دیدنی های تهران

آدرس سرزمین لی لی پوت کجاست ؟

آدرس سرزمین لی لی پوت به ترتیب در ادامه مطلب برای شما عزیزان آمده است .برای اطلاع بیشتر با شبکه خبری خوزستان خبر همراه باشید در بخش دیدنی های شهر تهران.

در خارج از ایران و در برخی کشور ها تحت عنوان کیدزانیا مکان های مناسبی وجود داشت که در سال های اخیر در ایران هم این امکان برای خانواده ها ایرانی بوجود امده است. اگر می خواهید بدانید فرزندتان به چه شغلی علاقه دارد و یا اینکه آنها را با کارهای بزرگ تر ها بیشتر اشنا کنید، به شما این امکان در سرزمین رویایی لی لی پوت داده شده است.

سرزمین رویایی لیلیپوت با رویکرد به آموزش مشاغل برای کودکان ایجاد شده است. در این شهربازی کودکان ۲ تا ۱۲ ساله می توانند مشاغل مختلف را تجربه کنند. برخی از مشاغل این پارک شامل: دندان پزشکی، آتش نشانی، فروشندگی، آشپزی و شیرینی پزی، پلیس، پزشک و پرستاری، ملوانی، خلبانی، خانه داری، مکانیکی می باشد.

آدرس سرزمین لی لی پوت کجاست ؟

تهران – تهرانپارس اتوبان شهید باقری خروجی ۱۹۶ غربی خ اردیبهشت جنوبی جنب شهرداری ناحیه ۴ منطقه ۴

 

در لیلی پوت غرفه سازی با دیزاین شیک ، پخش خدماتی و party room جهت برگذاری جشن تولد ، دورهمی های مادرانه و تعدادی غرفه جهت فروشگاه ، رستوران و کافی شاپ تشکیل شده است. و لازم به ذکر است تمامی بازی ها و غرفه ها زیر نظر مجرب ترین مربی ها انجام میشود و تمامی غرفه ها رنج سنی مشخص شده ای دارد و هیچ آسیبی به کودکان خود وارد نمیسازد.

مشاغلی که در سرزمین لیلیپوت بچه ها با آن آشنا می شوند:

 

پزشکی و دندانپزشکی

<سرزمین رویایی لی لی پوت ؛ اولین شهر مشاغل کودک

آشنا کردن کودکان با کسانی که در جهت حفظ بهداشت و سلامتی ما زحمت می کشند و آشنایی با رعایت اصول بهداشتی مثل رعایت بهداشت دهان و دندان از اهداف این غرفه است. استفاده از قوه تخیل در کودک و تجربه همانند سازی با بزرگسالان کمک می کند ترس از پزشک و دندانپزشک با در دست گرفتن وسایل پزشکی از بین برود.

 

نقاشی بهترین روش برای ابراز هیجانات و احساسات کودک است و به کودکان کمک می کند تا مفاهیم انتزاعی را بهتر و سریع تر و عمیق تر بیاموزند. هدف ما در این غرفه کمک به خلاقیت و پرورش قدرت تفکر کودک است.

رانندگی و فرهنگ ترافیک

لی پوت ؛ اولین شهر مشاغل کودک

آموزش فرهنگ ترافیک به کودکان یکی از اساسی ترین مباحث مربوط به فرهنگ سازی و افزایش توجه و احترام به مقررات ترافیکی در شهرهاست. در این غرفه با ایجاد محیطی مشابه شبکه معابر شهری در ابعادی کوچک تر تلاش می کنیم کودکان احترام به خط سفید و رانندگی بین خطوط را عملی بیاموزند.

خاله بازی

t”>سرزمین رویایی لی لی پوت ؛ اولین شهر مشاغل کودک

افزایش ارتباط کودک با محیط بیرون و گسترش دنیای اجتماعی او همچنین توسعه همکاری، همیاری و مشارکت از دستاوردهای این غرفه می باشد.

فضای بازی نوپایان

-text”>سرزمین رویایی لی لی پوت ؛ اولین شهر مشاغل کودک

این غرفه ویژه نو پایان از سن هشت ماهگی تا دو سال می باشد.

صخره نوردی و ماجراجویی

p-caption-text”>سرزمین رویایی لی لی پوت ؛ اولین شهر مشاغل کودک

لذت تجربه هیجان و صعود در بازی هیجان انگیز روپ ادونچر ( ماجراجویی تور و طناب ) و دیوار سنگ نوردی با تأییدیه فدراسیون

شیرینی پزی

سرزمین رویایی لی لی پوت ؛ اولین شهر مشاغل کودک

هدف این غرفه لذت یک تجربه متفاوت خارج از خانه همراه با آموزش مهارت های زندگی برای تقویت اعتماد به نفس و تقویت رفتارهای اجتماعی ( میزبانی و تعارف کردن و…) است.

مهندسی و نجاری

سرزمین رویایی لی لی پوت ؛ اولین شهر مشاغل کودک

در این غرفه کودکان همانند سازی با بزرگ سالان را تجربه می کنند و حس تخیلات و تصورات کودک تحریک می شود. اعتماد به نفس پس از ساخت یک سازه در کودکان تقویت و موجب شکوفایی استعدادهای نهفته و بروز خلاقیت می شود.

خلاقیت با استفاده از دور ریختنی ها

سرزمین رویایی لی لی پوت ؛ اولین شهر مشاغل کودک

کودکان در این غرفه یاد می گیرند که از مواد به ظاهر دورریختنی با کمک خلاقیت می توان وسایل قابل استفاده ساخت. خلق آثار هنری خلاقانه با دور ریختنی ها، کاهش تولید پسماند و حفظ منابع ملی، تقویت باورها و ارزش های دینی مثل قناعت و صرفه جویی و احساس مسئولیت در قبال محیطی که در آن زندگی می کنیم از اهداف این غرفه می باشد.

فروشگاه بازی

سرزمین رویایی لی لی پوت ؛ اولین شهر مشاغل کودک

آشنایی با مفاهیم اولیه کسب و کار، آشنایی با مفاهیم پول و خرید و فروش، رشد ذهن اقتصادی و گسترش دنیای اجتماعی کودک از دستاوردهای این غرفه است.

قهرمانان شهر

سرزمین رویایی لی لی پوت ؛ اولین شهر مشاغل کودک

آتش نشان ها همواره در ذهن کودکان قهرمان های شهر بوده اند. در این غرفه مهارت اکتشافی و حس اعتماد به نفس پس از خاموش کردن آتش در کودکان تقویت می شود و کودکان قدرت ابراز وجود و رهایی از ترس و کمرویی و خجالت را پیدا می کنند. و منجر به تقویت حس همکاری و ایجاد مشارکت بین کودکان و نیز ازایش حس اجتماعی بودن در کودک میشود

پارتی روم مکانی برای گرفتن جشن ها شما

سرزمین رویایی لی لی پوت ؛ اولین شهر مشاغل کودک

پارتی روم لی لی پوت مجلل ترین سالن برگزاری همایش ها و جشن های ویژه کودکان با بهترین و بروزترین منوها آماده برگزاری جشن ها و برنامه های شماست. لذت ناب یک تولد مجلل ، بدون زحمت و دردسر در party room liliPut شیک ترین، زیباترین و منحصر به فردترین سالن ویژه تولد کودکان در شرق تهران با امکانات ویژه کندی بار و تولد به سبک اروپایی را تجربه کنید.

سوالات رایج در مورد سرزمین رویایی لیلیپوت

لیلیپوت مناسب چه رنج سنی می باشد؟ مناسب کودکان ۶ ماه تا حدود ٩ سال. اما تا ١٢ سال هم می توانند از لیلیپوت استفاده نمایند.

کودکان از چه سنی نوپا محاسبه میشود؟ کودکان نوپا از سن ۶ ماه تا دو سال می باشند و بلیط نوپایان نیم بها میباشد. کودکان نوپا مجاز به استفاده از تمامی غرفه ها نمیباشند در صورت تمایل به استفاده از بقیه غرفه ها باید بلیط بزرگسال تهیه نمایید.

آیا برای بقیه بازی ها هم باید هزینه ای پرداخت شود؟ بله بها بلیط ماشین شارژی ، صخره نوری و روپ ادونچر جدا میباشد.

چه سنینی می توانند از صخره نوردی و روپ ادونچر استفاده نمایند؟ حدود ۴ سال. حتی پدر ها هم می توانند از روپ ادونچر و صخره نوردی استفاده نمایند.

آیا استفاده از ماشین شارژی محدودیت سنی یا وزنی دارد؟ بله بالای ٣٠ کیلو گرم مجاز به استفاده نمیباشند.

آیا کودکان می توانند از لباس مشاغل جهت عکاسی استفاده نمایند؟ هزینه ای باید پرداخت شود؟ همه کودکان می توانند از کلیه لباس مشاغل استفاده نمایند و نیازی به پرداخت هزینه نیست. جهت حفظ بهداشت بیشتر جلو در به هر کودک یک عدد کلاه یکبار مصرف داده میشود و اولیا میتوانند جهت حفظ بهداشت بیشتر برای زیر لباس مشاغل، لباس های بکبار مصرف را از بوفه و یا صندوق مجموعه دریافت نمایند.

آیا در لیلیپوت بوفه ای جهت فروش خوراکی وجود دارد؟ بله اما در لیلیپوت چیپس و پفک و کالباس و…که خوراکی های بسیار ناسالمی هستند سرو نمی شوند.

امکان استفاده از دوربین شخصی در لیلیپوت میباشد؟ استفاده از دوربین حرفه ای در لیلیپوت مجاز نیست. اتلیه سیار لیلیپوت همیشه در لیلیپوت مستقر میباشد و آماده ثبت یک روز رویایی از کودکان شما میباشد.

ایا امکان برگزاری تولد در لیلیپوت میباشد؟ بله سالن ویژه برگزاری همایشهای کودکان، منحصر به فرد ترین سالن برگزاری جشن های کودکان در ایران میباشد.

برای تورهای گروهی برنامه ای دارید؟ جهت اطلاع از پکیج ویژه مدارس و ارگان ها و تورهای گروهی با مجموعه در تماس باشید.

ایا میشود بدون رزرو قبلی به لیلیپوت آمد؟ در روز های اول هفته بله اما پنج شنبه و جمعه خیر.

آیا در لیلیپوت گریم کودکان هم دارید؟ بله گریم لیلیپوت مستقیما زیر نظر مدیریت لیلیپوت با استفاده از برترین برند گریم کودک(رنگ های مجاز و خوراکی)بدون حساسیت انجام میشود.

سرزمین رویایی لی لی پوت ؛ اولین شهر مشاغل کودک

تخفیفاتی برای روز تولد دارید؟ بله در صورت ارائه شناسنامه و یا کارت شناسایی معتبر در روز تولد قیمت ورودی نیم بها محاسبه میشود.

محیط لیلیپوت فضاییست با اسباب بازی های فراوان که روزانه کودکان بسیاری با آن ها بازی می کنند. بهداشت لیلیپوت چگونه تامین میشود؟ در پایان هر سئانس هر اپراتور موظف است اسباب بازی های غرفه خود را با الکل ٩٠ درجه ضد عفونی کند،( با توجه به این که دیزاین لیلیپوت رنگ های بسیار روشن میباشد ، نیاز به نظافت روزانه بسیار زیاد دارد. خانه تکانی لیلیپوتی هم به نحوی که کلیه فضاهای لیلیپوت با اهمیت و دقت بیشتر شستشو و تمیز شوند، انجام می شود.

ایا بقیه خدمات جانبی لیلیپوت راه اندازی شده است؟ خیر اما از کلیه متخصصین در زمینه کودک ، برگزاری کارگاه های خلاقانه و کلیه خدمات مرتبط به کودک دعوت به عمل می آید.

ایا امکان نگهداری ساعتی کودک در لیلیپوت می باشد؟ فعلا خیر

جهت تعویض و شیر دهی کودک فضایی دارید؟ بله برای گرم کردن غذا کودکان و آب جوش شیشه نوپایان هم چای ساز و مایکروویو در اتاق شیردهی موجود میباشد.

مدت زمان استفاده از لیلیپوت چقدر می باشد؟ ٢ ساعت و ٣٠ دقیقه ، نیم ساعت قبل از پایان سئانس امکان استفاده از آتشنشانی حیاط می باشد.

ایا مادران امکان حضور در غرفه ها را دارند؟ در سئانس های شلوغ مجموعه حضور مادران داخل غرفه ها مانع بازی کودکان میشود پیشنهاد ما این است که مادران داخل غرفه ها نباشند اما اجباری برای جدایی مادر از کودک نیست.

سرزمین رویایی لی لی پوت ؛ اولین شهر مشاغل کودک

برای استفاده از غرفه ها تایم مشخصی وجود دارد؟ خیر اما پیشنهاد ما این است که کودک را راهنمایی کنید تا از همه غرفه ها استفاده نماید.

مخصوصا در تایم های پر جمعیت تر پیشنهاد ما این است پس از باز شدن در مجموعه به جای استفاده از غرفه های پایین که معمولا جلو ورودی هستند و در ١٠ دقیقه اول پر جمعیت تر هستند شما از غرفه های بالا (شیرینی پزی،مهندسی و نجاری،کاردستی و …) سفر به لیلیپوت را اعاز نمایید.

امید آن است که راه اندازی این مجموعه خدمتی در جهت ایجاد زمینه لازم برای ارتباط آگاهانه با کودکان که به حق آینده از آن ایشان است باشد. در چنین بستری و با ارائه الگوهای صحیح رفتاری و تربیتی به آن ها در قالب آموزش های شهروندی می توان فردایی آرام تر و ایمن تر و آبادتر را برای کشورمان متصور شد.

امتیاز دهید
اشتراک در
اطلاع از
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها