حوادث

آمادگی تمامی دستگاه‌های ستاد تسهیلات سفرهای نوروزی هندیجان برای خدمت‌رسانی

به گزارش خوزستان خبر بخش اخبار اجتماعی استان از هندیجان، کورش مودت عصر امروز در جلسه ستاد تسهیلات نوروزی شهرستان که با حضور ادارات و دستگاه‌های عضو این ستاد در محل فرمانداری برگزار شد اظهار کرد: برنامه‌های بسیار خوبی برای پذیرایی از مسافران و مهمانان نوروزی پیش‌بینی‌شده است.

وی در ادامه افزود: هندیجان یکی از شهرستان‌های استان خوزستان با قدمت بیش از 3 هزار سال است و با توجه به موقعیت بندری و سواحل و بنادر تجاری و صیادی سجافی و بحرکان محل بسیار مناسبی برای گردشگری است.

فرماندار هندیجان عنوان کرد: بااعتبار بسیار خوبی که به میراث فرهنگی و گردشگری اختصاص‌یافته انتظار داریم که زیرساخت‌های در بندر و اسکله صیادی بحرکان فراهم شود تا مردم بتوانند بازدید خوب و خاطره‌انگیزی از طولانی اسکله صیادی ایران داشته باشند.

وی گفت: هم مانند سال گذشته لنجی با تمام امکانات لازم در کنار رودخانه زهره پیش‌بینی‌شده تا مسافران بتوانند با سفر تفریحی در این رودخانه از مسافرت به این شهرستان لذت ببرند.

مودت بیان کرد: بازار ماهی و میگوی مرغوب هندیجان و بازارهای کالای این شهرستان با توجه به تنوع کالا و قیمت مناسب نسبت به سایر بنادر هم‌جوار می‌تواند نقش خوبی در بازدید و خرید مردم ایفا کند.

وی با اعلام آمادگی برای هم کاری همه‌جانبه با سرمایه‌گذاران بخش خصوصی در این بندر افزود: با توجه به زیرساخت‌ها و ظرفیت‌های شهرستان در بخش گردشگری سرمایه‌گذاری کنند.

فرماندار هندیجان  افزود: با هماهنگی‌های انجام‌شده با اعضای ستاد تسهیلات نوروزی شهرستان آماده پذیرایی از مهمانان عزیز در این بندر قدیمی خواهیم بود.

 وی در پایان با اشاره به مهمان‌نوازی مردم هندیجان خواستار تلاش بیشتر دستگاه‌ها خصوصاً میراث فرهنگی و گردشگری جهت اجرای برنامه‌های شاد و متنوع در ایام نوروز شد و اظهار کرد: باید هندیجان را بیشتر معرفی کنیم تا مسافران و مهمانان بیشتری از ظرفیت‌های خوب این شهرستان لذت ببرند و با خاطرات خوبی این شهر را ترک کنند.

منبع : خبرگزاری فارس/72037/

امتیاز دهید