مهارت

چگونه جن را احضار کنیم | آسیب های اجنه بر انسان

تمام مطالب احضار جن مربوط به منابع گفته شده است و خوزستان خبر هیچ مسئولیتی در این خصوص و مطالب گفته شده ندارد.

روش احضار جن:

در یک اتاق نیمه تاریک و ساکت ترجیحا نیمه شب (که تمرکز بالاتر و احتمال موفقیت دو چندان است) بنشینید .10 دقیقه تمرکز کنید و در این مدت فقط به اجنه و ارتباط با اونها فکر کنید. سوره جن را تا آخر بخوانید. سپس یک قلم و کاغذ بر دارید و قلم را در دست گرفته نزدیک کاغذ نگه دارید بطوریکه نوک قلم روی کاغذ باشد . سپس بگویید از ارواحی که در اینجا حاضر هستند می خواهم که از طریق این قلم با من صحبت کنند و چند بار این جمله را تکرار کنید.و بگویید سلام .خواهید دید که دست شما بدون اراده و خواست شما شروع به نوشتن می کند و جواب شما را می دهد و این بدلیل این نکته است که جن اکنون در بدن شما میهمان است و از طریق دست شما با شما ارتباط برقرار کرده البته در صورتی که از تمرکز بالاتری برخوردار باشید نیازی به قلم و کاغذ نخواهید داشت و جن بصورت ذهنی با شما حرف می زند و تفاوت میان افکار خودتان و حرفهای جن میهمان برایتان کاملا ملموس خواهد بود و اینجاست که به معنای واقعی کلمه ی “وسوسه ” پی خواهید برد.در حین جلسه برای اینکه مطمئن شوید اینها تلقین نیست از جن بخواهید که به نحوی حضور خودش رو براتون ثابت کنه مثلا پرده رو تکون بده یا ضربه ای به در بزنه
.در ضمن مراقب باشید که سر کار نرید چون جنها هم مانند ما انسانها خوب و بد دارند و ممکن است یک جن شرور به تور شما بخورد که بخواهد کمی اذیتتان کند مثلا خودش را بعنوان روح یکی از بستگانتان معرفی کند و اشک شما را در بیاورد بعد آخر سر بفهمید که داره شما رو دست می ندازه و بهتون می خنده ( جنها اغلب از این کارها لذت میبرند)
اکثر اوقات در این احضار ها این اجنه هستند که حاضر میشند و احتمال حضور ارواح خیلی کمه.
در پایان جلسه خداحافظی کنید و بگویید “اخرج به حق سلیمان بن داوود” تا جن از بدن شما خارج شود.

روش دوم:
در جای پاک و تاریک وتنها رو به قبله چهار زانو نشسته و بگویید:ای اجنه مطیع الله و مطیع الرسول اگر بین شما کسی هست که به من کمک کند خدا به او مدد رساند و سپس ایستاده و 7 مرتبه سوره جن را بخوانید . بعد از تمام شدن به راست پیچیده و بگویید: احسن الله الی من ارواح الموئمنین سپس به چپ پیچیده وبگویید:یصدفیش بقطلمیه یش تزدادوابها سرّ اً و علی سرّ کم ، اسلام علیکم ایها الارواح طاهره من جان المومنینبعد از اتمام کار یکی از اجنه می آید و به شما می گوید اسلمود علیکشما هم در جواب بگویید علیکم السلام هر چه می خواهید به او بگویید البته با احترام .


روش سوم:
در هنگام احضار به دور خود دایره ای با کارد فولادی بکشین و درون اون بشینین وتااخرکار از ان خارج نشین!

برای احضارش باید این عزیمت روبخونین تا اونو تصرف کنین و با او عهد وپیمان ببندین .

بسم الله الرحمن الرحیم

اجب ایها الملک میمون بحق یومک السبت ودوریک زحل اجب یا میمون السحابی بحق هضم کضکم هبجیج یا نوخ فلما تجلی ربه للجبل فجعله دکا وخرموسی صعقا فلما اجب یا میمون و عجل من شرفا الجوزاءوبحق الارض والسماء ذات بروج والیوم الموعود وبحق من یقول للشی کن فیکون – اهفاذا حضر فعرفه بما ترید من امر فرقة او بغض او بغض او فتح کنوز و غیر ذلک.

و اگر خواستی بین این عمل انصراف بدی ویا اینکه دست از عمل خود برداری واز احضار او امتناع کنی باید حتما این انصراف نامه رو بخونی…

(انصراف نامه )
بسم الله الرحمن الرحیم
انصرف ایها الروج الطاهر بمواقع النجوم وانه لقشم لو تعلمون عظیم قضیت الحاجة فضلک الله بهذا الحکم من مشارق الارض و مغاربها .

منبع : http://trollfun.ir/forum/index.php?threads/5405

آسیب های اجنه بر انسان

از آنجا که اجنه موجوداتی پست از نظر رتبه نسبت به انسانها هستند ، ارتباط خودخواسته و غیرلزوم با آنان سبب انحطاط کمال روحی و معنوی انسان است .به علاوه ارتکاب اعمال ناشایست غیرشرعی که ارتباط با جن به دنبال دارد ، عوارض روحی و عقلی نیز از آسیب های این ارتباط است.

آسیب های اجنه بر انسان

کسانی که به جنبه های معنوی انسان می اندیشند این کار را کار غلط و بدی می دانند و معتقدند که روح انسان را خراب و فاسد می کند، نه تنها برای انسان کمالی شمرده نمی شود، بدتر انسان را خراب می کند. یعنی معاشرت با جن در روح انسان ،آن اثری را می گذارد که معاشرت با انسانهای پست منحط کوتاه فکر گرفتار به یک نوع آلودگیها. چگونه اگر انسان با آنها معاشرت داشته باشد روحش را پست و منحط می کند؟

از همین آیات سوره جن می توانیم یک نوع دستورالعملی بگیریم که انسانها هیچ وقت دنبال این کار نروند که با این مخلوق ارتباطی برقرار کنند. حتی وقتی که آنها آمدند از قرآن آگاه شدند، بدون ارتباط مستقیم با شخص پیغمبر بوده و شخص پیغمبر با اینها ارتباط مستقیم نگرفت یعنی خدا نخواست که پیغمبر ارتباط مستقیم با آنها بگیرد و بیایند حرفی بزنند .

به علاوه ارتکاب اعمال ناشایست غیرشرعی که ارتباط با جن به دنبال دارد  ، عوارض روحی و عقلی نیز از آسیب های این ارتباط است . اگر فرد در طول دوره و دستورالعمل خاص دچار اشتباه شود یا روزی با این طایفه درگیر شود و یا وقتی به تسخیر می پردازد و اینها را اسیر می کند، موفق به فرار و انتقام شوند ، جنون و روان پریشی از عوارض آن می باشد .

درضمن هزینه هایی مانند مجرد ماند تا آخرعمر(بعضی موارد) ، عدم امکان حضور در همه امکنه (بعضی افراد) ، عدم اجازه خروج از منزل بعد غروب آفتاب ، وهم و ترس همیشگی خانواده و …(البته این عوارض نسبت به افراد مختلف ثابت نیست) ازلوازم ارتباط با اجنه  می باشد .

والبته بزرگترین آسیب، صدمه دیدن دین و وجدان و اعتقادات آدمی و خدای ناخواسته ، عاقبت به شریّ است ، به گونه ای که از بعض عرفای نامی و واصل نقل است : انسانی که خود به خود و بدون اجازه و دستورالعمل ! سراغ این مسائل و تسخیر و … می رود مسلمان از دنیا نخواهد رفت .

منبع:  www.adyannet.com

خطرات ناشی از ظاهر کردن جن

در کل ارتباط با جنیان خوب نیست,جنیان مسلمان و غیر مسلمان هستن اگر جن را ظاهر کردید اگر مسلمان باشد که بهتون ضرر نمیزند ممکن است دربرابر کاری که واستون میکنه چیزهای بخواهد مثلا ازدواج کردن با یکی از جنیان و یا پرستش اونها بجای پرستش خدا .اگر انها رو قبول کنی از هر چیزی بی نیاز میشی,؟شخصی یه جن مسلمان ظاهر کرد که در قسمت جن از دیدگاه خودش داستان رو تعریف کرده.اگر به اشتباه جن کافر ظاهر کردید دیگه واویلاست,که داستانهای در این باره هست مثلا:دخترهای دانشجو در تهران میز گردی تشکیل دادن که یک جن کافر ظاهر کرده بودن,جن کافر به اونها حمله کرده بود و وسایل منزل اونها رو شکسته بود و به دختران صدمه زده بود,در نهایت دختران تیمارستانی شدند.


ظاهر کردن جن فقط باید به وسیله علماء بزرگ انجام گیرد که اطلاعات انها در این باره کامل باشد. و بتوانند درست با جنیان صحبت کنند و روش قصم دادن جنیان را بلد باشند.

درمورد اعتماد کردن به حرف جنیان:اصلا نمیشه به حرفهای انها اعتماد کرد چون ممکن است عملی خیر را به عملی شر تبدیل کند,فردی با یک جن در ارتباط بوده یه روز میره به یه سفر در جایگاه پارکینگ اتومبیل نگه میداره و استراحت میکنه که جن به او میگوید الان واست یه اتفاق رخ میدهد زود از انجا دور شو,وقتی خانواده میپرسند چرا داریم حرکت میکنیم گفت:یکی از جنیان بهم گفت اینجا خطرناکه,بعد از حرکت کردن درست 30دقیقعه بعد تصادف میکنند,مرد خودش میمیره,زنش فلج میشه و فرزندانش هم صدمه جزءی میبینند.


احضار جن۱

سکاکی گفته است:هرگاه کسی کندر و سندروس را بخور کند و در آنحال سوره ی صافات را تا شهاب ثاقب بخواند و بعد از این دو کلمه بگوید:احضروا یا فلان و بجای فلان نام یکی از پادشاهان جن را ببرد .یکی از ملوک جن ظاهر میشود.


احضار جن۲

وقتی شب 4شنبه از نیمه گذشت.می توان این احضار را در اتاقی نیمه تاریک و به تنهایی انجام داد.

طریقه ای آن اینچنین است که آیات بیست ونهم تا سی و یکم از سوره ی احقاف را 105بار بخوانید.یکی از جنیان ظاهر خواهد شد و ممکن است در هر شکلی یاشد اما خوف ننماید و آنچه را که مجاز است بپرسید که جواب خواهد شنید.اگر این عمل مکررا درشبهای 4شنبه تکرار شود هر بار لازم نیست که 105بار آیات خوانده شود بلکه ممکن است در دفعات تکرار پایین تر نیز جن ظاهر شود و بعدها حتی ممکن است در حدود 10 15 20 40 و غیره تعداد تقلیل یابد و جن ظاهر شود.آیات قرآنی را درست بخوانید و به معانی فارسی آنها نیز در ضمن خواندن توجه کنید و سعی نمایید با تمرکز حواس توام شود که مسلما نتیجه مطلوب حاصل خواهد شد.

شروع آیات قرآنی:(و اذ صرفنا الیک نفرامن الجن)و پایان آن تا:(و یجرکم من عذاب الیم) “از 29 تا 31 سوره احقاف”

توجه:

احضار جن(1):اجازه از اساتید صاحب فن لازم است, پس بدونه اجازه دست به این کار نزنید.

احضار جن(2):جن ها هم مثل انسان ها صالح و غیره صالح هستنند,امکان آن است که ارتباط با بعضی از آنان که صالحانند سبب خیر و اگر طرف از گمراهان باشد,نتیجه ای جز شر بزرگ در بر نخواهد داشت لذا اعتماد بر سخنان کاهنان در معرض اشکال و شک قرار دارد چرا که ممکن است منابع سخنان و اخبارشان راست و صواب یا دروغ و خطا باشد.


احضار جن

امروزه سیر تکاملی علم.نظر دانشمندان را مخصوصا در قاره آمریکا و اروپا بوجود موجودات نامرئی و عالم ماوراءالطبیه منتقل نموده است ولذا شبهه انکه(آیا در روی زمین چنین موجودی وجود دارد یا خیر؟)را از مرحله محال بودن به مرحله امکان تنزل داده:حتی کتابهای راجع به(احضار ارواح)تالیف و تا اندازه ای هم پیشرفت نموده اند.

البته ناگفته نماند که آنها از(جن)به(ارواح شریر)تعبیر مینمایند اما آنچه را به وسیله میزگرد و غیره بعنوانه ارواح بشر یا ارواح شریر احضار مینماید.چیزی جز همان جن نیست زیرا آنها هیچگونه تسلطی بر روح انسان ندارند تا بتوانند احضارش کنند.

بعنوان شاهد قضیه ای را که چند سال قبل در مشهد مقدس بوقوع پیوست بطور خلاصه.افراد موثق نقل میکند:عده ای میزگردی تشکیل داده و مشغول احضار روحی که پدر یکی از حضار یا برادر او بوده میشوند.کیفیت این احضارها به این صورت است که:شخص خاصی متصدی احضار است و دیگران حتی اگر بلد باشند حق مباشرت ندارند و تنها دور میزی نشسته هر دو دست خود را آرام روی آن قرار میدهند و آن شخص ابتدا اوراد مخصوصی میخواند. و بعد یکایک حروف بیست و هشتگانه الفبای عرب را از ابتدا تا انتها میخواند.موقع تلفظ بعضی از حروف.میز بخدی خود و بدون محرک در زیر دستها حرکت میکند.تا وقتی که از ترکیب حروف جواب معقولی برای سوالی که پرسیده شده است حاصل شود.

ایامطلب به عنوان احضار ارواح غوغائی عجیب و غریب به راه انداخته بود تا اینکه دو نفر از علماء معتبر مشهد.خواستار شرکت در آن مجلس شدند و پس از حضورء از نزدیک جریان حرکت میز را مشاهده نمودند در جلسه دیگر یکی از آن دو خواستند که گردانیده میز را به عهده بگیرند و متصدی امر با اکراه پذیرفته بود.

این عالم چون دارای علوم و معنویت خاصی بود و راه مکالمه صحیح با موجودات نامرئی و پنهان از چشم را بلد بودوگرداننده یا گردانندگان میز را به اسمائی که حضرت سلیمان(ع)میدانست و با آن اسماء جنیان را مسخر کرده بود قسم داده و پرسیده بود:شما روح انسان هستید یا موجود دیگر؟و شروع به خواندن حروف الفباء کرده بود.وقتی که به حرف میم میرسد.میز تکان میخورد میم را یادداشت میکنند بعد به ترتیب در حروف:نون.جیم.نون.هاء.سین.تاء و بالاخره میم حرکت میکند که جمع حروف.جمله:(من جن هستم)حاصل میشود.

بعد از این واقعه تمتمی این جلسات که بنام احضار ارواح تشکیل میشود موقعیت خود را از دست داد و معلوم شد که جلسات احضار ارواح در اروپا و امریکا هم از این سنخ بوده و در واقع احضار جن است.


تهمت به جن

*گویند(عقبه الازدی)در معالجه جن زده ها و خواندن عزائم شهرت زیادی داشت.دختری را نزدش آوردند که شب عروسی دیوانه شده بود.برای او دعا خواند اما نتیجه نگرفت.لکن به نظرش رسید که از این نظر سالم است.به حاضرین گفت شما بروید من با او خصوصی صحبت کنم.چون اتاق خلوت شد به دختر گفت:صادقانه ماجرای خود را به من بگو تا نجاتت دهم و کمکت کنم.دختر چون او را منصف دید.نصیحت وی را قبول کرد و گفت:بکارت من قبل از عروسی از دستم رفته و ترس آبرو خود را به دیوانگی زدام.اگر چاره ای بنمایی هرگز فراموش نخواهم کرد.

(عقبه الازدی)به نزد کسان وی رفت و گفت:من کوشش فراوان کردم تا بر من روشن شد که یک جنی وارد بدن وی شده است.پس از کشمکشهای زیاد آن جن راضی شده از بدن این دختر بیرون برود.اما اگر از چشمش بیرون رود کور خواهد شد و اگر از دهان بیرون رود لال میشود و اگر از گوشش خارج شود کر میشود و اگر از فرجش خارج شود بکارتش زایل میشود.به کدام راضی هستید؟

فامیلهای دختر گفتند:از همه بهتر آن است که جن از فرج دختر بیرون آید که عیب دیگر پیدا نکند.عقبه با حیله.دختر را به خانه شوهر فرستاد.


 قدرت شیطانی

استاد احمد امین نقل میکند:(یکی از بستگان من که در هند تجارت میکرد به یک مرد هندی برمیخورد که کارهای جالبی انجام میذاذ از جمله اینکه میوه یا هر چه میخواست از فضا میگرفت.روزی در قطار از او کرایه خواستند گفت پول ندارم.او را از قطار پیاده کردن.گفت:من پیاده میشوم ولی قطار حرکت نخواهد کرد.همان طوری که گفته بود قطار حرکت نکرد تا وقتی که او سوار شد)


دخترك ده سالهساعت حدود 9 در يك شب زيباي ماه آوريل بود كه من طبق معمول به رختخواب رفتم. آن شب هم مثل تمام شب‌ها در اتاق خودم و در تخت خودم خوابيدم. تا آن زمان اتفاق خاصي برايم نيفتاده بود ولي آن شب چيزي ديدم كه هرگز فراموش نخواهم كرد. به محض اين‌كه چشم‌هايم را بستم لحظه به لحظه بيشتر احساس سرما كردم. چشم‌هايم را باز كردم تا ببينم آيا در يا پنجره باز مانده است ولي همه بسته بودند. به همين خاطر كمي احساس ترس كردم. به پهلو غلتيدم و ناگهان چشمم به دختركي افتاد كه حدود ده سال داشت. ايستاده بود و با لبخند به من نگاه مي‌كرد. فكر كردم حتما خواب مي‌بينم. چشم‌هايم را محكم بستم و دوباره گشودم. دخترك هنوز آنجا بود. پيراهن سپيد بسيار زيبايي بر تن داشت و دور يقه‌اش گل‌هاي بنفش ملايمي دوخته شده بود. حالا ديگر عرق كرده بودم. از دختر پرسيدم تو كي هستي؟ او نزديك‌تر آمد و گفت من دوستت هستم، يادت مي‌آيد؟ قبلا با تو زندگي مي‌كردم… بعد خنديد و جلوي چشمان حيرت‌زده من ناپديد شد. هرگز در طول عمرم اينقدر نترسيده بودم. آيا او را قبلا مي‌شناختم؟ به سرعت پيش مادرم رفتم و خودم را در آغوش او انداختم. بعد همه چيز را برايش تعريف كردم. مادرم اخمي كرد و گفت حتما خواب ديده‌ام. ولي من مي‌دانم كه خواب نبودم. وقتي برگشتم اتاقم هنوز سرد بود.



چهره‌اي در پنجرهمن «ريا» هستم و اهل هندوستان مي‌باشم ولي داستاني كه تعريف مي‌كنم در آمريكا و در خانه خاله‌ام اتفاق افتاد. خاله‌ام هميشه مي‌گفت در خانه ارواح زندگي مي‌كند ولي من هيچ‌وقت حرفش را باور نكردم تا اين‌كه آن اتفاق برايم افتاد. روزي كه اولين بار به آن خانه رفتم احساس كردم همه چيز عجيب به نظر مي‌رسد. حس مي‌كردم يك نفر از پنجره به من نگاه مي‌كند. هر بار آهسته به كنار پنجره مي‌رفتم آن را مي‌گشودم و دختر موطلايي‌اي را مي‌ديدم كه به سرعت فرار مي‌كرد. اين اتفاق چندين بار تكرار شد تا اين‌كه موضوع را به خاله‌ام گفتم. او گفت چهارده سال پيش اين خانه متعلق به يك زن و شوهر جوان و دختر پنج ساله‌شان بود. پرسيدم آن دختر، مو طلايي بود؟ خاله مرا به اتاق زير شيرواني برد و عكسي از آن خانواده را به من نشان داد. بله آن دختر موي طلايي داشت. مطمئن بودم كه او همان دختركي است كه پشت پنجره مي‌ديدم. شب بعد پنجره اتاقم باز بود. باز هم دختري را ديدم كه به من خيره شده است ولي اين بار بهتر مي‌توانستم او را ببينم. چشمانش سياه سياه بود يعني اصلا سفيدي نداشت. شروع به جيغ كشيدن كردم و به در نگاه كردم وقتي دوباره برگشتم حدود يك سانتي‌متر با صورت دخترك فاصله داشتم. شروع به دويدن كردم و به اتاق خاله‌ام رفتم. ولي وقتي در را باز كردم ديدم خاله‌ام راحت خوابيده است و همان دختر كنارش مثل مرده‌ها افتاده بود. دقيقا يادم هست كه ساعت پنج صبح بود. خاله‌ام را تكان دادم و دخترك را به او نشان دادم. دختر در برابر چشمان وحشت‌زده ما بيدار شد و به من نگاه كرد و گفت «تو مرده‌اي!» و به سرعت محو شد. از آن به بعد ديگر او را نديدم ولي هنوز هم نفهميدم چرا او به من گفت مرده‌ام


در بلوچستان جنها را شبیه انسان ولی با کالبدی کوتاهتر و پوشیده از موهای زرد ظریف میدانند که شیار چشمان آنها عمودی و پاهای آنان مثل چهار پایان سم دارد این موجودات بسیار شبیه انسانها هستند که در همه جا وجود دارند ولی در دل شبها فعالیت آنها بیشتر شده و مجالس عروسی یا بزم خود را در حمامها.سردابها.مخروبه ها.گورستانها.زیر زمینها.آب انبارها و غیره بر پا میکنند.وشبها در خانه هایی بازی و گشت مشغول هستند و چه بسا بارها از روی رختخواب انسانهای به خواب رفته هم عبور کنند ریختن نجاسات یا آب داغ به زمین و یا لگد مال کردن بچه جن ها ممکن است والدین آنها را مجبور به انتقام جوی کنند.


دلیل برتری انسان از جنبر خلاف آنچه در افکار مردم عوام مشهور است و آنها را از ما بهتران میدانند انسان برتر از آنهاست به دلیل اینکه تمام پیامبران الهی از انسانها برگزیده شدند.و آنها به پیامبران اسلام که از نوع بشر بود ایمان آوردند.و از او تبعیت کردند و اصولا واجب شدن سجده در برابر انسان بر شیطان که از بزرگان طایفه جن بود دلیل بر فضیلت نوع انسان بر جن میباشد


زمان آفرینش جندر کتاب اثبات الوصیه آمده است که جنیان 7000هزار سال پیش از آدمیان آفریده شده اند


دلیل وجود جن

ما وجود جن را بعنوان یکی از اصول مسلم قرآنی میپذیریم.اگر چه عده ای منکر وجود آنها هستند و این موجودات نا مرئی را توهمی ضعیف و غیر قابل قبول می پندارند اما قرآن جن و شیطان را به عنوان یک واقعیت مطرح کرده و ما نیز باید آنها را بعنوان یکی از واقعیات قرآن بپذیریم.همچنین وجود جن را میشود از دو راه اثبات کرد.یکی از نظر علمی زیرا در جهان هستی با گستره.چیزهای بسیاری وجود دارد که برای ما قابل رویت نیستند مثل الکترونها.امواج الکتریسیته.نورهای ماوراء بنفش و مانند آنها اما علم و دانش توانسته است وجود آنها رو ثابت نماید.پس صرف اینکه با حواس خود قادر نیستیم آنها را درک و حس کنیم دلیل نبودن آنها نیست.

دلیل دوم:از نظر تجربی هم بسیارند کسانی که جنیان را دیده اند و حتی با آنها سخن گفته اند.


غذای جنبازمانده غذای انسان و مغز استخوان غذای جن را تشکیل میدهد,چنان که از(ابن بابویه)نیز نقل شده که:گروهی از طایفه جن به خدمت پیامبر اکرم(ع)شرفیاب شدند و عرض کردند:یا رسول الله چیزی برای خوردن به ما عطا کن.حضرت استخوان و بازمانده غذا به آنها عطا کرد.


مرگ جنیان

جنیان نیز مانند هر جانداری همان طور که دارای حیات هستند مرگ هم شامل حالشان می‌شود. چنان که در قرآن کریم آمده: «و بر آنها (خطا کاران) نیز همانند پیشینیانشان از جن و انس عذاب مقرر شد». (سوره فصلت، آیه ۲۵) «به میان امتهایی که پیش از شما بوده اند، از جن و انس در آتش داخل شوید». (سوره اعراف، آیه ۳۸) از این آیات چنین برمی آید که نه تنها آنها هم مانندانسان مرگ دارند، بلکه مانند انسان از عقوبت خدا بر حذر نیستند.

 


آیا جن علم غیب دارد؟

قابلیت های موجود در جن که ناشی از نوع خلقتش می‌باشد (مانند پنهان بودن از چشم، طی مسافت کردن و غیره) این تصور را در ذهن انسانها ایجاد می‌کند که این موجودات از عالم غیب آگاهند. البته بسیاری از ارتباط برقرارکنندگان آگاهانه به قصد سوءاستفاده و فریب مردم و یا ناآگاهانه به این باورها دامن زده اند، ولی حقیقت آن است که تنها خداوند است که آگاه به غیب می‌باشد و لاغیر، چنان چه می‌فرماید: «خداوند دانای غیب است و غیب خود را بر هیچ کس آشکار نمی سازد، مگر بر آن پیامبری که از اوخشنود باشد». و البته بسیار دیده شده در جریان همین احضار روح که ما آن را احضار جن می‌دانیم، جنیان توانسته اند پاسخ های درست و مناسبی را ارائه دهندکه آن را نباید ناشی از علم غیب آنان دانست، زیرا جنها از آنجایی که به راحتی می‌توانند طی طریق کنند، می‌توانند از همنوعان خود که در جریان ماجرا قرار دارند پاسخ را جویان شده و به شخص رابط اطلاع دهند و یا از امکانات دیگری استفاده کنند که ما از آن بی خبریم. به هر حال علم غیب چه برای انسان و چه برای جن منتفی است مگر برای عده ای خاص که از طرف خداوند این توانایی برایشان ممکن می‌شود.


 آیا باید از جنها ترسید؟

برای در امان ماندن از آنها چه باید کرد؟ ظرفیتها و عکس العملهای انسانها در ارتباط با موجودات ناشناخته بسیار متفاوت و غیرقابل پیش بینی است. بنابر اعتقاداتی که سینه به سینه و نسل به نسل منتقل شده همواره جن ها موجوداتی آزاردهنده و موجب شر و فساد بوده اند، هرگاه بیماری لاعلاجی پیش آمده و یا اتفاق غیرقابل توجیهی روی داده به جن و شیطان نسبت داده شده است.
موارد زیادی از بیماران روان پریش دیده شده اند که بیماری خود را ناشی از دیدن این موجودات می‌دانند و از سوی اطرافیان جن زده لقب گرفته اند. مسلم است که وحشت، ترس و اضطراب بیش از حد، موجب بسیاری از اختلالات روحی و روانی خواهد شد. به راستی کدام انسان است که در برخورد با این موجودات بیم در دلش راه نیابد. ولی آیا می‌توان همه این بیماریها را منسوب به جن و شیاطین دانست؟ به طور حتم شما هم عارضه «آل زدگی» را به کرات از سالخوردگان شنیده اید، عارضه ای که مردم در ایام قدیم و امروزه در برخی از روستاها و مناطق دورافتاده آن را باور داشته و معتقدند که این موجود جان زن زائوو طفلش را به خطر می‌اندازد. (چنان که چند پیاز پوست کنده را در بالای سرزائو می‌گذاشتند تا آل و جن از بوی بد پیاز فرار کرده و به زائو نزدیک نشوند.) در حالی که امروزه از طریق علمی ثابت شده است عامل بسیاری از بیماری ها، میکروب و موجودات میکروسکوپی بوده و وجود میکروب و نفوذ آن در بدن ضعیف زائو و طفلش موجب بیماری می‌شده و خاصیت میکروب زدایی پیاز عامل سلامت و محافظت بوده و نه بوی بد آن. و یا عوام بیماری بسیاری از کسانی که به بیماری صرع گرفتارند را به جن ها نسبت می‌دهند.
حال این ها تا چه حد واقعیت دارد، سوالی است که می‌توان با استناد بر این آیه آن را پاسخ گفت:
«آنان که ربا می‌خورند، در قیامت چون کسانی از قبر برمی خیزند که به افسون شیطان دیوانه شده اند». (سوره جن، آیه ۲۶ و ۲۷) نابراین بسیاری از اعمال نادرست که جنبه شیطانی دارند و در واقع در اثر نفوذ شیطان در روح انسان اعمال می‌شوند موجب اختلالات روحی، روانی گشته و در واقع یک جنون شیطانی را در فرد ایجاد می‌کنند.علامه طباطبایی (ره) می‌گوید: «تشبیهی که در این آیه شده که رباخوار را به کسی تشبیه کرده که از طریق تماس با شیطان دیوانه شده، خالی از این معنا نیست که چنین چیزی (یعنی دیوانه شدن) امری است ممکن، چون هر چند آیه شریفه دلالت ندارد که همه دیوانگان در اثر «مس شیطان» دیوانه شده اند ولی این قدر دلالت دارد که بعضی از جنونها در اثر مس شیطان رخ می‌دهد». (سوره بقره، آیه ۲۷۵) شاید بهترین راه برای در امان ماندن از آزار جنیان بالا بردن دانش و آگاهی نسبت به آنهاست؛ چرا که جنیان نیز مانند انسان، خوب و بد دارند و از آنجایی که در میان انسانها زندگی می‌کنند و تعدادشان نیز بسیار زیادتر از انسانهاست دیدار با آن ها برای هیچ کس غیر ممکن نیست ولی چه بسا بسیاری از اختلالات روحی، روانی که به جسم هم آسیب جدی وارد می‌سازد، ناشی از دیدار با یک جن خوب و نیکوکار بوده و تنها ترس از دیدار با این موجود، فرد را دچار عارضه ساخته و هیچ قصد و عمدی از سوی جنیان در کار نبوده است.


درخواست ازدواج جن از انسان

حجه الاسلام آقا سید محمد ابراهیم حسینی (صدر)نقل فرمودند که :من در سال1374 در روستای کرزان از توابع تویسرکان منبر می رفتم.روز تاسوعا بود. بامیزبان خود اقای محمود افشاری برای گردش به صحرا رفتیم .پدری با دوفرزندش را دیدیم که لوبیای قرمز می کاشتند.بعد از احوالپرسی سخن معجزه ائمه به میان آمد.آقای کریمی داستان جالبی نقل کرد وگفت :یکی از بچه ها به نام عباس مرد متدین ودقیق در انجام تکالیف شرعی است که با مادر وهمسر خود زندگی می کند.روزی از محل کار خود خارج شده به سوی منزل میرود در بین راه صدای دختری به گوش میرسد که ایشان را با نام صدا میزند.وقتی که بر میگردد دختری زیبا با قیافه بسیار دلفریبی را مشاهده میکند آن دختر اظهار می کند عباس من عاشق تو شدم و در خواست ازدواج با تو را دارم .عباس با شنیدن این کلام در حالی که از اتهام مردم هراسان است که در کوچه با چنین دختری مشغول صحبت گردیده گفت : من همسر و مادری در تحت تکلف خود دارم و هیچ گونه توانایی اراده دو همسر ومادرم را ندارم .دختر اظهار میکند که من از شما توقع مخارج وغیره را ندارم بلکه نیازهای مادی شما را هم هرچه باشد برطرف خواهم کرد . عباس می گوید چون نمی خواستم در جایی که مردم متوجه بودند با او صحبت کنم تا مبادا آبرویم خدشه دار شود لذا بی اعتنایی کرده و به سوی منزل روانه شدم . وقتی به منزل رسیدم دیدم جلوتر از من آمده و در منزل نشسته است .گفتم:
من تا به امروز اصلا تو را ندیده ام تو چطور ندیده عاشق من شده ای؟ گفت : من از طایفه جن هستم انسان نیستم ولی چه کنم عاشق و دلباخته تو شده ام از تو تقاضای ازدواج دارم و تمام زندگی ترا تضمین میکنم که با خوشبختی زندگی کنی .عباس میگوید او هرچه اصرار می کرد من مخالفت میکردم تا اینکه گفت : عباس من میروم تو تا فردا با مادر و همسرت مشورت کن. در همین حال مادر وهمسرم نشسته بودند گفتند : گویا تو با کسی صحبت میکنی ما که غیر از تو کسی را نمی بینیم من جریان را شرح دادم مادرم گفت : عباس جن زده نشده باشی؟ آن روز گذشت فردا من طبق معمول به دکان رفته مشغول کار شدم ودر وقت همیشگی به خانه بر گشتم وقتی که وارد شدم دیدم باز آن دختر نشسته و منتظر است . بعد از سلام و جواب گفت : عباس! با مادر وهمسرت مشورت کردی؟ گفتم: دیروز من به تو گفتم من نیازی به ازدواج دوم ندارم و خواهش میکنم که دست از من بردار. او گفت : من در عشق تو بیقرارم و می سوزم استدعا میکنم با من ازدواج کنی و همین طور اصرار میکرد .گفتم : خلاصم کن من ابدا به ازدواج دوم تن نخواهم داد باز دیدم رهایم نمی کند ناچار برای خلاصی خود سیلی محکمی به صورتش زدم . نگاه به من کرد وگفت: اگر من چنین سیلی به تو بزنم زنده نخواهی ماند .در همین حال وقتی از من مایوس شد یک سیلی به من زد .دیگر نفهمیدم جریان چه شد وقتی مادر وهمسرم می بینند من نقش زمین شدم مرا به
پزشک می رسانند . ولی چون کاملا لال شده بودم از معالجه من نا امید می شوند. عباس بعد از مدت مدیدی با همین حال که قادر به سخن نبود زندگی میکند تا اینکه روزی آرزو میکند که به زیارت امام رضا (ع) نائل آید و این آرزو را با اشاره به نزدیکان خود میفهماند . مادر وهمسر و برادری که در تهران زندگی میکرد به همراه عباس به مشهد مقدس عازم میشوند . یک هفته در مشهد میمانند و هر روز به زیارت مشرف میشوند تا اینکه روزی در منزل عباس امام رضا(ع) وامام زمان (عج) را در خواب میبیند و شفای کامل پیدا میکند

منبع وبلاگ : http://ahmad-facebook-13.blogfa.com

تمام مطالب احضار جن مربوط به منابع گفته شده است و خوزستان خبر هیچ مسئولیتی در این خصوص و مطالب گفته شده ندارد.

 

 

شکل های مختلف جن

اینجا درباره تغییر شکل هایی که جن ها میدهند و در بین ما ظاهر میشند و فقط کسانی متوجه اونها میشند که دستی تو این علوم دارند صحبت میکنیم ! طبق روایات دینی اسلام , جن ها به شکل مار و حشرات تغییر شکل میدند , این درسته ولی این رو باید درنظر گرفت که همه مار ها جن نیستند و همه حشرات جن نیستند . در بیابانها بیشتر به مار تغییر شکل میدند در مناطق زندگی انسانها بیشتر تغییر شکل آنها به گربه وحشراتی مثل پشه است ! انها به پرندگان هم تغییر شکل میدند , که بیشتر اوغات به کلاغ تغیر شکل میدهند ! البته به جغد و هدهد هم تغییر شکل میدند , البته گاهی هم به صورت انسان تغییر شکل میدند باید بگم که جن ها قدرت تغییر شکل به خیلی چیزهارو دارند ولی این هایی که گفته شد بیشترین اونهاست . انها به اجسام بیجان هم میتونند تغییر شکل بدند .

 

آل چیست ؟

این موجود یکی از اقسام جن ها به حساب میاید و در زبان فارسی به آن آل میگویند ودر عربی به آن ام الصبیان گفته میشود . ازنظر شکل ظاهر این موجود قدی بین دو تا دو و نیم متر دارد و کل بدن و سر و صورت آن پوشیده از موهای بلند میباشد طوری که چهره اش را به وضوح نمیتوان دید . بنا بر افسانه های قدیم که تقریبا درهمه نقاط ایران و حتی به جرات میتوان گفت در سرتاسر جهان این موجود برای صدمه زدن به زن آبستن وبردن فرزند تازه متولد شده تا چهل روزگی میاید که تقریبا نصف خرافات و نصف حقیقت میباشد . این موجود از نظر خطرناکی واقعا خطرناک است واگر به انسان نزدیک شود و زورش بچربد انسان را میکشد . در ضمن باید بدانید که بختک که زیاد ازآن گفته میشود همین آل است . این را باید عزیزان بدانند که آل در واقع پزشک جنیان شناخته میشود و اطلاعاتش در مورد بیماریها و راههای درمانشان و شناسایی داروهای طبیعی بی نظیراست . استادان امور ماورالطبیعه خیلی علاقه مند به ارتباط با این موجود برای درمان بیماریها میباشند و دست به احضار و تسخیر این موجود میزنند در ضمن رنگ موهای این موجود قهوه ای تیره تا سیاه میباشد.

جن و جن زدگی

 در مورد جن این رو باید بدونیم که کلیه موجودات نامرئی رو در یک تعریف کلی جن میگیم . جنها ذات وخصوصیاتشون با انسان کاملا فرق داره جن سیاله و میتونه مسافت های طولانی رو در زمان کمی طی کنه . جنها قابلیت تغییر شکل به موجودات زنده دیگه واجسام بیجان رو دارند جنها انواع واقسام بسیار زیادی دارند , بنا برگفته های بزرگانی که بر این امور تسلط و احاطه دارند هفتاد هزار قبیله جن وجود داره که در اصل میشه گفت هفتاد هزارگونه . در حالت عادی هیچ انسانی قابلیت دیدن انها و شنیدن صدای انها را نداره و بسیار به ندرت پیش میاد که کسی انها رو در یک حالت خاص ببینه و چیزهایی که در بین مردم گفته میشه و دهان به دهان میچرخه در اصل یک داستانه که در همه جا به یک شکل گفته میشه ومنتسب به مادر بزرگ یا پدربزرگشون میشه . جنها در همه جای محیط انسانها وجود دارند و زندگی میکنند ودرحال رفت و آمدند واین چیزهایی که گفته میشه در جاهای جدید و اهن دار و… نیستند اشتباه وغلطه , اونها همه جا هستند . جنها علاوه بر اینکه از نظر شکل و قیافه و اندازه و زبان باهم فرق دارند از نظر دین و اعتقاد هم با هم متفاوتند . برخی مسلمان , برخی مسیحی , برخی یهودی , برخی بی دین و… هستند . ارتباط با آنها به این سادگیها نیست . اگر یک جن نزدیک انسان بشه باعث بهم ریختگی و سردرد و پرخاشگری انسان میشه واگر یک جن انسان رو لمس کنه باعث بیماری میشه . برای همین هست که کسانی که میخواهند به ارتباط با این موجودات اقدام کنند باید یک سری تمرینات و ریاضت ها رو انجام بدهند تا جسم و روحشون امادگی مواجهه با اونهارو داشته باشه . جن زدگی حالا در مورد جن زدگی , یکی از نمونه هاش همین مورد نزدیک شدن و لمس کردنه که زود بر طرف میشه . مورد دیگهای که میشه گفت اینه که شخص توسط جنها مورد ازار و اذیت قرار میگیره که بیشتر در خوابه که باعث ترسیدن بهم ریختگی شخص میشوند و در موارد حادتر زندگی و شغل و ارتباطات و… به هم میریزند که معمولا این شخص باید صدمه ای به اونها زده باشه و یا شخص دیگری (دشمن) به وسیله دعا و طلسم این جن رو ماموراینکارکرده باشه . نمونه دیگر تسخیر شخص بوسیله جن یا جنهاست که همون چیزی که در فیلم جنگیر دیدید همان تسخیره و درباره درمان این موارد درغرب وکلیسا تعدادی از کشیشان برای جنگیری تربیت میشوند و کار انها در اصطلاح جنگیریست ولی متاسفانه در کشور ما و دین ما بخاطرمزمت هایی که در مورد ارتباط با جن وجود داره کسانی که که بتونند به جنگیری و مقابله با جنها دست بزنه بسیار کم هستند . این رو باید در نظر داشته باشید که که این دعانویس ها و رمال دها و فالگیرها هیچ گونه تخصصی دراین زمینه ندارند . باید این رو به عزیزان بگم تقریبا همه کسانی که در امور ماوراءالطبیعه به جایگاهی دست پیدا میکنند به این مسئله واقف میشوند که درصد زیادی از بیماریهایی که برای انسانها پیش میاید ویا مشکلاتی که در زندگی و شغل و ارتباطاتشان بوجود میاید رابطه مستقیمی با جنها دارد . ولی متاسفانه این چیزهارا نمیتوان برای عموم گفت و تعریف کرد بخاطر اینکه چون انسانها دیدی بر این موجودات ندارند واطلاعاتی در این موارد ندارند و عده ای هم همیشه در همین موارد دست به شیادی کلاهبرداری میزنند در صورت ابراض این چیزها یا به شیادی متهم میشیم یا به خرافاتی بودن و مرتجع بودن و یا به توهم و دیوانگی . پس از شما عزیزانی که به این موارد علاقه دارید سعی و تلاش کنید که با کسانی که واقعا در این موارد تبحر دارند مشورت کنید وحرف هر کسی را قبول نکنید.

 

موقعی که جن انسان را لمس میکند و یا به سرعت وارد بدن شده وخارج میشود , شخص دچار تشنج و رعشه جسمی و بیهوشی و کف زدن دهان میشود که این حالتها دقیقا با بیماری صرع مطابقند و بر همین اساس در قدیم و حتی همین حالا هم کسی که دچار صرع میشود با چاقو دور آن خط میکشند . میتوان گفت درصد زیادی از کسانی که دچار این حمله ها میشوند دچارجن زدگی شده اند ولی تشخیص آن با آدمهای خبره این کار است . در مورد کسی که دچار تسخیر میشود اولا تشخیص آن با ادمهای خیلی خبره است . درصورت تشخیص باید برای رفع تسخیر و جن گیری باید به ترتیب کارهای آن انجام شود . برای رفع تسخیر چندین راه وجود دارد کسانی که خودشان قدرتی ندارند برای رفع تسخیر از آیینه بینی و آب بینی و انگشت و… و یک کودک نابالغ استفاده میکنند . من با این روش کاملا مخالفم بخاطر اینکه برای کودک ممکنه مشکلاتی پیش بیاد . روش دیگه کسانی هستند که نیرو تجربه بهتری دارند وهمین روشهای ایینه بینی و… را خودشان انجام میدهند . در روشی دیگر که سختر ولی قویتر و بهتره دقیقا مانند فیلم جنگیر شخص جن زده را روی تخت می خوابانند و دست و پاشو به تخت میبندند دراین روش جنیان از دهان شخص صحبت میکنند . در همه این روشها سه مرحله وجود داره که شخصی که دست به این کار میزنه باید از انها اطلاع داشته باشه ومسلط باشه . 1 . در ابتدا باید مودبانه با جنیان وارد صحبت بشه و بتونه نوع اسم و دین اونهارو تشخیص بده و با قسم دادن و ملایمت اونهارو راضی به ترک شخص بکنه . 2 . در صورتی که آنها قبول نکردند وارد مرحله دوم میشه , در این مرحله جنگیر باید با تهدید جنهارو بترسونه و اونهارو و وادار به ترک شخص بکنه . 3 . اگر دراین مرحله هم انها قبول نکردند وارد مرحله سوم ومرحله اخر میشه که تبحر و نیروی زیادی میخواد . در این مرحله شخص اقدام به کشتن انها میکنه که این کار هم خودش روشهای زیادی داره . برای همین است که اکثر کسانی که در این زمینه ها اطلاعات دارند از جنگیری فاصله میگیرند و دست به این کار نمیزنند , چون اگر کار در مرحله اول و دوم انجام نگیره و مجبور به کشتن انها بشه دچار دشمنی جنها میشه و دوستان و اقوام و هم قبیله انها به دشمنی با شخص میپردازند و در صورتی که بتونند شخص و خانواده اش رو اطرافیانش رو شغلش رو و کلیه کارهایی که مرتبط با اونه دچار مشکل میکنند , و تا سرحد مرگ و تباهی پیش میرند و کلا کار خطرناکیه . راستی تا یادم نرفته یک روش دیگه هم هست که افرادی خیلی انرژی بالایی دارند با قدرت و انرژیشون بطور مستقیم جن رو از بدن شخص بیرون میکشند .

 

خصوصیت ها و ویژگی های جن

چون تو اکثر سایت ها و وبلاگ ها در این باره سوال کردند واکثرا هم جوابهایی رو تو برخی کتابها (که معمولا خرافه) هست بهشون دادند . جن ها تنوع بسیار زیادی دارند و بر اساس گفته بزرگان دینی و بزرگان و استادان ماورالطبیعه 70 هزار قبیله جن وجود داره که هر کدوم با هم فرق دارند . اونهایی رو که اکثرا مردم میشنوند خود جن و پری و دیو و غول هستش ولی اسمهای دیگه ای هم هستند مثل لمن , پشن , آل و… . از نظر شکل ظاهری هم بسیار متنوع میباشند . از لحاظ اندازه از نظر اندازه جن ها بسیار کوچک که به اونها آدم کوتوله میگند تا بسیار بزرگ و بلند طوری که سرشون تو ابرهاست که یعجوج و ماجوج یکی از آنهاست . اندازه جن ها بستگی به منطقه جغرافیایی زندگیشون داره مثلا جن هایی که در شمال کشور و استان گیلان هستند اکثرا یک قد نیم متری با بدن پوشیده از موهای بلند هستند . جنهای بیابانی بلند قد از 2 و 3 متر تا 5 و6 متر هستند اکثرا به خاطر قابلیت هایی که دارند میتونند اندازه شون رو تغییر بدند . از لحاظ قیافه و ظاهر از نظر قیافه ظاهری هم بسیار متفاوتند میتوانند دارای یک چشم , دوچشم , سه چشم و بیشتر باشند . برخی شون چهره هایی مانند حیوانات دارند و برخی چهره های ترسناک دارند و برخی شون چهره هایی مانند انسانها دارند . برخی شون هم کلا اندام هایی ترسناک و مانند حیوان ئارند مثل دم , گوشهای دراز و نوک تیز , دندانهای بلند , پوستهای چروکیده و … . خلاصه تنوع زیادی دارند که قیافه های عجیب و غریبی که تو کارتونهای ژاپنی میبینید خیلی به واقعیات نزدیکند . از نظر پا هم برخیشون مثل انسان پا دارند و راه میرند و برخیشون در فاصله کمی از زمین معلقند و سر میخورند و … . از لحاظ تخصص و شغل جن ها از نظر تخصصی و شغلی هم با هم فرق دارند : برخی شون جاسوس و خبرچین اند , برخی شون مبارز و جنگجو هستند , برخی شون هم ردیابند , برخی شون عالمند و علمهای زیادی دارند , برخی شون تخصص های پزشکی دارند , برخی تخصصشون در گنج هاست , برخی شون … . از لحاظ اعتقاد جن ها از نظر اعتقادی و دینی هم با هم متفاوتند : مسلمان , مسیحی , یهودی , گبر , بی دین و کافر به اونهایی که کافر و بی دین اند شیطان گفته میشه . از لحاظ قدرت جن ها از نظر قدرت و نیرو و قابلیت هاشون با هم فرق دارند که بستگی به جایگاه اجتماعیشون در قبیله هاشون داره . هر کدوم که مقام بالاتری دارند قدرتهای بیشتری هم دارند . جن ها حتی از نظر بو هم با هم تفاوت دارند که اکثرا اونهایی که مثبت هستند و قدرت های خوبی دارند بوهای خوبی ازشون ساطع میشه و اون هایی بوی بد و تعفن میدن جن های بسیار سطح پایین هستند ومحل زندگیشون در فاضلاب هاست . از لحاظ خصوصیات اخلاقی خصوصیات اخلاقی جن ها هم متنوعه ولی تقریبا یک چیز درباره اونها مشترکه بسیار بازیگوش شوخ طبع اند و خیلی وقتها انسانها رو سر کار میزارند و لذت میبرند . و دیگه اینکه بسیار دروغگو هستند . کسانی که از اونها میخواهند اطلاعات بگیرند باید تجربه زیادی داشته باشند تا بتونند دروغهای اونهارو تشخیص بدتد و مجبورشون کنند راست بگند . جن ها ازدواج میکنند بچه دار میشند و تشکیل خانواده میدند و روابط خانوادگی و فامیلی قویی دارند . طول عمر بالای هزار سال دارند که عمرهای 400 و 500 سال نوجوون محسوب میشه . تو محیط های زندگی ا انسانها بسیار زیادند و زندگی میکنند , اینکه میگند تو جاهایی که آهن و تیرآهن هست نمیتونند بیان و زندگی کنند یه خرافه بیشتر نیست . در بسیاری از خانه هایی که ما انسانها زندگی میکنیم جن ها هم هستند و زندگی میکنند و اونجارو خونه خودشون می دونند . جن ها با انسانها میتوانند ازدواج کنند , چه مرد اونها با زن انسان و یا زن جن با مرد انسان . نمونه های زیادی در این مورد وجود داره . انرژی جن در حالت عادی از انسانها خیلی بیشتره و انرژی گرمی داره که اگه نزدیک انسان بشه یا انسان رو لمس کنه باعث بیماری انسان میشه . البته انسانهایی که چه از راههای دینی و چه از راه های متافیزیکی انرژی کسب میکنند و از نظر نیرو از جن قویتر میشند و قابلیت برخورد با اونهارو دارند .

 

احضار و موکل

دوستان زیادی در تماس هاشون خواستار این هستند که با احضار همه مشکلات مالی و شغلی و احساسی شون رو برطرف کنند . مثلا یکی میگفت من میخوام که برام پول بیاره , یکی دیگه میخواست باهاش گنج پیدا کنه , یکی میخواست جواب سوالات کنکور رو بهش بگه و… . من بارها اینو عرض کردم خدمت عزیزان , که جن ها به خاطر ذات شروری که دارند همونطور هم که در قرآن سوره جن اومده اکثر حرفاشون دروغه و کمتر راست میگن و باز بخاطر همین ذاتشون ازشون در کارهای خیر استفاده نمیشه و تقریبا 95 درصد کسانی که مدعی هستند , موکل رحمانی در اختیار دارند یا میخواهند دراختیار بگیرند , جن های پلشت و کافر و ضعیفی رو دراختیار دارند . جن ها با همون خصوصیاتی که گفتم جعل عنوان و جعل ظاهر میکنند و خودشون رو رحمانی و قوی جا میزنند البته در این مورد اذکار و اورادی هست که میتونه پرده از دروغ اونها برداره که متاسفانه اکثر دوستان از اینها اطلاعی ندارند . برای بدست آوردن ثروت و رفاه از طریق ماوراءالطبیعه به جز موکل و جن راههای دیگه ای هم هست که در درجه اول شخص باید پشتکار و صبر زیادی داشته باشه شاید بین سه تا دوازده ماه زمان ببره .

 

جن و انواع آن ها

دوستان زیادی هستند که درباره گوناگونی جن ها سوال میکنند. البته بعضی جاها دیدم که انواع جن رو به چند نوع جن پری , دیو, آل تقسیم میکنند که نشان از بی اطلاعی اونها از دنیای ماوراء الطبیعه هست . بزرگان دینی و بزرگان علوم ماورالطبیعه در مورد انواع جن گفته اند که 70 هزار قبیله جن وجود داره که که انواع بسیار متفاوتی با هم دارند . ما درکل همه این موجودات رو به نام جن میشناسیم که معروفترین هاشون همین جن معمولی پری آل و… هست و البته کسای که وارد این وادی شدند با انواع و اقسام دیگه ای از اونها آشنا میشن البته نه همشون ! موجودات جنی نسبت به اقلیم جغرافیایی که زندگی میکنند با هم فرق دارند مثلا جن های شمال ایران با جن های جنوب ایران خیلی فرق دارند یا مثلا جن هایی که در جنگل زندگی میکنند با جن هایی که در بیابان و کوهها زندگی میکنند با هم فرق دارند , همینطور تا … که استادان این علوم از شکل ظاهریشون به محل زندگیشون پی میبرند . اینجا یک چیزی هم مینویسم و علاقمندم کسانی که در این باره اطلاعات خاصی دارند ارائه بدند ! تقسیم بندی موجودات ماورایی به نظر بسیاری دو دسته هستند ملایک و جن ها اما تقسیم بندی واقعی سه نوع هست جن ها , پشن ها , ملایک ! درمورد پشن اطلاعات بسیار کمی وجود داره حتی بسیاری از کسانی که در علوم ماورا به استادی رسیدند اونها رو نمیشناسند .

 

جن های عاشق و انسان

در مورد جن ها , جن ها موارد زیادی وجود داره که عاشق انسان شدن و میشن و خواهند شد … البته هم مردهای جن عاشق انسان های مونث و هم زنهای جن عاشق انسان های مذکر میشند . البته درصد خیلی زیادی از انسانها که این اتفاق براشون افتاده خودشون هیچ گونه اطلاعی ندارند . اینجا یه سوال پیش میاد که آیا این عشق نفعی برای انسان داره یا نه ؟ باید بگم ضررش بیشتر از منفعتشه . جن عاشق خانواده معشوقشون رو از قبیل همسر , فرزند , دوستان و… مورد ازار قرار میده و باعث مشکلات بسیاری برای خانواده میشه . کسانی که این براشون اتفاق افتاده و مطلع نیستند جن در هنگام خواب با اونها همبستر میشه . اگر این داستان باعث مشکل زیادی نشه مهم نیست ولی در برخی موارد این آزار و اذیت باعث مشکلات بسیار زیاد و خطرناکی برای شخص و خانواده اش میشه که گاهی موجب از هم پاشیدن خانواده و … میشه که نشانه های فیزیکی و روانی وجود داره که اشخاص متبحر از اونها این رو تشخیص میدن حل کردن این مشکل نیاز به جنگیری داره . یکی از نشانه های این مورد کبودیهای بدون علت بر روی بدن , سنگینی بدن و … از نشانه های این هست . آدم خبره باید این چیزهارو تشخیص بده . اگر کسی دچار این مشکل شده باشه باید این رو از بین ببره تا زندگیش به حالت طبیعی برگرده .  علائم وجود جن عاشق در بدن انسان در بین زنان و مردان دوستان میتوانند با خواندن این مطلب ، به حقیقت تلخی که بسیاری از آن بی خبرند و یا اصلا به وجود چنین جنی اعتقاد ندارند پی ببرند و این درد قدیمی را در بدن خود یا نزدیکان خود بشناسند و به وجود عارض و جن عاشق پی ببرند نکته جالب اینست که جن عاشق سعی میکند که همیشه مخفی بماند واثری از خود بجا نگذارد تا امرش آشکار نگردد و همیشه بکار کثیف خود ادامه بدهد. شهوت زیاد و بدون علت و نه برای همسر خود جنب شدن بیش از حد معمول ولیکن با دیدن زنان برهنه در خواب ویا همبستر شدن با همسر خود در حالیکه در بیداری از نزدیکی با همسر خود اکراه دارد مبتلا شدن به عادت بد استمناء(خود ارضائی) حتی در متأهلین اکراه به همبستر شدن با همسر خود وعدم علاقه به آن دختران مجردی که از جمع پسران اکراه دارند احساسی در زمان خواب که شخصی در کنارش خوابیده و احساسی همانند اینکه شخص دیگر بر روی جسمش خوابیده باشد همانند جریان هوا و یا صدای نقس کشیدن در آقایان صبح که ازخواب بلند میشوند یک تار مو ی بلند زن بر بدن خود میبینن یا در لباس زیر(شورت) ودر اکثر موارد تار مو به دور آلتش تابیده شده خانمها دربیداری و یا درخواب شخصی برهنه را میبینند در بیداری شاید این صحنه یک لحظه باشد اکراه مرد از خوابیدن در کنار همسرش وچنانچه همسرش بخواهد در کنارش بخوابد بسیار اذیت وناراحت میشود و هفته ها یا ماهها از نزدیکی با همسر خود دوری مینماید اکراه خانمها از همسر خود و بروز ناراحتی همانند مسائل و مشاکل پیش پا افتاده که منجر به اعصاب خوردی میگردد , احساس گرما در بدن همانند تب کردن این خانم دوست ندارد کسی به او دست بزند و همیشه دوست دارد در گوشه ای کناره کیری کند و یا برای ساعات زیادی بخوابد و اکثرا بحالت عریان .

کارهایی که موکل های جن انجام میدهند

این جا میخوام درباره کارهایی که موکل ها و جن ها میتونند انجام بدن و خواسته هایی که انسان ها از اونا میتونه درخواست کند صحبت کنم , چون کامنت ها و پیامهای زیادی میاد که واقعا من تعجب میکنم و شاخ در میارم . تعداد زیادی میگن میخوایم موکل بگیریم که تو کنکور جواب سوالهارو بگه ! یکی دیگه میگه موکل میخوام برام پول بیاره ! شخصی دیگه میگه میخوام با موکل شرط بندی کنم و… ! دوستان توجه داشته باشید که اصلی ترین کاری که یک موکل انجام میده , محافظت از وکیلش ( شخصی که موکل برای او گمارده شده ) چه فیزیکی چه روحی هست . بعداز اون نسبت به قدرتی که داراست , صاحبش رو از خطرات احتمالی پیش روش آگاه میکنه . این در صورتیه که شخص موکل دار به اون قدرت رسیده باشه که چشم و گوشش باز شده باشه و بتونه هم موکل رو ببینه و صداشو بشنوه . در رتبه های پایینتر بوسیله های دیگه این ارتباط برقرار میشه که اینجا مجالش نیست . از موکل کارهای فیزیکی نباید انتظار داشت مگر در حالتهای خاص و برای کارهای خاص . برخی از کسانی هم که آدم درستی نیستند از موکل و جن برای اذیت و آزار دیگران (دشمنانشون) استفاده میکنند . البته تو اینکار جن ها خبره اند . پس موکل صاحبش رو از خطر جن ها و موجودات ماورایی دیگه و حادثه های فیزیکی پیش رو خبردار و حفاظت میکنه و برخیشون هم نسبت به تخصصهایی که دارند اطلاعاتی رو به صاحبشون میدن . برخیشون هم برای خبرچینی و پیدا کردن اشخاص و اشیا و اماکن بکار گرفته میشند. این مثال ها که زدیم نشدنی نیست , البته که یک موکل میتونه کارهایی کنه که جواب سوال هایی رو بفهمید یا بتونه نتیجه یک کار یا یک مسابقه رو بگه و … , اما مسئله ای که وجود داره معرفت موکل به وکیل هست ؛ موکل اگه قدرت داشته باشه باید دید که آیا واقعا از وکیل راضیه و اینقدر معرفت دارد نسبت به وکیل که این اعمال رو انجام بده ؟ یک موکل دیگر حتی در مواقعی حاضر هست جانش رو برای صاحبش بده اما باید دید این موکلی که شخص داره یا میخواد بگیره این مقدار معرفت نسبت به وکیلش دارد یا خیر که اکثرا موکل هایی که به این سادگی و توسط آدم های کم تجربه گرفته میشه همچین قدرتی رو در اختیار وکیل قرار نمیده . پس دوستان نه انتظارات بیجا از این موجودات نداشته باشند که بیشتر این توهمات و توقعات رو از کارتونهای فانتزی ژاپنی و چینی به عاریه گرفتند , تازه اگر بر فرض محال این امکان پذیر باشه یک شخص برای اینکه به حدی برسه که یک موکل خوب بگیره و با اون ارتباط چشمی و کلامی داشته باشه به شرط این هست که شبانه روز رو به اینکار اختصاص بده بین دو تا سه سال زمان میبره .

 

گنج و موکل

دوستان زیادی در مورد گنج و پیدا کردن گنج از طریق موکل سوال کردند عزیزان باید این رو بدونین که در مورد گنج و دفینه مسائل ماورالطبیعه بسیار دخیله و بخاطر همین موضوعه که تقریبا ۹۹ درصد کسانی که بدنبا گنج هستند موفق نمی شوند . در این چند سال اخیر , تبِ پیدا کردن گنج توسط موکل بسیار بالا بوده و هزینه های زیادی هم داده شده ولی هیچکدوم به نتیجه نرسیده . بله , درمورد گنج میشه از موکل سوال کرد و اون هم جواب میده , اما حالا چرا موفق نمیشه ؟ من در این مورد تجربیات زیادی داشتم و تحقیقات زیادی کردم . اولا نوع دید موکل و جن با انسان فرق میکنه و حتی اندازه ها هم همینطوره , وقتی موکل میگه یک گام و قدم اون با معیار ها و اندازه های خودش محاسبه میکنه وما با خودمون , در همین موضوع اختلافات و اشتباهات زیادی بوجود میاد چیزی مهمتر از این , شما وقتی موکلی رو برای پیدا کردن گنج به اون مکان احضار میکنید , تقریبا همه موجودات ماورایی که در آن حوالی هستند از روی کنجکاوی به اون محل میایند مثل جن و ارواح و … و همین موضوع باعث مشکلات زیادی میشه . برای همین به همه کسانی که به دنبال این کار میرند , این توصیه رو میکنم که برای هیچ کاری در زمینه گنج از جن و موکل استفاده نکنند چون به بن بست میخورند . موضوع دیگه اینه که گنج ها یا جواهرات هستند مثل الماس یا طلا یا نقره و یا … به علت اینکه هر سه اینها از نظر علوم ماورایی از خودشون انرژی زیادی انتشار میدن و بلعکس انرژیهای زیادی رو هم جذب میکنند مورد توجه موجودات ماورایی هستند و به نوعی این موجودات خودشون رو مالک اونها میدونند و برای کسانی که بخوان اونها رو در بیارند مشکلات زیادی رو بوجود میارند , برای همین در اوردن گنج بسیار مشکل و گاهی محال میشه . بجز اینها برخی از گنج ها دارای طلسماتی هستند که از طرف صاحب اولیه برای حفاظت از اون گذاشته میشه , که در ابتدا باید اون طلسمات باطل بشه , طلسمات معروفی مثل طلسم آب و آتش و مار جن و طوفان و آذرخش و ریزش و… که هرکدوم باطل کننده های خاص خودشون رو دارند که البته این جدای از تله های فیزیکی هست که اون هم تخصص خودش رو میخواد . البته باید در نظر داشته باشید که طلسمات و تله ها برای گنج های بزرگ و حکومتی استفاده میشده و هر خورده گنجی مجهز به اونها نیست چون بکارگیری این طلسمها و تله ها هزینه زیادی داشته و هرکسی نمیتونسته اونهارو بکار بگیره . افرادی که مکان دفینه رو میدونند باید از متخصص دفینه سوال کنند .

 

منبع :  energydarmani.ir

تمام مطالب احضار جن مربوط به منابع گفته شده است و خوزستان خبر هیچ مسئولیتی در این خصوص و مطالب گفته شده ندارد.

(44 امتیاز)
اشتراک در
اطلاع از
8 نظرات
تازه‌ترین
قدیمی‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها