آموزش کامپیوتر

اضافه كردن صفحه جديد در ورد

  • اضافه كردن صفحه جديد در ورد

برای ایجاد یک صفحه جدید با استفاده از کلید میانبر، کافیست پس از اتمام تایپ متن خود در صفحه مورد نظر کلید ترکیبی Ctrl + Enter را فشار دهید.

اغلب کاربران در موقع کار با نرم‌افزار ورد، هنگامی که تصمیم دارند تا ادامه متن خود را در یک صفحه تازه بنویسند، چند مرتبه کلید Enter را فشار می‌دهند تا نشان گر متن به صفحه تازه وارد شود. این شیوه با وجود این که تحقق پذیر است ولی راه صحیحی نیست. به دلیل آن که در صورتی که در آغاز صفحه قبلی، متن جدیدی اضافه کنید، چیدمان صفحات شما به هم می خورد و فضاهای خالی اضافی در صفحات بوجود مي‌ايد .

در این ترفند تصمیم داریم اضافه كردن صفحه جديد در ورد را به شما اموزش دهیم:

نحوه ایجاد صفحات جدید در Word

برای مواقعی که می خواهید یک صفحه خالی را در وسط یک سند بچسبانید ، یا می خواهید ادامه متن خود را در صفحه جدید شروع کنید ، Word دو دستور جالب را ارائه می دهد.

برای شروع به تایپ کردن صفحه جدید در سند خود ، می توانید از یک کلید میانبر یا دستور Page Break  صفحه را وارد کنید. ساده ترین روش برای انجام این کار ، فشار دادن کلید Ctrl + Enter است. Word سپس صفحه جدیدی را در همان نقطه ای که نشانگر ماوس قرار دارد شروع می کند. تمام متن قبل از نشانگر در صفحه قبلی است و تمام متن پس از آن در صفحه جدید است.

همچنین می توانید با انتخاب دستور Page Break از گروه Pages در برگه Insert ، یک صفحه را وارد کنید.

(10 امتیاز)
اشتراک در
اطلاع از
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها