مهارت

چگونه جذاب شویم برای دختر

من ابوالفضل نوری هستم و در این مطلب می خواهم در خصوص اینکه چگونه جذاب شویم برای دختر ها بنویسم.مطالب توسط خوزستان خبر تهیه و ترجمه شده است و بی شک کپی برداری از مطالب به شدت پیگرد قانونی دارد و مسئولیت آن به عهده مالک سایت می باشد.

خوب سعی می کنم تا اینکه چگونه جذاب شویم برای دختر ها را به صورت تصویری و تیتیر وار توضیح بدم و در ضمن از شما آقایان می خواهم تا در نظرات به ما کمک کنید تا اگر نکته ای به ذهن ما نرسیده است آن را وارد کنیم.

باید بدانید که مهمترین عامل ظاهر یک مرد است.

 
ورزش کنید تا از لحاظ جسمی مناسب بمانید. شنا بروید و بدنسازی کار کنید.یک مرد جذاب از نظر دختر ها بی شک مردی با بازوی های لاغر و سینه های کوچک و البته کتف های جمع نیست .پرس سینه و حرکت های کتف و البته شنای سوئدی به شما می تواند خیلی کمک کند.ورزش نه تنها شما را تشویق می کند تا جذابیت خود را بیشتر کنید، بلکه به شما انرژی و اعتماد بیشتری می دهد.

لباس برای جذب جنس مخالف در سن های مختلف یک شرط اساسی است.مثلا اگر یک مرد جوان هستید بی شک لباس پارچه ای ساده که دکمه های آن تا گردن بسته شده  نمی تواند جذب کننده باشد.بیشتر روی لباس های جین و کتانی جمع و جور سرمایه گذاری کنید.در کل سعی کنید بهترین لباس را که به شما می آید انتخاب کنید.برای این کار می توانید از سلیبریتی های منطقه خود الگو بگیرید.

 

بهداشت شخصی خود را حفظ کنید. مراقب بدن خود باشد و هیمشه بوی خوب بدهید. هر روز دوش بگیرید و از شامپو و محصولات صابونی استفاده کنید که بدن شما را خوش بو می کند. مسواک بزنید.و هرگز بوی بد سیگار ندهید .این بر خلاف نظر عامه آقایان نتیجه عکس می دهد.

 سر بالا راه بروید.سینه را کمی جلو بدهید.نوع راه رفتن یک مرد خیلی روی دختر ها تاثیر می گذارد.
  1.  

    بیشتر با زنان صحبت کنید، این باعث می شود بهتر بتوانید به خانم ها نزدیک شوید.دختر ها بی شک از مردان بی دست و پا و کم رو اصلا خوششان نمی آید.خودتان را ارزیابی کنید. تا در دراز مدت به اندازه کافی اعتماد به نفس داشته باشید.

تمرین احترام و مهربانی داشته باشید.یک راه عالی برای اثبات خودتان به یک زن نشان دادن  احترام به اوست.کمک کردن با پیشنهاد شما به یک خانم خیلی می تواند آن را جذب کند.

 

از حس شوخ طبعی خود استفاده کنید. خنداندن دختر مورد علاقه یک چیز عالی و جذاب است. این یکی از ویژگی های مورد نظر مردان از نظرات خانم هاست.

خوب این نکاتی است که به نظر من مهم هستند.اگر شما نظر دیگری دارید در نظرات بگوید.حتما ما نیز اشاره می کنیم.البته مطلب هنوز جا داشت که کامل تر هم شود.

(1 امتیاز)
اشتراک در
اطلاع از
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها