- 5 گام تا فروش حرفه ای ! کارگاه رایگان ویژه کارجویان مرکز مشاوره شغلی و کاریابی پانیذ
- شروع: 26 بهمن 1396 ساعت 11:00
- پایان: 26 بهمن 1396 ساعت 13:00
- مکان: اهواز-طالقانی٬بین علم الهدی و موسوی(جنب حسینه اعظم) ٬پلاک۱۵۲
توضیحات:
فروش چیست ؟ و فروشنده کیست؟
برای فروش تعاریف متعددی وجود دارد:
بریان تریسی: فروش، انتهای ترین عملیات بازاریابی در یک معامله و شروع یک رابطه بلند مدت با مشتری است.
تام هاکینز: فروشندگی، حرفه ای پیچیده و سخت بوده و موفقیت در گرو برخورداری از مهارت های فنی و تخصصی، ارتباطی و تعاملی با انسان ها است.
کاتلر: مصرف کنندگان در صورتی که به حال خود رها شوند به طور معمول محصولات یک مؤسسه را به حد کافی نخواهند خرید. بنابراین، این وظیفه فروشنده است که با استفاده از تکنیک های نوین بازاریابی محصول خود را به بهترین وجه بفروشد.
در یک تعریف کاملتر می توان گفت که فروشنده، بازاریاب یا ویزیتور کسی است به عنوان سفیر شرکت با مشتری ملاقات می کند و با استفاده از ابزارها و مهارت های ادارکی، انسانی، ارتباطی و تخصصی یک تعامل سازنده بین مشتری و شرکت برقرار می سازد. بنابراین برای داشتن فروش بهتر توجه به ۳ مهارت زیر لازم و ضروری است:
- مهارت ادارکی: شامل درک، شناخت، تحلیل، پیش بینی و تصمیم درست در مورد عناصر مختلف بازار و طرفین معامله.
- مهارت انسانی، ارتباطی: شامل تأثیر و نفوذ در دل ها، همراه سازی، ترغیب و تأثیرگزاردن بر فرآیند فروش.
- مهارت فنی و تخصصی: آشنایی با ویژگی های فنی مهندسی محصول، تخصص و مهارت شغل فروشنده.
قانون اصل پارتو در فروش!
آیا میدانستید ۲۰ درصد فروشندگان برتر، ۵ برابر بیشتر از دیگران میفروشند؟
تمام هزینههای بازاریابی شما دور ریختن پول است اگر…فروشندگانی حرفهای و آموزش دیده نداشته باشید! فروش حرفهای مانند بازی شطرنج است، یادگیری آن بسیار آسان است و برنده شدن بسیار سخت! ما در این کارگاه فقط بر آموزش تمرکز نمیکنیم بلکه تبدیل شدن به یک فروشنده حرفهای!
اغلب فروشندگان برتر در دورههای تخصصی فروش شرکت کردهاند!
در این کارگاه، به 5 گام برای فروش حرفه ای یک مدیر فروش و فروشنده حرفه ای پرداخته میشود.