اطلاعات خوزستان

بهشت آباد اهواز

بهشت آباد اهواز بزرگترین آرامگاه این شهر است برای دسترسی به آن بر روی نقشه گوگل باید از لینک زیر استفاده کنید.سازمان آرامستانهای داراي استقلال مالي بوده و درآمد سازمان از محل انجام خدمات شرعي درگذشتگان ، اجاره غرفه هاي فروش گل و گلاب و فروش قبور خانوادگي و قبور اختصاصي تحصيل مي‌گردد. وسعت بهشت آباد در حال حاضر 26 هكتار بوده كه شامل 662 قطعه می باشد. دفن پیکرهای مطهر شهدای هشت سال دفاع مقدس در 4 قطعه صورت گرفته و 5 قطعه به دفن والدين شهدا، یک قطعه به جانبازانی که بر اثر عوارض ناشی از جنگ تحمیلی به درجه رفیع شهدات نائل می شوند .

یک قطعه به جانبازان و ایثارگران با حداقل سابقه 6 ماه حضور در جبهه و یک قطعه نیزبه هنرمندان و نام آوران استان تعلق دارد. دیگر قطعات گلزار عبارتند از 40 قطعه عمومی غیر مسقف ، 11 قطعه عمومی مسقف ، یک قطعه ویژه دوطبقه در کنار مسجد گلزار و 217 آرامگاه خانوادگی در ضلع شمالی ، 196 آرامگاه خانوادگی در ضلع جنوبی ، 73 آرامگاه در ضلع شرقی و 28 آرامگاه در ضلع شمال شرقی است. این آرامستان با فضاي سبز متنوع در قالب 1000متر بلوار فضاي سبز، پارك بازي كودكان و فضاي سبز حاشيه قطعات، بصورت نمايي سبز، طراوت و زيبايي خاصي به آرامستان داده است. ساختمانهاي اداري سازمان در بیرون از گلزار شهدا و جنب کتابخانه واقع شده که دفتر مدیریت ، معاونت ها ، دفتر متوفیات ،امور اداري، مالي ،روابط عمومي سازمان و دیگر واحدهای تابعه در آن قراردارد.

 

 

 

این آرامگاه دارای وب سایتی برای جستوجو اسامی به خاک سپرده شده در این بخش است که می توانید از طریق لینک زیر به سامانه آرامستان اهواز دسترسی داشته باشید.

 

 

 

آدرس: بلوار آیت ا.. بهبهانی جنب ترمینال قدیم آبادان

صندوق پستی: ۱۳۱۱۹-۶۱۸۵۷

تماس با سازمان: ۷-۵۵۹۷۴۰۶

معاونت اداری و مالی: ۵۵۹۷۴۰۵

دفتر مدیرعامل سازمان: ۲-۵۵۹۷۴۰۱

نمابر سازمان : ۵۵۹۷۴۰۰

روابط عمومی سازمان : ۵۵۹۷۴۱۲

 

نقشه های بهشت آباد اهواز

(5 امتیاز)
اشتراک در
اطلاع از
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها