دسته بندی نشده

حسینی: پیکان یک بازی پایاپای را برد

به گزارش خوزستان خبر به نقل از “ورزش سه” مجتبی حسینی پس از شکست یک بر صفر تیم فوتبال نفت مسجدسلیمان مقابل پیکان در نشست خبری حاضر شد و در ابتدا گفت: به نظر من شکست خیلی تلخی بود. علی‌رغم اینکه با شناختی که از پیکان و تفکرات مربی این تیم داشتم، در روزهای اخیر به بازیکنان هشدار داده بودم که این دیدار یکی از سخت‌ترین بازی‌های ماست. می‌دانستم رقیب با برنامه بازی می‌کند و راه‌ها را می‌بندد و با توجه به بازیکنان بلندقامتی که در خط حمله‌دارند و همچنین وجود کسی که اوت خوبی می‌اندازد شرایطی دارند که می‌توانند به هر تیمی گل بزنند.»

 

حسینی در ادامه افزود: «فکر می‌کنم بچه‌های ما روز خوبی نداشتند. علی‌رغم اینکه آن‌ها زحمت خود را کشیدند، اما احساس می‌کنم بعد از دیدار با ماشین‌سازی به‌خوبی ریکاوری نشده بودند. چون در نیمه دوم افت بدنی داشتیم. اما یک بازی پایاپای بود و هر تیمی می‌توانست برنده بازی باشد و درنهایت پیکان با استفاده از اشتباه ما به گل رسید.»

 

سرمربی نفت مسجدسلیمان در ارتباط با نحوه قضاوت رضا کرمانشاهی گفت: «نمی‌خواهم درخصوص داوری صحبت کنم چراکه این روزها خیلی دراین‌باره بحث می‌شود. کرمانشاهی داوری باتجربه است، اما خیلی سروصدای نیمکت ما را درآورد. باید بروم صحنه‌ها را ببینیم.»

امتیاز دهید