خوزستان توریسم

همه چیز در مورد مجموعه تفریحی و هتل نفت محمود آباد

برای شروع باید به شما بگم که هتل نفت محمود آباد به صورت رفرنس دارای امکانات زیر است :

 

  •  رستوران ها در هتل نفت محمود آباد
  •  سرگرمی و نشاط در هتل نفت محمود آباد
  •  خدمات در هتل نفت محمود آباد
  • عمومی

ساحل رویایی هتل نفت محمود آباد

 توضیحات :

مکانی برای بازی های پولی برای کودکان است که شما در آن می توانید مهارت های خود را در بازی های ویدئویی و پرتابی و شلیک با اسلحه های اسباب بازی امتحان کنید.

 

زمین بازی ساحلی هتل نفت محمود آباد

 

زمین شنی برای انجام بازی های فوتبال و والیبال ساحلی و استفاده از طبیعت زیبای ساحل دریا.

 

آلاچیق

توضیحات :

آلاچیق های ساحلی و جنگلی مجتمع لحظات آرام و رویایی را برای شما و خانواده محترمتان به ارمغان می آورد.

 استخر روباز هتل نفت محمود آباد

توضیحات :

فضای اختصاصی روباز شنا و ورزش های آبی با حضور ناجیان غریق در کنار ساحل تجربه ای جدید را برای شما به ارمغان می آورد که شاید یک بار آزمودن آن خاطره ای خوش را در ذهن شما عزیزان به جای بگذارد. میهمانان گرامی دقت داشته باشند در ایام گرم سال در صورت مواج بودن دریا و تعطیلی پلاژها استخر روباز جهت استفاده مهیا می باشد.

 ایستگاه هنری و سرگرمی هتل نفت محمود آباد

توضیحات :

ایستگاه هنری و سرگرمی مکانی است که در آن برای تمام رده های سنی فضاهای تفریحی و آموزشی ویژه در نظر گرفته شده است. قرآن و نماز، رباتیک، حصیربافی، معرق چوب، نقطه کوبی، نقاشی و کلاژ، سفالگری و نقوش برجسته، معرق کاشی شکسته، نقاشی روی اجسام، حجم سازی، غرفه ایمنی، کاردستی و اسباب بازی، بازی های بومی و محلی و … بخشی از فعالیت های این مکان می باشد. بر این باوریم که لحظات بسیار ارزشمندتان را قدر دانسته و با ارائه ویژه برنامه های متنوع در کنار توجه جدی به تفریحات سالم بتوانیم خاطره ای بسیار شیرین را از یک سفر رویایی برایتان ثبت نماییم. منتظر همه اعضای خانواده در این مکان شاد هستیم زیرا برای همه سنین برنامه داریم.

 آبنما در هتل نفت محمود آباد

توضیحات :

مکانی زیبا، مفرح، آرامش بخش و بی نظیر در ضلع جنوبی برج شقایق برای شما و خانواده شما و فرزندان دلبندتان. آبنمای موزیکال نمایشی از نور، صدا و تصویر را برایتان مهیا می کند و صدای دل انگیز موسیقی را در فضا طنین انداز نموده و لذت بردن از نوای خوش را به شما هدیه می دهد.

پازل کاج

توضیحات :

از جمله طرح های مدرن فضای سبز مجتمع احداث باغ پازل (ماز) کاج (ماز به راه هایی تو در تو می‌گویند که باید از یک سمت وارد و از سمت دیگر خارج شد) می باشد که هم جنبه تفریحی داشته و هم محلی برای اجرای مسابقه می باشد. از این مکان واقع در ضلع جنوب برج یاس دیدن فرمائید.

 پیست سوارکاری

توضیحات :

هنر سوارکاری خود را در پیست سوارکاری مجتمع در محیطی رویایی به نمایش بگذارید و از این ورزش جذاب در کنار خانواده لذت ببرید. پیست سوارکاری در ضلع جنوب غربی مجتمع و در غرب پیست کارتینگ واقع شده است.

پیست دوچرخه هتل نفت محمود آباد

توضیحات :

در عمق جنگل های زیبای شمال همراه با جاده ای رو به بهشت در کنار جمع صمیمی خانواده، با ما رکاب بزنید در پیست دوچرخه سواری. ساعات خوش و به یاد ماندنی از صبح های بسیار دلپذیر و عصرهای با شکوه این مجتمع رویایی، یقیناً هدیه ای ویژه است برای علاقه مندان به این ورزش مفرح. در عمق جنگل های زیبای شمال همراه با جاده ای رو به بهشت در کنار جمع صمیمی خانواده، با ما رکاب بزنید در پیست دوچرخه سواری. ساعات خوش و به یاد ماندنی از صبح های بسیار دلپذیر و عصرهای با شکوه این مجتمع رویایی، یقیناً هدیه ای ویژه است برای علاقه مندان به این ورزش مفرح.

چهار چرخه

توضیحات :

در خیابان های زیبای مجتمع همراه با جمـع خــانواده ، با چهـار چـرخـه کالسکـه ای ساعـات خـوش و به یاد ماندنی را تجربه نمایید.

 

کارواش

ساعات کاری : 8-12:30 15-20 -کارواش تمام اتوماتیک مخصوص مسافران

 بانک

توضیحات :

جهت تسهیل در امور بانکی و دریافت وجوه نقد و پرداخت های الکترونیکی در راستای تأمین رفاه حال میهمانان محترم مستقر در بازارچه باجه بانک ملت و بانک تجارت و همچنین عابر بانک در بازارچه مجتمع استقرار گردید.

(11 امتیاز)
اشتراک در
اطلاع از
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها