گردشگری

پارک کروکودیل ایران

پارک کروکودیل ایران را در بخش گردشگری خوزستان خبر دنبال کنید

مزرعه و پارک نوپک با همکاری تیمی متشکل از متخصصان پرورش کروکودیل ، کارشناسان محیط زیست ، جانور شناسی و دامپزشک اداره می شود.امروزه نوپک در خاورمیانه مرجع علمی و تجربی کسب هر گونه اطلاعات در زمینه نگهداری ، پرورش و بهره برداری از کروکودیلهاست.

آدرس » جزیره قشم ، اتوبان قشم به درگهان ، پارک کروکودیل نوپک

تاریچه پارک کروکودیل ایران

از سال ۱۳۸۵ که ایده پرورش کروکودیل توسط خانم روستایی مطرح شد  مطالعه  امکان سنجی ، اخذ مجوزهای قانونی و احداث مزرعه پیگیری شدند . در سال ۱۳۸۹ اولین مزرعه کروکودیل ایران در جزیره هنگام راه اندازی شد.با اجرای سیاست توسعه مدارم نوپک در سال ۱۳۹۰ اولین پارک کروکودیل خاورمیانه در جزیره قشم راه اندازی شد.پس از دو سال تحقیق و مطالعه و تحقیق در سال ۱۳۹۲ هدف مزرعه که تولید و تکثیر کروکودیلها بود محقق شد .طرح توسعه پارک کروکودیل نوپک قشم نیز در سال ۱۳۹۵ به بهره برداری رسید. اکنون نوپک تنها مرکز تکثیر مصنوعی کروکودیلها و دیدنی منحصر بفرد جزیره قشم است .

خدمات پارک کروکودیل نوپک

  • دوره های آموزش مدیریت مزرعه ، نگهداری و پرورش کروکودیل در نوپک به صورت خصوصی همراه با کارورزی انجام می شود. گواهی سابقه کارورزی نیز صادر می گردد.
  • کروکودیل در هر اندازه ای برای فروش موجود داریم. در نظر داشته باشید که فروش کروکودیل به مراکز دارای مجوز نگهداری که فضای مناسب دارند انجام می گردد. در غیر اینصورت لطفا تماس نگیرید.
  • خدمات مشاوره به پارکهای حیات وحش و مراکز نگهداری از حیوانات ارائه می شود. جهت مذاکره و تبادل قرارداد مشاوره لطفا از قسمت تماس با ما اقدام کنید .

حیوانات پارک کروکودیل ایران شامل پرندگان،پستانداران،خزندگان،کروکودیل و غیره است که در زیر آمده است.

امتیاز دهید
اشتراک در
اطلاع از
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها