- فست فود ایرانویچ شوشتر
- اگر شما صاحب این کسب و کار هستید برای قرار دادن شماره تماس ،کانال،پیج،نقشه زنده گوگل ،فیلم ،منوی خدمان،دسترسی به این بخش و سفارشی کردن برگه خود از طریق بخش تماس با ما اقدام کنید.
گروه ايرانويچ متشکل از یک تیم گسترده فوق تخصصی بوده که با کادری مجرب ، کلیه امور صفر تا صد مشاوره و راه اندازی انواع فست فود بین المللی ، فست فود سنتی ایرانی ، فست فود بین المللی ، فست فود ایرانی ، فود کورت حرفه ای ، کترینگ ، کافی شاپ و هر نوع فعالیتی که مربوط به تهیه و توزیع غذا باشد را در سطح کاملا حرفه ای و بین المللی و با استفاده از به روز ترین متدهای علمی و بین المللی و با هر فرهنگ و سلیقه ای به بهترین شکل و در کمترین زمان و با بودجه ای مقرون به صرفه انجام می دهد .
گروه ایرانویچ به طور انحصاری نیز مالک برند مجموعه فست فودهای زنجیره ای ایرانویچ بوده که اولین شعبه آن در سال ۱۳۸۴ فعاليت خود را در يك مغازه كوچك آغاز نمود و ظرف مدت کوتاهی سیستم برندینگ و فرانچایز حرفه ای خود رادر سطح کشور راه اندازی و همزمان با آن اقدام به طراحی یک شبکه گسترده با زیرساخت های کاملا علمی و برگرفته از اصول بین المللی نمود و مجرب ترین متخصصان صنایع غذایی و فست فودی را گرد هم آورد و توانست گامی ارزشمند در صنعت و چرخه غذایی کشور فراهم آورد و اكنون جزء محبوب ترين برند فست فودهای زنجيره ای ايران با بیش از 30 شعبه و نمایندگی در سراسركشور می باشد . فعاليت اصلی مجموعه فست فودهای زنجيره ای ايرانويچ به عنوان برند اختصاصی گروه ایرانویچ غالبا در زمينه توليد و عرضه انواع خوراك های فرنگی ، پيتزا ، ساندويچ ، سوخاری ، پیش غذا و محصولات کافی شاپی با كيفيت بسيار مرغوب است و توسط متد های پخت سنتی سالم با تلفيقی از فناوری مدرن در صنعت غذا با حفظ طعم واقعی ، كيفيت ، تازگی و سلامت غذاها توليد می شوند و اين موضوع مهمترين خصوصيت بارز برند مجموعه فست فودهای زنجيره ای ايرانويچ می باشد كه موجب تمايز آن نسبت به ساير فست فود ها و فست فود ها شده و روز به روز بر طرفداران آن افزوده است .
آموزش خوزستان خبر در خصوص ویژگی یک فست فود خوب :
بسیاری از افراد هستند که شاید چند شبی را در ماه تصمیم می گیرند با خانواده به فست فود بروند و غذای خود را در بیرون از خانه میل کنند ، در این مطلب ویژگی های یک فست فود خوب را به شما می گوییم. با ما همراه باشید. یکی از تفریح های ما ایرانی ها غذا خوردن بیرون از منزل است. خیلی از خانواده ها با توجه به درآمدشان به سراغ فست فود های گران و ارزان قیمت می روند و ساعتی را در کنار عزیزانشان می گذرانند. غافل از اینکه باید برای انتخاب یک فست فود، به نکته های بسیاری به غیر از داشتن غذاهای خوشمزه توجه کرد. این ویژگی ها، همان موضوعی است که ما می خواهیم در صفحه پوستر این شماره به آنها بپردازیم و ۱۲ مورد از مهم ترین هایشان را برایتان بازگو کنیم.
توجه به اصول بهداشتی
رعایت اصول بهداشتی در کارکنان یک فست فود باید آنقدر مشهود باشد که مشتریان با یک بار آمدن به آنجا از این موضوع مطلع شوند. داشتن کلاه و دستکش و البته لباس های یکدست، تمیز و با رنگ روشن و پاک کردن سریع میز غذایی که پیش از این مشتری دیگری از آن استفاده کرده است، نکته های اولیه ای هستند که باید به آنها دقت کرد. آشپزخانه قابل رویت فست فود هایی که آشپزخانه و بخش سرو غذایشان قابل مشاهده هستند و مشتری می تواند تمام کارهایی که برای تهیه غذا اجرا می شود ببیند، برای انتخاب مناسب تر هستند زیرا در این صورت کارکنان فست فود باید به نکته های بهداشتی و اصول حرفه ای آشپزی و سرو، بیش از پیش توجه کنند.
کارکنان مودب و پاسخگو
مناسب بودن سر و وضع کارکنان و پاسخگو بودن آنها در برابر مشتری از ویژگی های یک فست فود خوب است. آنها باید با کمال ادب و احترام به درخواست های مشتری پاسخ دهند و به شکایت های احتمالی آنها رسیدگی کنند. رعایت این نکته ها، ابتدایی ترین موارد در امر مشتری مداری در فست فود هاست. تهیه پرس های غذایی به اندازه یک فست فود خوب در مصرف مواد غذایی زیاده روی نمی کند و این ویژگی خود را به عنوان یک صفت ویژه به مشتری می شناساند. تمام پرس های سروشده در فست فود باید به اندازه یک فرد عادی باشد و در بشقاب با بهترین تزیینات در اختیار مشتری قرار گیرد به طوری که هم سیر شود و هم احساس پری نکند.
داشتن سیستم تهویه مناسب
سیستم تهویه یک فست فود بسیار مهم است زیرا در غیر این صورت بوی انواع غذاها در سالن غذاخوری پخش می شود و باعث ناراحتی مشتری خواهد شد.
داشتن فضای مناسب
محیط یک فست فود نباید آنقدر کوچک باشد که میز ها بیش از اندازه به هم نزدیک قرار بگیرند زیرا در این صورت مشتریان احساس ناامنی می کنند و نمی توانند با آرامش و راحتی غذایشان را میل کنند.
حضور مسوول فست فود در کنار مشتریان
حضور مسوول فست فود در جایی که مشتریان به صرف غذا می پردازند و پرس وجو از آنها درباره اینکه کیفیت و کمیت غذا موردپسندشان است یا نه، نشانه آن است که فست فود به مشتریانش اهمیت می دهد و همواره در پی بهتر شدن است. وجود فرم های نظرخواهی نیز می تواند نشانه ای از همین اهمیت قائل شدن برای مشتری باشد.
داشتن میزهای شیشه ای
از آنجا که سطوح پلاستیکی آلودگی ها را به خود جذب می کنند، در یک فست فود مناسب باید میزهای شیشه ای وجود داشته باشد تا به راحتی تمیز شوند. به علاوه، از پارچ نباید برای سرو نوشیدنی ها استفاده کرد بلکه آنها باید وکیوم شده باشند و با همان بطری و نی سرو شوند زیرا استفاده از لیوان و پارچ احتمال انتقال آلودگی را بالا می برد.
رعایت تناسب در میان غذاها
بیشتر غذاهای موجود در منوی فست فود ها، غذاهای سرخ شده، چیپسی یا بسیار چرب هستند. در حالی که در یک فست فود خوب هنگام تهیه منو باید تناسبی میان غذاهای گریل، سرخ شده، کبابی یا پخته در نظر گرفته شده باشد. این کار نشان می دهد فست فود به سلامت مشتریانش توجه دارد. در ضمن، اگر غذای جدیدی در منوی غذایی قرار داده شده است که به نظر می رسد مشتری آن را نمی شناسد، بهتر است یا مواد اولیه آن جلوی نامش ذکر شوند یا سفارش گیرنده فست فود با داشتن اطلاعات کافی، این غذا را به مشتری معرفی کند.
داشتن بشقاب های محاسبه شده
بسیاری از فست فود ها از صفت «دوبل» برای برخی از غذاهایشان استفاده می کنند که این کار به غیر از اضافه دریافت کردن پروتئین و کربوهیدرات فایده دیگری ندارد. یک بشقاب مناسب، بشقابی است که ۵۰ درصد آن از سبزی ها، ۲۵ درصد از مواد پروتئینی و ۲۵ درصد دیگر از غلات تشکیل شده باشد.
داشتن نور کافی و شلوغ نبودن
داشتن نور کافی و شلوغ نبودن فست فود از دیگر ویژگی های یک فست فود خوب است که مسوولان آن باید به این نکته ها دقت داشته باشند.
سرو غذاهای سالم و مغذی
در منوی غذای یک فست فود دوستدار سلامت، غذاهایی خوشمزه و سالم به چشم می خورد مثلا با در هم آمیختن مواد غذایی با کیفیت و مغذی، غذاهایی تهیه می کنند که مشتری تا به حال آنها را امتحان نکرده باشد اما با مصرف آنها مشتری همیشگی فست فود شود. برای این منظور داشتن یک آشپز خلاق و با تجربه و آگاه از ظرایف تغذیه ای بسیار مهم است.
فست فود ایرانویچ شوشتر