فیلم و عکس در خوزستان

انفجارهای مکرر در پایگاه چهارم شکاری دزفول

انفجار پایگاه چهارم شکاری دزفول

انفجار های مکرر و مهیب در پایگاه چهارم شکاری و تیپ 92 زرهی همچنان ادامه دارد. این انفجارها مردم دزفول و اندیمشک را راهی خیابانهای منتهی به تیپ 92 کرد. انفجار در زاغه مهمات تیپ ۹۲ زرهی ارتش به گفته منابع محلي اين آتش سوزی حوالي ساعت 21 و 15 دقيقه چهارشنبه شب در زاغه مهمات اين يگان نظامي رخ داده و موجب آتش سوزي شده است. برخي منابع از تخليه مردم و ساكنان این یگان نظامی خبر دادند.

تکمیل می شود :

تکمیلی ساعت 22:00

صداي انفجار از اين يگان نظامي همچنان به گوش مي رسد و موجب وحشت اهالي شده است.  نيروهاي آتش نشاني و نيز امداد و نجات به محل حادثه اعزام شده اند.  تاكنون گزارشي از تلفات احتمالي ناشي از اين آتش سوزی دريافت نشده است.

تکمیلی 22:10:

سرپرست فرمانداری دزفول: به مردم توصیه کرده‌ایم از محل انفجار فاصله بگیرند. تردد از جاده مقابل تیپ ۲۹۲زرهی دزفول برای مردم مشکلی ندارد. جای نگرانی وجود ندارد و آتش مهار خواهد شد.

تکمیلی 22:20:

حجم آتش سوزی در انبار مهمات زیاد است  حاجی زاده مدیر کل مدیریت بحران استانداری خوزستان گفت: حجم آتش در یگان نظامی دزفول زیاد است و نیروهای امداد رسان در حال کنترل و اطفای آن هستند.  وی افزود: این حادثه هیچ گونه تلفات جانی تا کنون نداشته است.


22:30

ساکنان منازل سازمانی ارتش درحال خارج شدن از تیپ ۹۲ زرهی هستند.فیلم ها و تصاویر را می توانید در کانال دنبال کنید.

امتیاز دهید
اشتراک در
اطلاع از
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها