خودرو

مشخصات فنی تیگو ۷

مشخصات فنی تیگو ۷ ( Tech Specs Togo 7)  از بررسی های خوب خوزستان خبر در بخش خودرو است.در ادامه به معرفی مشخصات و امکانات این خودرو در کنار فیلم آن می پردازیم.با ما همراه باشید.تمام تصاویر اصلی این خودرو در انتهای مطلب بعد از مشخصات فنی آمده است.

فیلم مشخصات فنی تیگو ۷

طراحی خارجی

فرم خاص چراغ های جلو که شمایی نزدیک به بومرنگ دارد و جلو پنجره نسبتا کم ارتفاع و متفاوت را می توان مهمترین المان های ظاهری در چهره پردازی تیگو 7 نامید، با این حال امضای طراحی نسل تازه خودروهای چری که عبارت از خط افقی متصل کننده چراغ های جلو، جلوپنجره و نشان چری است، در این مدل نیز دیده می شود و با توجه به روشن بودن دائمی رشته LED های دی لایت، می توان گفت که طراحی ظاهری تیگو 7 مشابه هیچ خودرو دیگری نیست. در نمای جانبی به گفته جیمز هوپ، طراح ارشد چری، از نحوه جریان آب در اطراف قایق های کوچک الهام گرفته شده است و ماحصل اینکار خط شانه ای جذاب این خودروست که تا چراغ های عقب ادامه داشته است. بخش انتهایی نیز شامل طرحی نزدیک به نسل تازه کیا اسپورتیج به همراه فرم گرافیکی اسپرت چراغ ها می شود که بی شباهت به چراغ های نسل جدید فورد موستانگ نیست. اما با این وجود می توان طراحی خارجی تیگو 7 را زیبا و متفاوت دانست و بعید است که چنین طرح پخته ای در بلند مدت نیز موجب دلزدگی خریداران شود.

مشخصات فنی تیگو ۷

طراحی داخلی

تیگو 7 به عنوان یک کراس اوور سایز متوسط و هم تراز با کیا اسپرتیج و هیوندای توسان طراحی شده است و در بخش داخلی نیز فضایی در حد و اندازه همین دو خودرو ارائه می دهد، طراحی داشبورد به خوبی شکل گرفته و طراحان با استفاده از دکمه های مجازی تعبیه شده بر روی نمایشگر 9 اینچی تا حد زیادی از شلوغی کابین کاسته اند، البته نبود لبه فوقانی برای این نمایشگر باعث می شود که در برخی شرایط خاص، نور خورشید مانع دید راحت سرنشینان شود اما در مجموع نقص آزاردهنده ای در کابین تیگو 7 وجود ندارد.

نام خودروتیگو 7
کشور سازنده
چین
سال (طراحی)2017

مشخصات فنی

موتور4 سیلندر 16 سوپاپه
حجم موتور1498 سی سی
تنفس موتورتوربوشارژ
انتقال نیرودیفرانسیل جلو
حداکثر قدرت147 اسب بخار در 5500 دور در دقیقه
حداکثر گشتاور210 نیوتن متر در 1750 دور در دقیقه
جعبه دنده6 سرعته دو کلاچه
شتاب 0 تا 10010.9 ثانیه
حداکثر سرعت185 کیلومتر در ساعت
وزن1440 کیلوگرم
اندازه (میلیمتر)4432 طول – 1837 عرض – 1670 ارتفاع
فاصله بین دو محور2650 میلیمتر

مصرف سوخت و استانداردها

مصرف سوخت داخل شهر– لیتر در هر صد کیلومتر
مصرف سوخت خارج از شهر– لیتر در هر صد کیلومتر
مصرف سوخت ترکیبی6.5 لیتر در هر صد کیلومتر
حجم باک57 لیتر
استاندارد آلایندگییورو 5
میزان تولید CO2– گرم در هر کیلومتر
استاندارد امنیت

تجهیزات و امکانات

ترمز و پایداریABS – EBD – TCS – HHC – DTC – EBA – ASR
کیسه هواکیسه هوا برای سرنشینان جلو – کیسه هوای جانبی – کیسه هوای پرده ای – مجموعاً 6 کیسه هوا
سیستم صوتیصفحه نمایش 9 اینچی – ورودی USB – بلوتوث – 6 بلندگو
دیگر تجهیزاترینگ 18 اینچی – سقف پانوراما – دوربین 360 درجه – دوربین عقبت و جلو به صورت دینامیک – سنسور پارک در جلو و عقب – کروز کنترل – سیستم رانندگی ECO – سنسور نور – فرمان برقی – کنترل سیستم باد لاستیک ها TPMS – گرمکن صندلی های جلو – سیستم ورود بدون کلید – تهویه مطبوع دوگانه

قیمت و نمایندگی

قیمت بازار صفر کیلومتراز 255 تا 255 میلیون تومان – بروزرسانی در: 1397/10/4

تصاویر تیگو ۷

(1 امتیاز)
اشتراک در
اطلاع از
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها