اگر شما مدیر آموزشگاه زبان کودکان نسل نو اهواز هستید از طریق بخش تماس با ما در سایت اقدام به قرار دادن شماره تماس و همچنین سفارشی کردن این صفحه کنید.ما می توانیم نقشه و تمام اطلاعات شما و حتی فیلم را در این برگه قرار دهیم.
- آموزشگاه زبان کودکان نسل نو اهواز
- آدرس : اهواز، کیان آباد، خیابان وهابی روبروی خیابان الهام مجتمع 5 ستاره طبقه 1
[su_button url=”” target=”blank” style=”glass” background=”#49991b” color=”#ffffff” size=”5″ center=”yes”] صفحه فروشگاه [/su_button]
چند نکته آموزشی توسط خوزستان خبر در خصوص ویژگی های یک آموزشگاه زبان خوب
آموزشگاه زبان خوب کدام است؟ این سوال بسیار کوتاه و ساده به نظر میآید، اما جواب به آن چندان ساده نیست. خیلی از ما تجربه رفتن به آموزشگاه های زبان مختلف را داشتهایم: گاهی اوقات از ابتدا ناراضی بودیم، گاهی هم یکی دو ترم کلاس رفتیم و بعد از آن از استاد سوم خوشمان نیامد! بعضی جاها استادها خوب بودند اما فضای موسسه زبان چندان چنگی به دل نمیزد.
آموزشگاه زبان انگلیسی در کشور ما فراوان است، اما اما شناخت آموزشگاه زبان انگلیسی خوب روشهایی دارد که در اینجا به شما توضیح خواهیم داد. با ما همراه باشید!
آموزشگاه زبان خوب، مشتری مدار است.
یکی از روش شناخت آموزشگاه زبان خوب و مناسب، میزان توجه و اهمیت مدیران و مشاوران آنموسسه زبان به اهداف و ویژگی های دانشجویان و برطرف کردن سوالات و ابهامات مختلف آنها است.
در یک آموزشگاه زبان خوب، وظیفه اصلی پرسنل، ارائه خدمات دلسوزانه به دانشجویان است. آگاهی و تجربه استادان نیز باید باعث رشد و پیشرفت دانشجویان و ایجاد انگیزه بیشتر در بین آنها باشد تا موجب جلب رضایت دانشجو و تلاش او برای موفقیت های بیشتر شود.
یادگیری مناسب در فضای آموزشی مناسب اتفاق میافتد!
مهم ترین شاخصه هر آموزشگاه زبان انگلیسی که باید از آن برخوردار باشد، آرامش است. فضای مناسب و دوستانه آموزشی، میزان استرس زبان آموز را تا حد قابل توجهی کاهش میدهد. فضای آموزشی باید طوری باشد که زبان آموز احساس کند داخل خانه خودش نشسته است، چون که محیط تنش آفرین و پر استرس و پر هیاهو در بیشتر آموزشگاه ها از صدای زنگ گرفته تا رفت و آمدهای زیاد و هجمه گفت و گوهای بلند، دشمن اصلی یادگیری و آرامش است.
دکوراسیون محیط های آموزشی از جمله آموزشگاه های زبان، باید تفاوت قابل توجهی با محیط های اداری داشته باشند. علاوه بر این، فضای بیرون از کلاس ها یا همان محوطه آزاد موسسه زبان نیز باید فضایی بسیار گرم، آرام بخش و جذاب داشته که زبان آموزان محیط موسسه را علاوه بر یک فضای آموزشی، محیطی کاملا مفرح حس کنند و بتوانند چند ساعت از وقت خود را در این فضا با لذت سپری کنند.
یک آموزشگاه زبان خوب، از استادان خوب استفاده میکند.
تسلط داشتن بر یک زبان و حتی زبان مادرزادی، معیار مناسبی برای انتخاب استاد زبان نیست. برای مثال همه ما ایرانیان تسلط کامل بر زبان فارسی داریم که زبان مادری ماست. آیا همه ما می توانیم استاد زبان فارسی شویم و به افراد خارجی، زبان فارسی را به خوبی آموزش دهیم؟
قطعا این طور نیست.
در یک آموزشگاه زبان خوب، باید میزان محبوبیت و رضایت از عملکرد استادان و مشاوران، به صورت نظر سنجی های دوره ای از زبان آموزان انجام شود تا هم معیاری برای سنجش و کارآمدی اساتید چه از لحاظ سطح علمی و چه از جهت مهارت تدریس و اخلاق بوده و هم ابزاری برای بالا نگه داشتن سطح آموزشی موسسه باشد.
یک زبان آموز باید آگاه باشد که یک استاد زبان شیفته رشد و پیشرفت اوست و تنها دغدغه اش در کلاس زبان، تدریس و آموزش کارآمد است. موسسات و مدیران آموزشگاه های زبان باید استادانی را جذب کنند که بیش از هر چیز، شغل تدریس زبان را با قلب و جان خود انتخاب کرده باشند، تا بتوانند تمام علم و مهارت خود را در جهت علاقه مند کردن زبان آموزان در کلاس به کار ببرند و جذابیت کلاس را به حدی افزایش دهند که تمامی زبان آموزان را به طور کامل برای ساعاتی از دغدغه های روزمره جدا کرده و حواسشان تنها به موضوع مورد یادگیری باشد.
منابع آموزش زبان انگلیسی مهم هستند!
اگر بخواهم بهترین معیار برای انتخاب یک کتاب خوب را برای شما بازگو کنیم، این است که کتاب باید از زبان مؤلف چگونگی تدریس و تکنیک های پیشنهای وی را به صورت جزء به جزء به اطلاع استادان برساند. به طور مثال یکی از دلایل موفقیت کتاب های Four Corners، طبقه بندی راحت کتاب برای راهنمایی استادان در Teachers’ Book است، زیرا هر چه رابطه مؤلفان کتاب ها و استادان بیشتر باشد، موفقیت استاد در آموزش زبان انگلیسی بیشتر خواهد بود. در نتیجه آموزشگاه زبان یا باید خود به تألیف کتاب و جزوات آموزشی بپردازد یا از کتاب هایی با راهنمای بسیار جامع تدریس استفاده کند.
در انتخاب یک آموزشگاه زبان، به تجربه یادگیری توجه داشته باشید!
در یک محیط آموزشی دانش پذیران باید امکان تجربه و سعی و خطا داشته باشند. محیط آموزشی استاندارد محیطی است که به دانشجو میدان تمرین و استفاده از نتایج استنباط و تحلیل خود را بدهد، زیرا یادگیری به معنی حفظ کردن پیش فرض ها و درک تئوری ها و نظرات استادان کاملا اشتباه است.
استادان نیز باید در هر مبحث امکان داشتن تجربیات محسوسی را در اختیار دانشجویان قرار دهند تا دانشجو خود را به عنوان کاشف حقیقت شناخته و از تلاش خود احساس پیروزی و رضامندی داشته باشد. در یادگیری مطالب، حس کردن آن مبحث با حواس پنجگانه و خاطره سازی است که مطلب را به خوبی منتقل و در ذهن مخاطب ماندگار میکند.
این کار نیازی به ابزارها و امکانات پیچیده ندارد! بلکه وجود نوعی سیستم آموزشی استاندارد کافی است!
به سیستم ارزشیابی آموزشگاه زبان توجه کنید!
آزمون ها در یک آموزشگاه زبان خوب به هیچ وجه استرس آفرین نیستند. طبق استانداردهای بین المللی، امتحان های میان دوره باید با امکان مراجعه به جزوات آموزشی یا Open Book برگزار شوند. ارائه پروژه های مهیج و مورد علاقه هر فرد به او در غالب سخنرانی یا کنفرانس (Lecture) در طول ترم به جای امتحانات استرس زا و سنگین و پرحجم آخر ترم بسیار مفیدتر خواهد بود و نتایج آن به خصوص در پیشرفت زبان آموزان از این طریق به مراتب بیشتر و بهتر از روش های دیگر میشود.
در انتها شما به راحتی با چند سوال منطقی می توانید یک آموزشگاه زبان را محک بزنید:
_ بپرسید شرایط تدریس و انتخاب استادان در آن آموزشگاه چیست؟
بدیهی است هر چقدر انتخاب دقیق تر و اصولی تر باشد. نشان از آموزشگاهی با کیفیت تر دارد.
_ از آموزشگاه بپرسید چند شعبه دارید؟
هر چه تعداد شعبه هایش بیشتر باشد، قاعدتا نقاط ضعفش هم بیشتر است.
_ از آموزشگاه بپرسید چند زبان را تدریس می کنید ؟
آموزشگاه های زبان که چند زبان را به طور همزمان تدریس می کنند احتمالا بیشتر به دنبال منافع اقتصادی هستند تا کیفیت آموزشی، مگر در شرایطی که مدیر آموزشگاه زبان به طور کامل بر تمامی زبان هایی که در آموزشگاه تدریس می شود تسلط کامل داشته باشد تا بهتر و دقیق تر بر اساتید و مشاوران خود کنترل و نظارت داشته باشد.
موسساتی که منحصرا یک زبان را آموزش می دهند تخصص و تمرکز آنها فقط بر یک زبان است و طبیعتا بازده آموزشی و پیشرفت زبان آموزان نیز بیشتر خواهد بود.
مادر –
سلام همه کارا وپرسنل خوب هستن فقط خانم که از بچه ها مراقبت میکنه اصلا خانم موسوی ما والدین راضی نیستم ولی چه کنیم