خوزستان توریسم

همه چیز در مورد سوغات بهبهان را از خوزستان بخوانید

اگر دنبال این هستید که بدانید از شهر بهبهان با خود چه باید به سوغات ببرید بهتر است این مطلب را در سایت خوزستان خبر مطالعه کنید.بهبهان شهر گل نرگس است.شهری با بوی و رنگ گل نرگس و شما می توانید برای خودتان و اطرافیانتان پیاز چه های گل نرگس خریداری کنید و در باغچه و گلدان کاشته و لذت ببرید.

 

مشاهده تمام دیدنی های شهر بهبهان با جستوجوگر تخصصی در زیر :

باور کنید گل نرگس اینقدر جذاب هست که شاید بتوانید حتی آن را به دوستان خود هدیه بدهید تا به کاشت آن اقدام کنند.این گل به راحتی عمل می آید.ماه‌های مرداد و شهریور بهترین زمان برای کشت نرگس هستند، تا ریشه‌ها قبل از شروع زمستان قابلیت رشد را پیدا کنند. اگر چه پیازها باید تا ماه مهر کشت شوند، ولی تا آبان ماه قابل کشت هستند.

بهبهان نقطه ای از کشورمان در دل استان خوزستان است که لبنیات مهمترین سوغاتی و صادرات آن است. براین اساس مردان و زنانش محصولی حیرت انگیز با ترکیبات ماست محلی و گیاهان طبیعی زاگرس شامل کره، پونه و موسیر و…بدون مواد نگهدارنده و با غلظت بالا را تهیه کرده اند، محصولی که این ظرفیت را دارد، بیش از آنچه از یک نوشیدنی انتظار دارید را به شما بدهد. و اینک با عرضه این محصول در سرتاسر کشور، وقت آن رسیده که دوغ ریحون در سفره های تمام ایرانیان، طعمی به یاد ماندنی برایشان بیآفریند.

فروش دوغ و ماست در بهبهان نیز بسیار معروف است و طرفدار دارد.این نوشیدنی دلچسب با رنگ سفید و عجین شده با سبزی جات معطر علارغم طعم ترش و گاها” تلخش برای عده ای به شیرینی عسل می ماند. در کل لبنیات این شهر نیز محبوب است.

 

 

بهبهانی های عزیز در صورت اطلاعات بیشتر در مورد سوغات بهبهان در نظرات اعلام کنند تا به مطلب اضافه کنیم.

 

اشتراک در
اطلاع از
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها