اخبار ورزشی خوزستان

دختران کاراته کای شوشی در مسابقات قهرمانی آسیایی خوش درخشیدند

دختران کاراته کای شوشی در مسابقات قهرمانی آسیایی خوش درخشیدند

دختران کاراته کای شوشی در مسابقات قهرمانی آسیایی خوش درخشیدند

به گزارش خوزستان خبر بخش اخبار ورزشی خوزستان به نقل از خبرنگار مهر، دومین دوره مسابقات آسیایی سبک شوتوکان IKD در بخش بانوان، یادواره سردار شهید غلامرضا یزدانی «جام نقش جهان» به میزبانی اصفهان شهرستان نجف آباد برگزار شد.

در این دوره از مسابقات یک هزار و ۴۳۰ کاراته کار از ۲۴ استان ایران و ۵ کشور عراق، افغانستان، تاجیکستان، نپال و پاکستان در دو بخش کاتا و کومیته و در پنج رده‌ی سنی با هم به رقابت پرداختند.

تیم شهرستان شوش با ۲۱ شرکت کننده با مربیگری «شهناز خنیفر» در این رقابت‌ها حاضر شد و در نهایت با درخشش ورزشکاران خود با کسب ۲۰ مدال رنگارنگ به کار خود در این مسابقات پایان داد.

رقیه غلامی در بخش کومیته (مبارزه) و در بخش کاتا (فرم)، فاطمه نوروزی در بخش کومیته مدال طلای این مسابقات را کسب کردند.

شراره فلاوندی در بخش کومیته، ماندانا بخت آور در بخش کومیته، آتنا نعامی در بخش کومیته، مریم حیدری‌آرا در بخش کومیته به مدال نقره دست یافتند.

فاطمه ابراهیم امینی در بخش کاتا، زینب زارع در بخش کومیته، تمنا دلفان در بخش کومیته، اسماً مرادی در بخش کومیته و کاتا، مهسا مرادخانی در بخش کاتا و کومیته، مبینا حیاری در بخش کومیته، روژان عبدعلی بیاتیانی در بخش کومیته، آلا عرب در بخش کاتا، سیده اسماً موسوی در بخش کومیته و مائده مغنم در بخش کومیته مدال برنز این رقابت‌ها را کسب کردند.

به گزارش خوزستان خبر بخش اخبار ورزشی خوزستان به نقل از مهر، در پایان این رقابت‌ها تیم ایران «الف» از اصفهان به قهرمانی رسید، تیم ایران «ب» از فارس نایب قهرمان شد و تیم عراق جایگاه سوم این مسابقات را کسب کرد. کاپ اخلاق به تیم استان مرکزی تعلق گرفت.