حوادث

بهره مندی ۹ مصدوم از خدمات امدادی هلال احمر

صادق سلامت عصر امروز در گفت  وگو باخبرنگاران در اهواز اظهار کرد: در یک حادثه که ساعت 23و16دقیقه چهارشنبه 2 اسفندماه سال جاری در جاده رامهرمز – مشراگه (محور اهواز-رامشیر،روستای مشارگه) رخ داد.

وی افزود: در اثر برخورد یک دستگاه خودروی پژو۴۰۵ با پراید ۳ نفر مصدوم شدند که بر اثر شدت جراحات وارده برای تکمیل مراحل درمانی به نزدیکترین مرکز درمانی انتقال پیدا کردند.
معاون امداد و نجات جمعیت هلال احمر خوزستان گفت: حادثه دوم واژگونی یک دستگاه خودروی پژو پارس بود که ساعت 14و40دقیقه پنج شنبه 3 بهمن ماه در مسجدسلیمان-دو راهی لالی(کیلومتر ۵ محور مسجدسلیمان – اهواز) رخ داد.

وی بیان کرد: این حادثه دو مصدوم داشت که یک نفر از آنها به دلیل شدت جراحات وارده بیمارستان انتقال یافت.

سلامت عنوان کرد: حادثه سوم ضربه به سر بود که ساعت ۱۷ عصر پنج شنبه بر اثر سقوط از ارتفاع در کیلومتر ۷۰ محور ایذه – دهدز روستای پل آب دوغ رخ داد.

وی افزود: این حادثه یک مصدوم داشت که پس از انجام اقدامات اولیه امدادی و درمانی و تثبیت وضعیت حیاتیبه سرعت توسط امدادگران و نجاتگران جمعیت هلال احمر به نزدیکترین مرکز درمانی انتقال پیدا کرد.

سلامت گفت: آخرین حادثه ساعت 10و26 دقیقه صبح جمعه در منطقه بندر ماهشهر-طالقانی- سه راهی امیدیه(۸ کیلومتری ماهشهر – امیدیه) رخ داد.

وی بیان کرد: در این حادثه واژگونی خودروی تندر ۹۰ به علت عدم رعایت سرعت مطمئنه واژگون و هر ۳ سرنشین آن به علت شدت جراحات وارده و مصدومیت به سرعت توسط امدادگران جمعیت هلال‌احمر خوزستان به بیمارستان منتقل شدند.

منبع : خبرگزاری فارس/72032

 

 

امتیاز دهید