اطلاعات خوزستان

سامانه مرخصی غیرحضوری خودرودهای پلاک اروند

سامانه مرخصی غیرحضوری خودرودهای پلاک اروند : جهت استفاده به قوانین و مقررات دقت فرمایید.

 

https://tkgkh.ir/

قوانین و مقررات

به نام خداوند مهرگستر

این وب سایت متعلق به تعاونی کارکنان گمرک خرمشهر می باشد
تعاونی گمرک خرمشهر به عنوان متصدی و کارگزار انجام تشریفات قانونی برای ثبت مرخصی خودرو منطقه آزاد اروند تحت نظارت اداره کل گمرک خرمشهر عمل می نماید.
با ثبت اطلاعات شخصی و اطلاعات خودرو در این سایت شما به عنوان مالک خودرو، وکالت  لازم را به نمایندگان شرکت تعاونی کارکنان گمرک خرمشهر می دهید که بدون  حضور شما  امور مربوطه را انجام دهند، از جمله:
-اخذ کد کاربری و رمز ورود به درگاه پنجره واحد تجارت فرامرزی از واحد فن آوری اطلاعات گمرک خرمشهر
-تکمیل اظهار نامه گمرکی در رویه ورود موقت برای خودرو ذکر شده در سایت (EPL) براساس اطلاعات ثبت شده در این سایت
-مراجعه به گمرک خرمشهر جهت تکمیل فرایند اخذ پروانه گمرکی (ثبت کدینگ-ورود اطلاعات اظهارنامه ورود موقت(دور اظهاری)-ارزیابی-کارشناسی-اخذ بیمه نامه –انجام امور مالی –صدور مجوز بارگیری و نهایتاً اخذ پروانه الکترونیک مورد موقت خودرو) برای  خودرو مذکور
بقیه امور مربوطه که نیازمند ارائه اصل مدارک و آوردن خودرو جهت نصب پلاک گذر موقت می باشد پس از انجام مراحل فوق و دریافت پیامک مربوطه امکان پذیر خواهد بود.

مدارک مورد نیاز موقع مراجعه حضوری:
-مالک خودرو با مدرک شناسایی معتبر
-اصل سند مالکیت و کارت خودرو و گواهی تردد
-یک فقره چک جهت ارائه به شرکت بیمه به منظور تضمین خودرو

بدیهی است اطلاعات اظهارنامه و پروانه گمرکی بر اساس اطلاعات وارد شده از طرف صاحب کالا در این سایت خواهد بود و مسئولیت اشتباه در هرکدام از مشخصه های خودرو با صاحب کالا بوده و در صورت اشتباه ممکن است منجر به ابطال اظهارنامه و اظهار مجدد آن و اخذ مجدد هزینه های متعلقه می باشد.
کد کاربری و کلمه عبور ورود به سایت EPL در اختیار این شرکت محفوظ خواهد بود و فقط به منظور انجام تشریفات مرخصی مورد استقاده قرار خواهد گرفت.
شماره تلفن همراه اعلام شده به منظور اطلاع رسانی در خصوص انجام مراحل تشریفات گمرکی خواهد بود و در صورت اشتباه بودن شماره یا خاموش بودن دستگاه این شرکت مسئولیتی برای اطلاع رسانی به موقع نخواهد داشت.
طبق بخشنامه گمرک حداکثر زمان مرخصی یک بار درسال و حداکثر به مدت یک ماه می باشد. بدیهی است در صورت مشخص شدن تکراری بدون درخواست در هر مرحله از انجام تشریفات عواقب احتمالی با صاحب خودرو می باشد.
این سایت به پیشنهاد اداره کل گمرک خرمشهر به منظور رفاه حال شهروندان محترم استان خوزستان و در جهت کاهش زمان و هزینه انجام امور مربوطه به اخذ مرخصی ایجاد گردیده است.

* کلیه  مراحل انجام مرخصی به صورت غیر حضوری می‌باشد و فقط برای دریافت مرخصی و ارائه چک تضمین حضور مالک الزامی میباشد و از طریق sms به مالک تاریخ مراجعه اعلام میگردد. (قبل از ثبت نام از فعال بودن پیامک تبلیغاتی خود مطمئن شوید ، برای خروج از لیست سیاه مخابراتی، مشترک کافیست از خط همراه اول عدد ۲ را به شماره ۸۹۹۹ ارسال نموده و برای خطوط ایرانسل عدد ۱ را به ۵۰۰۵ ارسال نماید.)

* حضور مالک برای دریافت مرخصی الزامی بوده و وکالتنامه قابل قبول نمی باشد.

* خودروهای بالای ۲۵۰۰ و سفارش امریکا مجاز به دریافت مرخصی می باشند ولی خودروهای برند امریکا  (ساخت کشور امریکا) ممنوع میباشد در صورت ثبت نام خودروهای برند امریکا وجه پرداختی قابل استرداد نمیباشد.

  • تلفن: ۰۶۱۵۳۵۲۱۲۳۶
  • نشانی : خرمشهر، انتهای خیابان فردوسی ساختمان اداره کل گمرک خرمشهر طبقه زیرین شرکت تعاونی گمرک خرمشهر
  • کاربران محترم در صورت داشتن هر گونه شکایت ، پیشنهادات و انتقادات با شماره 06153521236  تماس حاصل فرمایید یا به محل شرکت واقع در گمرک خرمشهر مراجعه نمائید.
(1 امتیاز)
اشتراک در
اطلاع از
5 نظرات
تازه‌ترین
قدیمی‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها