تیپاکس ماهشهر

شهر

,

,

کسب و کار

توضیحات

آدرس تیپاکس ماهشهر

  • بندر ماهشهر و بندر امام خمینی
  • ناحیه صنعتی، خیابان نفت، رو به روی مهمانسرای حافظ، BQ10
  • 061-52340676, 52344656
  • سربندر
  • ابتدای بلوار 22 بهمن، رو به روی مهدیه امام خمینی
  • 061-52230508

سوالات متداول
1. علت برگشت مرسولات و عدم تحویل چیست؟
مرسولاتی که به دلایـل نقص نشانی گیرنده ، نقل مکان گیرنده ، مختوش شدن آدرس ، عـدم پاسخگویی مشتری ، امکان تحـویل آن به گیرنده
وجود ندارد طی 72ساعت کاری به فرستنده عودت داده می شود.
2. مشتریان چگونه می توانند سوالات ، پیشنهادات و شکایت خود را با مسئولین تیپاکس در میان بگذارند؟
برای پاسخ به سوالات لطفا با شماره تلفن 8457 داخلی 3 ، پیشنهادات : داخلی 5 و نیز شکایت : داخلی 4 تماس حاصل فرمایید .
3. هزینه های ارسالی محمولات چقدر است ؟
تماس با شماره تلفن 8457 داخلی 1 (مرسولات اکسپرس زمینی و داخل ایران ) و داخلی 2 (اکسپرس بین الملل) . لازم بذکر است قبل از تماس
در خصوص مبدا و مقصد ، از وزن و حجم کالا و ارزش ریالی کالا اطلاع داشته باشید .
4. ساعت و روزهای کاری نمایندگی های تیپاکس چگونه است ؟
کلیه نمایندگی های تـهران در تمامی روزهای غیر تعطیل از شنبه تا چهارشنبه از ساعت 9 صبح تا 18 عصر و در روز  پنجشنبه از ساعت 9 صبح
تا 13 فعال می باشند .
کلیه نـمایندگی های شهرستان در تـمامی روزهای غیرتعطیل در شیفت صبح از شنبه تا چـهارشنبه از ساعت 9 صبح تا 13 و در شیـفت عصر از
ساعت 16 تا 20 عصر و نیز در روز پنجشنبه از ساعت 9 صبح تا 13 فعال می باشند .
5. رهگیری مرسولات تیپاکس به چه صورت است ؟
از طریق مراجعه به وب سایتhttps://tipaxco.comدرگاه رهگیری بسته و یا تماس با شماره 8457 داخلی 3.
6. نحوه عقد قرارداد وهمکاری های متقابل با سازمان تیپاکس چگونه است ؟
تماس با شماره تلفن 41036000 داخلی 2 واحد بازاریابی
و یا از طریق مراجعه به وب سایتhttps://tipaxco.comدرگاه نمایندگی ها
و یا تماس با شماره 8457 داخلی 3.
7. جهت ثبت سفارش و نیز استفاده از سرویس مای تیپاکس چه باید کرد ؟
جهـت جمـع آوری و دریـافـت محمـولات قابل حمـل در تـهران بـوسیـله موتور و با وزن حداکثر 30 کیلوگرم ، لـطفـا با شمـاره تلفن 8457 داخلی 1
(مرسولات اکسپرس زمینی و داخل ایران) و داخلی 2 (اکسپرس بین الملل) تماس حاصل نمایید .
8. استفاده از خدمت COD چیست ؟
مخفف Cash of Delivery و به معنی پرداخت در محل است که مشتری می تواند علاوه بر ارسال مرسوله ،هزینه فروش کالای خویش را توسط
تیپاکس از گیرنده خود دریافت نماید .

جهت دریافت اطلاعات تکمیلی با شماره تلفن 8457 داخلی 3 تماس حاصل نمایید .
9. قوانین و مقررات ارسال مرسولات و نیز ممنوعیت های ارسال شرکت تیپاکس به چه صورت است ؟
لطفا به وب سایتhttps://tipaxco.comدرگاه قوانین و مقررات مراجعه گردد .

اکسپرس بین الملل
10.تفاوت میان اکسپرس بین الملل و کارگو یا فریت بین الملل چیست ؟
در صورتی که مایل به ارسال یا دریافت اسناد یا بسته های کم وزن از ایران وبالعکس هستید به صرفه ترین وسریعترین شیوه حمل اکسپرس
بین الملل است.اما در حالتیکه بسته شما سنگین تر از حدود 45 کیلوگرم شد، شیوه کارگو یا فریت راه حل و گزینه مناسبتری برای شما است.
11. آیا استثناهای دیگری به غیر از وزن و ماهیت در مورد سیستم اکسپرس/ کارگو(فریت)وجوددارد؟
بله، شرایط دیگری وجود دارد که با وجود شرایط وزنی زیر 30 یا 40 کیلو، ممکن است احتمال ارسال اکسپرس آنها وجود نداشته باشد، از جمله:

– مواد شیمیایی
– مایعات و مواد رونده
– گازها و مرسولات حاوی گاز
– مواد نفتی و پتروشیمی
– مرسولات حاوی آهنربا یا باطری
12.ممنوعیت های ارسال در حوزه بین الملل شامل چه مواردی است؟
در تمام کشورها بر اساس قوانین و مقررات آن کشورها ممنوعیت هایی برای پذیرفتن بسته ها اعمال می گردد.اما مهم ترین ممنوعیت ها در
ایران شامل موارد زیر است:
1) قراردادن اشیای قیمتی مانند طلا و نقره و جواهرات، قطعات پول و اوراق بهادار.
2) بسته هایی که ماهـیت و یا لفاف بندی آنها مـی توانند برای کارکنان تیپاکس ایجاد خطر نمایند و یا موجـب تخریب ، کثیفی یا ضایع شدن
وسایل گردد.
3) ممنوعیت ارسال نامه های  حاوی وجه نقد، اوراق بهادار مانند چک، سفته و چک های مسافرتی، چک های تضمینی(به غیر از نامه های بیمه
شده با ارزش اظهار شده).
4) وسایل و ابزار قمار که در آنها برد و باخت مطرح است، نظیر تخته نرد، ورق بازی.
5) پوست حیوانات حرام گوشت.
6) وسایل موسیقی(در صورت کسب مجوز ترخیص بلامانع است).
7) مشروبات الکلی
8) اسلحه
9) مواد رادیواکتیو
10) مواد منفجره
11) مواد مخدر و مواد پسیکوتروپ(روان گردان)
12) مجلات مد و منافی عفت و اخلاق
13) کتب خطی، عتیقه و کتب مرجع
14) حیوانات زنده به استثنای زنبور عسل، زالو، کرم ابریشم، انگل ها و موجودات دافع حیوانات موذی
15) جوهر خشک یا محلول و رنگ های خشک یا مایعی که در داخل آنها جوهر باشد.
برخی از مواد و  اشیاء به  دلیل حفظ امنیت پرواز شرکت های هواپیمایی ، جزء ممنوعیت های هوایی ( کالاهای خطرناک ) محسوب  می شوند
که ارسال آنها از طریق خطوط  هوایی ممنوع است و  عمـده ترین آنها عبارتند از الکل ، استن ، مایعات آتش‌زا ، انواع اسپری ها، مایعات حلال
موادسفید کننده،دستگاه فرزنی مو(دارای گاز) هیدروکربن ،باتری تر، ژنراتور شیمیایی ، اکسیژن ، مواد شیمیایی پزشکی،مواداکسید کننده و… )

13. موارد مهم قبل از تحویل کالا چیست؟
بسته بندی و محتویات داخل محموله باید مطابق با قـوانین و استانداردهای حمل و نقل باشد. همچنین بسته بندی به عهده فرستنده یا همان
صاحب کالا می باشد و باید سالم و بدون آسیب دیدگی باشد.
14. مدت زمان حمل و تحویل کالا در خدمات اکسپرس چگونه است؟
میانگین مـدت زمان در سرویس اکسپرس 7 تا 10 روز کاری است . توجـه داشته باشید این زمان  صرف نـظر از هرگونه زمان صرف شده  بابت
بازرسی مرسوله در گـمرکات و زمان تاخـیر در مقصد بابـت تهیه اسناد مورد نیاز جهت ترخیص در مبدا یا مقصد و  موارد  غیر پیش بینی  شده
دیگر می باشد.
15.خدمات فریت یا کارگو هوایی چیست و چه تفاوت هایی با اکسپرس دارد؟
1) در کارگوی هوایی امکان استعلام قیمت حمل و ترخیص بصورت جداگانه وجود دارد.
2) در کارگوی هوایی زمان حمل و ترخیص حدود 2 هفته کاری است.
3) درسرویس کارگوی صادراتی/وارداتی بر خلاف اکسپرس، فرستنده یا همان صاحب کالا باید مدارک متنوع و مفصل‌تری را ارائه دهدکه در زمان
شروع پروسه عملیاتی به فرستنده اطلاع رسانی می شود.
4) معیار اصلی تفاوت میان اکسپرس و فریت وزن است و در بعضی موارد نیز ماهیت کالا، این تفاوت را ایجاد می کند.

دیدگاهها

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

اولین نفری باشید که دیدگاهی را ارسال می کنید برای “تیپاکس ماهشهر”