آیا می دانستید ؟

قلب زرد نشانه چیست ???

قلب زرد نشانه چیست ??? ؟

ایموجی قلب زرد (Yellow Heart) ?

وقتی که ایموجی قلب، رنگ زرد یا طلایی به خود می گیرد معنی شادی و دوستی را القا می کند. ایموجی قلب زرد (Yellow Heart) ? مترادف و هم معنی عبارت های زیر در نظر گرفته می شود:

شروعی تازه، جوانی، تابش خورشید، بهار، خلوص و خالص بودن و قدرت.

ایموجی قلب زرد (Yellow Heart) ? در پیام رسان واتس اپ (Whats App) به معنی کسی است که خوشحال و مثبت اندیش است. این ایموجی نمادی از لذت در زندگی است.

ایموجی قلب زرد (Yellow Heart) ? همچنین برای مشخص کردن دوستان در لیست مخاطبین استفاده می شود یا برای متوجه کردن یک رابطه دوستی استفاده می شود. اگر دوست مونث شما در جلوی اسم شما در گوشی خودش یک قلب زرد قرار داده است به این معنی است که شما در محدوده دوستی او قرار دارید (فقط دوستی و نه بیشتر).

ایموجی قلب زرد (Yellow Heart) ?

ایموجی قلب زرد (Yellow Heart) ? در اسنپ چت (snapchat) معنی متفاوتی دارد. در اسنپ چت (snapchat) اگر خانمی برای شما قلب زرد فرستاد به این معنی است که شما جزو بهترین دوستان او هستید. به عبارت دیگر شما به زودی به یک قرار (date) خواهید رفت.

 

به ندرت و در فرهنگ بعضی از کشورها ایموجی قلب زرد (Yellow Heart) ? به معنای کمتر از کمتر است. اگر کسی به شما یک ایموجی قلب زرد (Yellow Heart) ? فرستاد، به این معناست که از شما متنفر است.

معنی قلب زرد در ژاپن : ژاپنی برای رنگ های معانی خاصی را تعریف کرده اند، آنها زرد را نماد از بین رفتن و قرمز را نماد طلوع و شروع میدانند ، وقتی یک ژاپنی از ایموجی قلب زرد استفاده می کند به مخاطب خود میفهماند که علاقه میانشان در حال از بین رفتن می باشد .

 

نکته جالب : ایموجی قلب زرد در کشور نیوزیلند نوعی ابراز تنفر می باشد ، رنگ زرد در فرهنگ نیوزیلند نوعی انزجار را نشان میدهد .

ایموجی قلب زرد (Yellow Heart) ?

 

هشتگ قلب زرد در اینستاگرام

قلب زرد در اینستاگرام بیشتر زمانی کاربرد دارد که سوژه ی عکاسی زرد رنگ باشد ، مثلا وقتی با لباس زرد عکس منتشر میکنند از این ایموجی استفاده می کنند .

 

سخن پایانی: ?

قلب همیشه نماد عشق و علاقه بوده است. پس سعی نکنیم که آن ها را فارغ از هر رنگی که دارند بد جلوه دهیم و یا معنی و مفهوم منفی به آنها نسبت دهیم. قلب زرد ? نشان دهنده ی سرزندگی و انرژی و دوستی است.

 

منبع:

www.karenlotter.com

www.urbandictionary.com

(123 امتیاز)
اشتراک در
اطلاع از
7 نظرات
تازه‌ترین
قدیمی‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها