فیلم و عکس در خوزستان

فوری : رویت دو خط نوری در آسمان شوشتر،مسجدسلیمان ، گتوند و لالی

نور عجیب در آسمان،شوشتر ،مسجدسلیمان و  گتوند رویت دو خط نوری در آسمان شوشتر ابتدا دو خط بودن ولی به مرور یکیشون ناپدید شد ولی سمت راستی هنوز میدرخشه.اخبار تکمیلی بزودی اعلام می شود./

در پی تماس های مکرر کاربران با سایت و پیام در کانال تلگرام باید گفت هنوز هیچ منبع رسمی در این موارد نظری نداده است .بی شک در صورت اعلام نظر توسط هر مرجعه در خصوص نور در آسمان شوشتر ، نور در آسمان لالی و مسجید سلیمان ما در همین نوشته بازتاب خواهیم داد.

طبق نظر ارسال کنندگان تصاویر به سایت خوزستان خبر نور در آسمان شوشتر شبیه به چیزی است که قبلا در شهر ایلام دیده شده است.این نور در آسمان مسجد سلیمان دیده شده است.

تکمیلی خبر :

? منشا نورهای عجیب در آسمان شهرهای خوزستان مشخص شد /نگران زلزله نباشید

توحید رضایی دکترای زمین شناسی:

? پدیده رخ داده در آسمان شوشتر و باقی شهرهایی که شاهد نور عجیب بودند پدیده پیکو بینو است و هیچ جای نگرانی نیست و همه ساله اتفاق می افتد.

? نور با بروز سردی هوا و بازتاب نور فلر که می تواند از چاه های نفت و گاز متساعد شده باشد به وقوع پیوست که به پدیده پیکوبینو مشهور است، پدیده‌ای نورانی و نادر است که هیچ ارتباطی بین این نور و زلزله و یا حوادث طبیعی وجود ندارد.

? این اتفاق یک رخداد طبیعی است و شایعات در این زمینه که فرازمینی ها و یا اتفاقات فضایی باعث بروز این رخداد است کاملا تکذیب می شود، از سویی این رخداد هیچ ارتباطی با زمین لرزه و یا هیچ رخداد طبیعی دیگر ندارد.

 نور در آسمان شوشتر

نور در آسمان شوشتر

 نور در آسمان شوشتر

نور در آسمان شوشتر

همزمان با شوشتر این نور عجیب در آسمان لالی دیده شده است

 

امتیاز دهید
اشتراک در
اطلاع از
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها