گردشگری

به ازای زندگی در این شهرهای خارجی پول بگیرید!

خوزستان خبر – اگر به دنبال یک تغییر اساسی در زندگی تان هستید و دوست دارید تا محل زندگی تان را عوض کنید، پس چرا زودتر دست به کار نمی شوید؟ البته که جابه جایی همیشه پر از استرس و پرخرج است اما مکان های زیادی در دنیا وجود دارند که دوست دارند این پروسه را برای شما آسان تر کنند. پس اگر به اندازه ی کافی پول ندارید اما تنتان برای زندگی در یکی از شهرهای اروپایی و یا آمریکایی می خارد، نگاهی به این فهرست بیندازید:

آلاسکا
آیا زندگی در مکانی با زمستان های یخبندان و زمین های تهی از جمعیت را دوست دارید؟ پس هر چه زودتر به سمت آلاسکای زیبا حرکت کنید! به دلیل شرایطی که این شهر مانند دور دست بودن و شرایط آب و هوایی خاص دارد، مقامات آلاسکا بی صبرانه از مردم دعوت می کنند تا در ایالت ۴۹ آن ساکن شوند. شهروندان این شهر هر ساله تقریبا ۲۰۰۰ دلار از مقامات آلاسکا در ازای زندگی در این شهر دریافت می کنند. آیا یک زوج حوان هستید و کودکی در راه دارید؟ پس حتما به آلاسکا بروید تا در ازای تولد او ۲۰۰۰ دلار بگیرید!

بالتیمور (Baltimore)
یکی از شهرهایی که به عنوان یک شهر جرم زده در دنیا شناخته ی شود، بالتیمور است که به عنوان هفتمین شهر خطرناک آمریکا هم شناخته شده است، بنابراین دلیل عدم علاقه ی زیاد مردم به زندگی در این شهر هم مشخص است. اما بالتیمور هم دوست دارد تا تغییر کند و این تغییر را به کمک شما انجام دهد! این شهر به هر کسی که یک خانه در آن بخرد، ۵۰۰۰ دلار پول می دهد. اگر ۵۰۰۰ دلار خیلی راضیتان نمی کند نگران نباشید چون این مبلغ می تواند ۲ برابر شود، کافیست یک خانه ی متروکه در این شهر بخرید تا دولت به شما ۱۰۰۰۰ دلار بدهد!

نیو ریچلند در مینه سوتای آمریکا (New Richland)
اگر داشتن یک زمین آزاد همیشه رویایتان بوده و دوست دارید تا در منطقه ای که بیشتر سال یخ زده است زندگی کنید، باید به دنبال شهری در ایالت مینه سوتای آمریکا باشید. اگر بتوانید در یک سال خانه ای در زمین های آن بسازید می توانید بصورت کاملا رایگان صاحب یک زمین شوید.

جزیره Pitcairn در اقیانوس آرام جنوبی
آرزوی قلبی تان زندگی در یکی از دوردست ترین جزایر دنیاست؟ بهتر است به فکر جزیره ی Pitcairn باشید. این جزیره فقط ۵۰ نفر جمعیت دارد اما مردم آن دوست دارند تا افراد بیشتری را به جزیره ی بهشتی شان بکشانند پس هر شخصی که برای زندگی به آنجا برود می تواند یک زمین کاملا رایگان دریافت کند. تا حالا افراد کمی به این جزیره رفته اند شاید به این دلیل که در جزیره Pitcairn فقط یک مغازه وجود دارد که آن هم تنها ۳ روز در هفته باز است و اگر چیز اضافه تری بخواهید باید از نیوزیلند که حدود ۳۰۰۰ مایل با آن جا فاصله دارد، سفارش دهید، آن هم هر ۳ ماه یکبار! از سال ۲۰۱۵، فقط یک نفر برای رفتن به این جزیره اقدام کرده است. پس اگر مسئله ای که در بالا گفته شد خیلی برایتان اهمیت ندارد و به جای آن به دنبال یک ساحل خوب و یک جای آرام هستید، زودتر اقدام کنید تا دومین نفری باشید که به آنجا رفته است!

منبع : الی گشت

امتیاز دهید
اشتراک در
اطلاع از
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها