید و از میان ۹ رستوران مختلف غذای مود علاقه خود را انتخاب کنید. اگر غذاهای فست فود دوست داشته باشید مک دونالد در همین فودکورت شعبه دارد. این مرکز خرید یک ورودی به موزه لوور دارد و بعد از خرید می توانید سری هم به موزه لوور بزنید. در این مرکز پارکینگی با ظرفیت ۶۱۵ خودرو، امکان آسان پارک ماشین را فراهم کرده است.

مرکز خرید بوگرونل پاریس (Beaugrenelle Paris)
این مرکز یکی از بزرگ ترین مراکز خرید داخل شهر پاریس است و در آن ۱۲۰ مغازه و رستوران وجود دارد. مرکز خرید بوگرونل پاریس در سال ۱۹۷۹ ساخته و در سال ۲۰۰۳ به طور کامل نوسازی شد. در این مرکز خرید ۱۱ رستوران هست که انواع غذاهای بین المللی در آن ها سرو می شود. برای رفتن به این مرکز خرید می توانید از خطوط متروی خط ۶ و ۱۰ استفاده کنید که در نزدیکی این مرکز ایستگاه دارند. این مرکز که برنده جوایز بین الملی زیادی شده هر سال به مناسب های مختلف مراسم ویژه ای برگزار می کند. این مرکز خرید در نزدیکی رودخانه سن قرار دارد و از آنجا تا برج ایفل فقط ۱۵ دقیقه پیاده روی فاصله است. از دیگر جاذبه های دیدنی نزدیک این مرکز، کپی مجسمه آزادی است که در سال ۱۹۸۹ آمریکا آن را به فرانسه هدیه داد.

برسی ویلج (Bersy Village)
اینجا فقط مرکز خرید نیست، به برسی ویلج که بروید محیطی کاملا متفاوت را می بینید؛ خیابانی سنگ فرش که اطراف آن را مغازه های سفید رنگ با تراس های جذاب و رستوران های شیشه ای و چوبی احاطه کرده است. دراینجا حدود ۴۲ انبار تاریخی را می بینید که قرن هاست دراین محل وجود دارند. آمدن به این خیابان راهی عالی برای تفریح و گشت و گذار، خرید و امتحان غذاهای خوشمزه در فضایی کاملا متفاوت است. مغازه های اینجا هر روز از ساعت ۱۱ صبح تا ۹ شب باز است هرچند که رستوران ها تا ساعت ۲ صبح به فعالیت خود ادامه می دهند. در این مرکز ۲ پارکینگ به ظرفیت ۳۰۰۰ خودرو وجود دارد.

 

امتیاز دهید
اشتراک در
اطلاع از
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها