دیدنی های تهران

مرکز خرید لباس بچه در تهران

مرکز خرید لباس بچه در تهران راهنمایی است که ما برای شما امروز به صورت مختصر و همراه با تصویر قرار خواهیم داد.

مرکز خرید لباس کودک در تهران  به نسبت خرید سختی است. در همه ی مراکز خرید معمولا هم لباس مردانه و هم زنانه برای بزرگسالان یافت

خرید لباس کودک در تهران به نسبت خرید سختی است. در همه ی مراکز خرید معمولا هم لباس مردانه و هم زنانه برای بزرگسالان یافت می شود. اما ممکن است به مرکز خریدی بروید که در میان ۲۰ مغازه ای که دارد، یک مغازه ی سیسمونی و لباس کودک هم وجود نداشته باشد. در شهر تهران هم بهتر است که  قبل از اینکه معطل مراکز خرید بزرگ بشوید، مرکز خرید مربوط به چیزی که نیاز دارید را بشناسید.
در این مطلب مراکز خرید لباس کودک در تهران را معرفی کرده ایم تا برای این خرید نسبتا سخت را برایتان راحت تر کنیم.

بازارچه کودک گاندی، مرکز خرید لباس بچه در تهران

در این مرکز خرید ۲۵ مغازه وجود دارد که اکثرا لباس های خارجی می فروشند و قیمت های آن ها نسبتا بالاست اما کیفیت شان بسیار عالی است. در این مرکز خرید از لباس نوزاد تا نوجوانی برای بچه هایتان می توانید بیابید. این مرکز خرید لباس کودکان در تهران فقط مخصوص کودکان است و از لباس تا اکسسوری مثل کلاه، کمربند، شال گردن، کروات و … را نیز دارد.

آدرس بازارچه کودک گاندی: خيابان گاندي، روبروي نهم، بازارچه کودک گاندي

مجتمع تجاری شاپرک، مرکز خرید لباس بچه در تهران

مجتمع تجاری تفریحی شاپرک یکی از مراکزی است که به تنهایی بخش زیادی از نیاز کودکان را برطرف می کند. با ورود به این مرکز دیگر خانواده ها مجبور به گشت و گذار بی نتیجه برای کودکانشان نخواهند بود.
این مرکز دارای امکاناتی مثل مرکز خرید لباس و سیسمونی، مرکز روانشناسی، آموزشگاه بازیگری کودکان، باشگاه ورزشی مادر و کودک، شهربازی مهارتی حرکتی و مکانیکی، مرکز استعدادیابی و تندرستی، اتاق شیردهی مادر و کودک و فودکورت با غذاها و نوشیدنی های سالم است.
مجتمع شاپرک با ساختمانی ۹ طبقه، پارکینگ اختصاصی در زیرزمین هم دارد.

آدرس مجتمع تجاری شاپرک: بزرگراه رسالت، مسیر غرب به شرق، بعد از ایستگاه متروی علم و صنعت، نرسیده به بزرگراه باقری

خیابان بهار، بورس خرید لباس کودک در تهران از قدیم

این خیابان سالیان سال است که یکی از بورس های خرید لباس کودکان در تهران به شمار می آید. قیمت لباس هایی که می توانید برای کودکتان در خیابان بهار خریداری کنید مناسب است و تنوع اجناس آن زیاد است. در خیابان بهار هم لباس های خارجی و هم ایرانی را می توانید پیدا کنید.
مغازه های لباس کودک خیابان بهار از تقاطع بهار با انقلاب شروع می شود و تا خیابان سمیه ادامه پیدا می کنند. اما همان طور که بسیاری از بورس خرید هایی که در یک خیابان قرار دارند پراکندگیشان به خیابان های اطراف هم می رسد، فروشگاه های لباس کودک و سیسمونی را نیز می توانید در خیابان های اطراف مثل طالقانی بیابید.آدرس: خیابان بهار، تقاطع خیابان انقلاب اسلامی تا خیابان طالقانی و سمیه

برای دیدن نزدیکترین اسنپ روم ها به بورس خرید لباس کودک در تهران به این صفحه سر بزنید.

بازار بزرگ تهران برای خرید لباس کودک و سیسمونی

بازار بزرگ تهران یکی از جاهایی است که برای هیچ خریدی نا امیدتان نمی کند. از تنوع اجناس تا تنوع قیمت را در این بازار در دسترس خواهید داشت. در قسمت بورس لباس کودک و سیسمونی بازار اجناس ایرانی و خارجی متفاوتی موجود است و قیمت های آنها نیز بسیار مناسب و مقرون به صرفه است. برای رسیدن به بورس لباس بچه و سیسمونی باید به بین الحرمین در پاساژ مهتاش بروید. طبقه دوم این پاساژ مختص به لوازم سیسمونی است.

خیابان ولیعصر، بخشی از فروشگاه های سیسمونی در تهران

رو به روی پارک ساعی در خیابان ولیعصر چند فروشگاه مخصوص سیسمونی و لباس کودک وجود دارد که حسابی کامل اند. از لباس کودک گرفته تا اسباب بازی و میز و تخت را در این فروشگاه ها می توانید بیابید. قیمت های این فروشگاه از متوسط و رو به بالاست. اما کیفیت اجناس آنها نیز بسیار مناسب است و اکثر اجناس از برندهای معروف هستند. برای رفتن به این فروشگاه های لباس کودک در تهران باید به خیابان ولیعصر و رو به روی پارک ساعی بروید.

پاساژهای جمهوری برای لباس کودک با قیمت مناسب

اگر به دنبال لباس کودک با قیمت مناسب هستید به جز بازار بزرگ می توانید به خیابان جمهوری نیز سر بزنید. در این خیابان، در کنار پاساژ شانزلیزه دو پاساژ دیگر وجود دارد که می توانید هم لباس کودک و هم سیسمونی را با قیمت مناسب مناسب خریداری کنید. به طور کلی خیابان جمهوری بورس خرید انواع لباس برای بازه ی های سنی متفاوت با قیمت های مناسب است. اگر هم برای خودتان هم کودکتان قصذ خرید داشته باشید، در این خیابان با یک تیر دو نشان بزنید.

میدان سنایی، بورس کوچکی برای خرید لباس کودک در تهران

در میدان سنایی فروشگاه هایی با اجناس ایرانی و خارجی وجود دارد که قیمت هایشان هم متنوع و مناسب هستند. این فروشگاه ها بازه ی قیمت شان شبیه به مغازه های خیابان بهار است. اگر نمی خواهید خیلی در بازارها به دنبال لباس و سیسمونی بگردید، فروشگاه های لباس کودک سنایی می توانند گزینه های خوب و متنوعی باشند.
آدرس: خیابان کریمخان، خیابان سنایی، میدان سنایی

خرید لباس مجلسی برای کودک در تهران

اگر به دنبال لباس مجلسی شیک و درجه یک برای کودکتان هستید، کافی است به فروشگاه لباس کودک رو به روی پارک ملت سر بزنید. این فروشگاه تمام اجناسش درجه یک و اکثرا خارجی هستند. همچنین برای کودکان دختر و پسر لباس های مجلسی خاص دارند که می توانید خریداری کنید.
آدرس: خیابان ولیعصر، رو به روی پارک ملت، فروشگاه آوای کودک

 

مرکز خرید لباس بچه در تهران

امتیاز دهید
اشتراک در
اطلاع از
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها