دسته بندی نشده

مکان عصر جدید کجاست ؟ باما همراه باشید تا بیشتر بدانید

مکان عصر جدید کجاست ؟ این سوالی است که اکثر شما می پرسید.اولین و بزرگ ترین برنامه استعدادیابی تلویزیونی در ایران با نام عصرجدید و با حضور استعدادهای ویژه در زمینه های سرگرمی، هنری و مهارت های ورزشی که از شبکه سه پخش می شود. اگر دوست دارید در این برنامه شرکت کنید و استعداد خود را به نمایش بگذارید، باید بدانید که تنها راه پذیرش اولیه، ارسال ویدیو با استانداردهای تعریف شده است.ما برای شما در خوزستان خبر به معرفی مکان عصر جدید کجاست می پردازیم.

برنامه تلویزیونی عصر جدید

اولین و بزرگ ترین برنامه استعدادیابی تلویزیونی در ایران با نام عصرجدید و با حضور استعدادهای ویژه در زمینه های سرگرمی، هنری و مهارت های ورزشی که از شبکه سه پخش می شود. اگر دوست دارید در این برنامه شرکت کنید و استعداد خود را به نمایش بگذارید، باید بدانید که تنها راه پذیرش اولیه، ارسال ویدیو با استانداردهای تعریف شده است.

مکان عصر جدید کجاست ؟

استودیو «عصر جدید» در یکی از سالن‌های مجموعه ورزشی آرارات ساخته شده است. جایگاهی ویژه برای تماشاگران برنامه، میزی برای مجری و یک میز مجزا برای داورهای برنامه. صحنه‌ای آماده برای هنرنمایی استعدادها، با ال‌ای‌دی‌هایی که قرار است نمای بسته‌تری از اضطراب استعداد روی صحنه آمده و یا لحظه سخت تصمیم‌گیری داوران و یا شگفت‌زدگی حاضران در سالن را به نمایش بگذارد.

همیشه دکور در برنامه‌های احسان علیخانی کاراکتر ویژه و مجزایی داشته. عضوی از برنامه که هیچ‌گاه ساده نبوده و چشم‌گیرترین عنصر سخت‌افزاری برنامه را تشکیل می‌داده. «عصر جدید» هم از این قاعده مستثنی نیست و کار گروه طراح دکور با مدیریت سیامک احصایی هم در فضای داخلی استودیو و هم در فضاهای پشت صحنه که برای استراحت و تمرین استعدادها تدارک دیده شده چشم‌گیر و مطابق با استانداردهای جهانی است. فضایی پر از رنگ و نور و جذابیت. البته که برای دیدن این دکور هیجان‌انگیز شاید لازم باشد تا آغاز پخش برنامه صبر کنیم، این هم شیوه آقای مجری معروف برای غافلگیرکردن مخاطبانش است که به آن احترام می‌گذاریم.

(22 امتیاز)
اشتراک در
اطلاع از
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها