گردشگری

در این مکان ها حیوانات فرمانروا هستند!

خوزستان خبر – شاید تا حالا از ساحل گرازهای وحشی در باهاماس چیزهایی شنیده باشید، جزیره ای مسکونی که گرازها در آن زندگی می کنند و محبوب رسانه ها شده اند! در این جا می خواهیم به شما جزیره حیوانات را معرفی کنیم، مکان هایی که در آنها حیوانات فرمانروا هستند.

خلیج گرازها در جزایر کارائیب
در جزیره ی کوچک بیگ میجر کی (Big Major Cay)، حدود ۲۰ گزار وحشی در ساحل لم داده اند و گاهی در آب های آبی دریای کارائیب، آب تنی می کنند و سال هاست که به این طریق این حیوانات در جزیره فرمانروا هستند! این حیوانات که باعث جذب توریست های زیادی به این جزیره شده اند، حالا به انسان ها عادت کرده اند و بدون هیچ ترسی، غذای خود را از دست انسان ها می خورند.
هنوز مشخص نیست که این تعداد گراز چطور توانسته اند خود را به جزیره برسانند، بعضی از افراد می گویند ماهیگیرانی آنها را به این ساحل آوردند تا بعدها آنها را کباب کرده و بخورند اما دیگر هیچ وقت به جزیره برنگشتند و به این ترتیب این گرازها زنده مانده و زاد و ولد کردند و تعدادشان بیشتر شد.

جزیره خرگوش ها در اوکونوشیمای ژاپن (Ōkunoshima)
در اوکونوشیمای ژاپن هم تعداد بسیار زیادی خرگوش آزادانه زندگی می کنند که تعداد آنها به یک علامت سوال بزرگ تبدیل شده است. بعضی از افراد بر این باورند که برای انجام آزمایش روی خرگوش ها، آنها به این جزیره آورده شده اند و از آنجاییکه شکارچی ای در این منطقه وجود نداشته است، آنها توانسته اند زنده بمانند.

خلیج فک ها در خلیج فالس، آفریقای جنوبی (False Bay)
اگر از دوستداران فک ها باشید پس حتما عاشق خلیج فالس در آفریقای جنوبی می شوید. در روی صخره های این خلیج حدود ۶۴۰۰۰ فک خزدار زندگی می کنند. معمولا توریست ها در ماه های نوامبر و دسامبر با اجاره ی قایق به این جزیره می روند تا بتوانند تولد ۲۰۰۰۰ بچه فک را از نزدیک ببینند. در واقع در این خلیج می توان چرخه ی مرگ و زندگی فک ها را دید: تولد آنها در ۲ ماه از سال و کشته شدن تعداد زیادی از آنها توسط کوسه هایی که هیچ چیزی را به اندازه ی فک ها خوشمزه نمی دانند!

جزیره ی گوزن ها در شهر نارا، ژاپن (Nara City)
گوزن ها در ماطق زیادی از ژاپن زندگی می کنند که بطور جدی از طرف شکارچیان در تهدید هستند، اما این موضوع در شهر نارا، طور دیگری است. در این شهر، هیچ خطری گوزن ها را تهدید نمی کنند، آنها می توانند آزادانه در شهر بگردند و پرورش پیدا کنند و توریست ها هم می توانند آزادانه و بدون محدودیت به آنها غذا بدهند.

شهر گربه ها در جزیره ی توناواندا، نیویورک (Tonawanda Island)
توناواندا را می توان جزیره ی گربه های طرد شده دانست! در واقع هر فردی که گربه ای دارد و می خواهد آن را رها کند، به این جزیره می آید.

منبع : برترین ها

 

امتیاز دهید
اشتراک در
اطلاع از
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها